Kurumsal kimliğe sahip olmanın faydaları

Bir şirketin marka kimliği varlık için onun nedenidir o ne yaptığını, ne ve nasıl bunu yapar. Bir şirketin kendisini özdeşleştirdiği ve bu sayede zamanla diğer şirketlerden farklılaştığı özelliklerin, değerlerin ve inançların toplamıdır.

Sizi diğerlerinden tamamen farklı ve eşsiz kılan DNA’nızdır.

Kurumsal kimlik , her markaya kendi kişiliğini , kendisini rakiplerinden ve çevresindeki diğer markalardan farklı kılan benzersiz ve tekrarlanamaz bir karakter kazandırır.

Marka değeri

İyi hazırlanmış bir kurumsal kimlik, marka değerini artırarak tüketicilerin ve genel halkın gözünde çok daha çekici hale getirir.

Farklılaşma

İyi bir marka kimliğine sahip olmak, kendinizi görsel olarak rakiplerinizden ayıracaktır. Benzersiz bir markaya sahip olmak, tüketicinin onu tanıması için çok önemlidir.

Tutarlılık

Markayı çevreleyen her şeyin tutarlı olması için kurumsal bir kimliğe ihtiyacınız var. Böylece markanın tüm varlıkları (maddi ve manevi) arasında bir uyum olacaktır.

Güven

İyi tasarlanmış bir kurumsal kimlik veya şirkete karşı daha fazla güven oluşturur ve itibarını artırır.

Tanıma

Şirketin tüketiciler tarafından kolayca tanınmasını ve hatırlanmasını sağlar.

Konumlandırma

Markanın tüketicilerin zihninde konumlanmasını iyileştirir. Markanızın rakiplerinden önce tüketilmesini istiyorsanız önemli bir şey.

Unutmayın! Bi Düşün Medya ve Ajans olarak, Kurumsal Kimlik konusunda uzman hizmeti sunuyoruz. Tek yapmanız gereken bizleri aramak.

KURUMSAL İMAJ TASARIM AJANSIMIZDA NELER YAPIYORUZ

Bi Düşün Medya ve Ajans olarak, markanızın kurumsal kimliğini, şirketinizin hedefleriyle uyumlu bir kimlik oluşturmaya ve geliştirmeye özen gösteriyoruz . Markanızla ilgili tüm faktörleri analiz ediyor ve onlara göre kurumsal bir imaj oluşturuyoruz.

Marka kimliği, iç tutarlılığı garanti altına almak için neyin ya da neden ve nasıl olduğunu tanımlayan “kurumsal kimlik kılavuzu” adı verilen bir belgede yer almaktadır .

Bizim de grafik tasarım ve illüstrasyon stüdyo kurumsal kimliklerin yaratılması ya da üzerinde duruldu, hepimizin üzerinde mükemmel çalışan bir marka imajı oluşturmak için gerekli yönleri ve unsurları çalışır.

 

  • Adlandırma: şirketin adı.
  • İddia: Kurumsal felsefenin kısaca özeti.
  • Logo : Markayı tanımlayan mükemmel grafik öğesi.
  • Tipografi
  • Renk paleti
  • Fotoğrafik ve açıklayıcı stil
  • Markayı çağrıştıran görseller
  • Ses, üslup ve iletişim tarzı: markanın izleyicileriyle konuşurken kendini nasıl ifade etmesi gerektiği.
  • Kurumsal kırtasiye: posterler, antetli kağıt …
  • Grafik uzantıları: kartlar, tabelalar, e-posta imzaları, haber bültenleri, fuarlar veya kamyonetler için viniller …
  • Ambalajlama

KURUMSAL KİMLİK AJANSI OLARAK METODOLOJİMİZ

Markanızın mükemmel olması için yarattığımız kurumsal kimliğin öncelikle dinleyip neye ihtiyacınız olduğunu ve nereye gitmek istediğinizi anlıyoruz.

Bunu göz önünde bulundurarak, ihtiyaçlarınıza veya en uygun kurumsal marka kimliğini geliştirmek için analiz ediyor, araştırıyor ve işe koyuluyoruz.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..