Dijital reklamcılık ve sosyal medya ön plana çıkmış gibi görünse de, pazarlama materyallerinizin basılması her zaman belirli bir düzeyde gelişmişlik ve kalite sunacaktır ve işletmenizi pazarlarken bunlar göz ardı edilmemelidir.
Nice Branding Agency’de, günlük olarak yazdırılacak işler sunuyoruz. Bu projeler, kartvizit ve broşürlerden raf kartları, el ilanları, posterler ve ürün etiketlerine kadar uzanmaktadır. Artı, çok daha fazlası.
Bugünlerde, baskı ile elde edilebilecek çok sayıda sonuç var ve bir baskı işine başlarken dikkate alınması gereken birçok faktör var. Kâğıt ve malzeme seçimi, mürekkep türleri ve dijital baskı mı yoksa baskı baskısı mı tercih edileceği konusu tartışmaya açılmıştır.
Projeler tabağımızla kesiştiğinde, bu kararları elimizdeki projeye göre veririz ve müşterilerimize özel projeleri için en iyi neyin hizmet edeceğini dikkatlice düşünürüz. Tasarım başlamadan önce, nihai ürünün nasıl üretileceğini belirlemek için müşterilerimizin parçaya yönelik hedeflerinin yanı sıra bütçelerini ve zaman çizelgesini de dikkate alıyoruz.
Baskının tüm ayrıntılarını merak ediyorsanız, işte size biraz bilgi verelim.
1440 yılında matbaanın icadı ile matbaacılık başladı . Bu yöntem, görüntü kağıda (veya ahşap veya PVC veya vinil veya üzerine yazdırmanız gereken her şeye) sarılmadan önce, görüntülerin özelleştirilmiş plakalardan lastik örtülere aktarılmasını veya ofsetini içerir . Her renk için ayrı bir plaka oluşturulur. Bu kapsamlı kurulum süreci ve kullanılan ekipman miktarı nedeniyle, baskı baskısı genellikle daha pahalıdır ve tamamlanması daha uzun sürer.
Bununla birlikte, gökyüzü baskı baskısı ile sınırdır. Kağıt boyutu, kağıt rengi, malzeme, formatlar, yüzeyler (parlak, mat, vb.) Ve stillerde bir dizi seçenek vardır. Cam, metal, taş, mermer veya ahşap üzerine baskı yapabilirsiniz. Kabartma, folyo damgalama, kalıp kesme ve / veya metalik mürekkeplerle stilize edebilirsiniz. Çok çeşitli renkler ve gölgeler arasından seçim yapabilirsiniz. Bu, burada bahsettiğimiz PMS renklerini içerir . Dijital yazıcılar CMYK ile sıkışıp kaldığından, bu, dijital baskı yerine baskı baskısı için büyük bir kazanç.
Nice Branding Agency’de basın kontrol günleri neredeyse Cuma günleri kadar eğlenceli! Bunlar, yazıcıya bir saha gezisine çıkacağımız ve perde arkasına geçeceğimiz günler. Baskı kontrolleri sırasında, rengin doğruluğu onaylanır ve mürekkebin seçilen malzeme üzerinde nasıl etkileşime girdiğinin önizlemesi yapılabilir. Temel olarak, sizin için oluşturduğumuz şeyin basıldıktan sonra amaçlandığı gibi çıkacağından emin oluruz.
Dijital baskıda, görüntüler statik yükler ve toner veya asılı toner parçacıkları kullanarak bir ışık kaynağını tarayarak alıcı bir tambura dijital olarak (şekle bakın) aktarılır . BEYİN BUSTER. Temel olarak, şuna indirgeniyor. Baskıya kıyasla minimum hazırlık, daha az adım ve daha az ekipman nedeniyle işlem çok daha hızlı ve ucuzdur.
Dijital baskı ile, baskıya göre daha az özelleştirme yeteneğine sahip olursunuz. Kağıt boyutları, renkleri ve malzemeleri konusunda sınırlısınız. Mürekkepleriniz her zaman doğru değildir ve metalik, folyo , pırıltılı vb. Yazdıramazsınız. Dijital baskıda PMS eşleştirme seçeneği yoktur.
Dijital, genellikle daha küçük işler için baskıdan daha ucuzdur, ancak dijital olarak basılmış ürünlerdeki mürekkepler çok yönlü ve uzun ömürlü değildir. Dijital mürekkebin ortama uzun süre yapışması gerekmez.
Bununla birlikte, baskı baskısının dijital baskıdan daha uygun maliyetli olabileceği zamanlar vardır. Bu yüzden her zaman ödevini yap. Unutmayın! Türkiye’deki en etkili Dijital Baskı hizmeti, Bi Düşün Medya ve Ajans‘ta verilir. Kaliteli bir Dijital Baskı hizmeti için bizleri arayın.
Dijital baskı ile kalıba basılmadığı için baskı sürecinde tasarımınızı daha sonra değiştirebilir veya değiştirebilirsiniz. Baskı işlemi sırasında revizyonlar yapmak, genellikle ek ücretlere neden olabilir, çünkü önceki adımların yeniden işlenmesi gerekir. BUENO YOK. Dijital baskı ile değişikliklere kolay ve izin verilir.
Dijital baskı konusunda sık sık hayal kırıklığına uğradık çünkü üzerine baskı yapmak istediğimiz gerçek malzeme üzerinde bir kanıt elde edemiyoruz; bu nedenle, sunulan delilleri doğru deliller olarak kabul etmiyoruz. Tam renk tonları önemli değilse, genellikle sorun olmaz. Ancak, renk tonu yanlışlığı nedeniyle yeniden baskıya ihtiyaç duyma olasılığınız yaklaşık yüzde 1’dir.