Pankart reklamcılığı nasıl oluşturulur?

Pankart yaptırmak sizler için kaçırılmayacak bir reklam fırsatıdır. Sizler için en etkili pankartları oluşturan Bi Düşün Medya ve Ajans ile iletişime geçin.

Çocukken, birçoğu muhtemelen Grimm Kardeşler tarafından yazılan ünlü masal “Hansel ve Gretel” i okudu. Şimdi, hikayenin Cadısı’nın sahip olduğu inanılmaz pazarlama becerilerini düşünün! “Hedef kitlesinin” tercihlerini bilerek, kulübesini lezzetli bir ikramlığa dönüştürdü! Çocukların dikkatini bu şekilde çekmeyi başardı. Şimdi gerçeğe dönelim. Günümüz pazarlama yöntemlerinin ve halkla ilişkiler tekniklerinin olanakları neredeyse sonsuzdur. Aynı zamanda birçok risk de var. Hedef kitleniz ve markanız arasında gerçekleşen herhangi bir etkileşim, ezici bir başarıya veya yıkıcı bir başarısızlığa neden olabilir. Markanızı güçlendirmek için pankart reklamcılığının birçok avantajını nasıl kullanabilirsiniz? Bu yazıda

İçerik:

  1. Açık hava reklamcılığı: hedefler ve türler
  2. Açık hava reklamı türleri
  3. Reklam bütçenizi akıllıca planlayın
  4. Bir dış mekan reklamı nasıl oluşturulur?
  5. özetleme

 

Açık hava pankartcılığı : hedefler ve türler

Bugün dış mekan pankartcılığı en büyük sorunu , muhtemelen onu her gün çevreleyen pazarlama hilelerinden bıkmış bir müşteriyi hedef almasıdır. Mal ve hizmetlerle aşırı doymuş modern pazarda, düşük kaliteli reklamcılık, en iyi ihtimalle, yalnızca bir kayıtsızlık görüntüsü uyandıracaktır. En kötüsü, reklamınız küçümseyen bir gülümseme ve hatta sinir bozucu bir yorum kazanma riskini taşır. Bu kaderden kaçınmak için, reklamınızın nasıl görüneceği konusunda iyice düşünmeniz gerekir. Kendinize sormanız gereken ilk soru şudur: “Reklamımın amacı nedir?” Öyleyse, hedefinize göre ana reklam türlerine bakalım.

Bilgilendirici pankartcılık

Bilgilendirici pankartcılık, müşterilerinizle yararlı bulabilecekleri bilgileri paylaşmaya istekli olduğunuzda sahneye girer, örneğin: yeni bir ürünün piyasaya sürülmesi, yeni ofislerin açılması, yarışma, özel teklif, indirimler vb. Uyarı: Bilgilendirici pankartcılık bağımlılık yapabilir. Hedef kitlenizi işinizdeki küçük değişiklikler veya yenilikler hakkında güncellemek için kullanmaktan kaçının. Müşterilerin yalnızca kendileri için yararlı ve yararlı olabilecek şeylerle ilgilendiğini unutmayın. Gönderdiğiniz bilgileri filtrelediğinizden emin olun.

Bilgilendirici pankartcılık hedefleri:

  • müşteriye yeni ürün ve hizmetleri tanıtmak;
  • mevcut ürün ve hizmetleri kullanmanın yeni bir yolunu sunar;
  • bir ürün veya hizmetin yanlış izlenimini gözden düşürmek;
  • müşterileri fiyat indirimleri, özel teklifler vb. konusunda bilgilendirin.

Etkileyici pankartcılık

Çarpıcı bir pankart yayınlayarak, ürünlerinizin veya hizmetlerinizin yüksek kalitesini vurgulayın ve izleyicilerinizi sizinle işbirliği yapmaya teşvik edin. Hedef kitleniz için doğru yaklaşımı bulabilirseniz, müşterilerin reklamcılık çabalarınızı takdir etmesi çok uzun sürmeyecek ve ürünleriniz için uzun süredir beklenen artışı göreceksiniz. Güçlü harekete geçme çağrıları kullandığınızdan ve avantajlarınızı gösterdiğinizden emin olun, ancak baskı veya gerçekçi olmayan vaatler olmadan. Hedef kitlenizde samimi bir ilgi uyandırmaya ve markanızı diğerlerinden ayırmalarını sağlamaya çalışın.

Çarpıcı pankartcılığın hedefleri:

  • Müşteriyi şu anda bir ürün veya hizmete ihtiyaç duyduğuna inandırmak;
  • ürün ve hizmetlerin en iyi nitelikleri ve avantajları hakkında konuşmak;
  • hedef kitleniz ve markanız arasında duygusal bir bağ kurun;
  • markanız hakkında olumlu bir algı yaratın.

Bi Düşün Medya ve Ajans ile çalışarak etkili pankartlara kavuşabilirsiniz. Tek yapmanız gereken Bi Düşün Medya ve Ajans ile iletişime geçin.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..