Dijital Baskı ve Reklamcılık hakkında detaylar

Dijital Baskı ve reklam, hedef kitleniz tarafından okunması muhtemel yayınlarda (gazeteler, dergiler, dergiler) basılı kopya olarak basılan reklamlar anlamına gelir. Bi Düşün Medya ve Ajans, Dijital Baskı alanında Türkiye’nin öncü firmasıdır.

Sınırlamalar

  • Basılı reklamlar genellikle pahalıdır, ancak bir medya ortaklığınız varsa daha iyi fiyatlar için pazarlık yapabilirsiniz.
  • En çok istenen sayfaların (kapaklar veya sağ taraftaki sayfalar) aynı zamanda en pahalı sayfalar olduğunu unutmayın.

En uygun yayınları hedefleyin

  • İlanı hangi gazete / dergiye yerleştirmek istediğinizi dikkatlice düşünün.
  • Hedef kitlenizi ve okuma olasılıkları en yüksek olan yayınları düşünün ve buna göre yayını seçin:
    • Örneğin, genel halka ulaşmaya çalışıyorsanız, ulusal bir gazete en alakalı olacaktır.
    • Oysa İş Sağlığı ve Güvenliği yöneticilerini hedefliyorsanız, reklamınızı uygun uzman yayınlarına yerleştirmelisiniz.

Görsel tasarım

  • Öncelikle kampanyanızın genel görünümüne (logo, iddia, renk düzeni vb.) Karar verin. Amaç, tüm kampanya materyallerinde aynı görsel kimliği korumaktır.
  • Birisi kampanyanızla ilgili bilgileri her gördüğünde farklı biçimlerde tanıyabildiğinden emin olmak istersiniz.
  • Görsel tasarımınız okuyucuların dikkatini çekmelidir. Ayrıca mesajınızla bağlantı kurması gerekir. Başlık tek başına gerekli tüm bilgileri vermelidir. Çoğu durumda, tüm insanların okuyacağı budur.

Temel kavram

Bir reklamın bir konsepte sahip olması gerekir. Bu, mesajınızın altını çizen ve izleyicinin dikkatini çekecek zekice bir resim veya ilgi çekici bir başlık olabilir.

İçerik ve düzen

  • Reklamınızdaki metin alanı ve boyutunun ve bunların reklam boyutunuzla nasıl ilişkili olduğunun farkında olun. Bir dergide çeyrek sayfalık bir ilanınız varsa, başlığınızın görünür olduğundan emin olmak için ekstra özen göstermeniz gerekir. Metin metnini kısa tutun, genellikle 200 kelimeden fazla olmamalıdır.
  • Bir ‘eylem çağrısı’ ekleyin – okuyuculara ne yapmalarını istediğinizi söyleyin. Bu, bir başlıkta veya reklamın sonunda olabilir.
  • Daima daha fazla bilgiyi nereden alacağınızla ilgili ayrıntıları ekleyin. Kişileri ilgili web sitesine yönlendirin.
  • Resimleri kullanıyorsanız, bunları uygun çözünürlükte kullandığınızdan emin olun. Pikselli bir görüntü, kuruluşunuza kötü bir şekilde yansıyor. Fotoğraf haklarına sahip olduğunuzdan emin olun ve gerekirse fotoğrafçıya teşekkür edin (kredi verin).

Dış kaynaklar

Basılı reklamcılık ortamına yaptığınız yatırım konusunda ciddiyseniz, basılı reklam konseptinizi geliştirmenize yardımcı olması için muhtemelen bir İletişim / Reklam ajansından yardım almalısınız.

En iyi uygulama örneği

HIV / AIDS farkındalık günü / kırmızı kurdele, HIV / AIDS ile mücadelenin sembolü haline geldi. Amacınız insanların zihninde aynı türden bir birliktelik yaratmaktır. İletişim materyallerinize, logonuza ve renklere vb. Bakmalı ve hemen “Evet, bu xxx kampanyası” diye düşünmelidirler.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..