Katalog Tasarım Analiz Etme

Ürün katalogları, en çok ihtiyaç duyan kullanıcılar tarafından kolaylıkla geri alınabilmelidir. Örneğin, bir etkinlik pazarlamacısı , bir stantta personel oluştururken ürün veri sayfasını  iPad’inde açabilmelidir veya yanlarda potansiyel müşterilerle konuşabilmelidir . İçerik yönetimi sistemleri, etkinlik pazarlamacılarının doğru pazarlama materyalini doğru zamanda doğru potansiyel müşteriye sunmasına yardımcı olur.

Kullanıcılara Dağıtım

Kullanıcı deneyimini geliştirmek ve alıcıların ürünleri karşılaştırmasına ve anında karar vermesine yardımcı olmak için ürün broşürleri dağıtılabilir olmalıdır. Alıcıların dikkatini çekmenin bir yolu, her biri hayati bilgileri taşıyan birden fazla ürün broşürü ile kişiselleştirilmiş mikro siteler oluşturmaktır. Bu şekilde, alıcılar farklı broşürler arasında kayabilir ve kendilerine uygun olanı / broşürleri seçebilir.

Performansı İzleme / Analiz Etme

Kullanıcılar, ürün bilgi sayfalarının kullanımından içgörüler elde edebilmelidir. Her belge için görüntülenme, indirme, yeniden paylaşım ve harcanan süre sayısını içerir. CMS’ler, ürün yöneticilerinin, pazarlamacıların ve satış temsilcilerinin ürün performansını verimli bir şekilde analiz etmelerine, satışları artırmalarına ve kişiselleştirilmiş bir kullanıcı deneyimi sunmalarına yardımcı olan analitik yetenekleriyle desteklenir.

Örneğin, bir e-posta kampanyasında, satış temsilcileri hangi ürün kataloğunun alıcılara en fazla değeri sağladığını bilmelidir. Satış temsilcilerinin, satış görüşmelerinde müşterilerle anlamlı bir şekilde etkileşim kurmasına ve ihtiyaçlarını titizlikle karşılamasına yardımcı olur.

Ürün Kataloğu Örnekleri

Artık ürün kataloğunun ne olduğu konusunda adil bir fikrimiz olduğuna göre, işte tasarımcıların ilham almak için kullanabilecekleri birkaç ürün kataloğu örneği. Bunlardan bazıları B2C şirketleri için uygunken, diğerleri B2B şirketleri için uygun olacaktır. Hemen başlamak için bunlardan herhangi birini indirmek için aşağıdaki resme tıklayın. ‘

İşletmeniz için bir tane oluşturmanıza ilham verecek farklı endüstriler ve şirketlerdeki 12 ürün kataloğu örneğinden oluşan geniş havuza erişmek için araştırın.

Yeni başlayanlar için,  Rockinger ‘ın ürün kataloğu imgelerin uzun 142-sayfaları, canlı ve tüm tarım ve ormancılık ürünlerinin ayrıntılı bir açıklaması vardır. Ürün şemalarına özellikler ve tablolar eşlik eder ve alıcıların bir satın alma kararı vermeden önce ihtiyaç duyacakları tüm ayrıntıları içerir. Belge, İngilizce ve Almanca dillerinde iki taraflı bir formattadır ve bu nedenle her iki hedef kitleye de hitap etmektedir.

Unutmayın! Bi Düşün Medya ve Ajans sizler için en etkili Katalog Tasarım hizmetini sunmaktadır. Tek yapmanız gereken bizleri aramak.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..