Dijital Baskının faydaları nelerdir?

Birçok şirket, dijital çağın yerini daha verimli pazarlama biçimlerine bıraktığına inandığı için basılı medya
reklamcılığını reddediyor. Ancak basılı medya ve elektronik medya arasındaki karşılaştırmalar, basılı medyanın birçok
inanılmaz avantaj sağladığını göstermiştir.

Dergiler, gazeteler, broşürler ve kataloglar müşterileri hedeflemede ve
kalıcı bir izlenim bırakmada daha etkilidir. Unutmayın! Bi Düşün Medya ve Ajans olarak sizler için en iyi Dijital Baskı üretimi için burdayız. Sakın beklemeyin, hayalinizdeki Dijital Baskı için bizi arayın…
İşte basılı medyanın elektronik medyaya göre bazı avantajları.

Elektronik Ortama Karşı Basılı Medyanın Avantajları

Elektronik ortam, baskı ortamının yerini alabilir mi? Ikea veya Williams-Sonoma gibi markalara sorarsanız, cevap “hayır” olur. Bu şirketler, başarılarının büyük bir bölümünü kataloglarından ve basılı medyasından alıyor. Canlı fotoğraflara sahip gösterişli dergiler tüketiciler arasında her zaman popüler olacak ve okuyucuların dikkatini çekmede çok etkilidirler. Ek olarak, yazılı basın genellikle reklam vermek için kolay ve uygun maliyetli bir ortamdır ve belirli bir coğrafi alan içinde farkındalığı etkili bir şekilde yayar.

Araştırma yaparak ve kataloglarınızı doğrudan potansiyel müşterilerinizin posta kutularına göndererek basılı medya ile demografinizi daha kolay hedefleyebilirsiniz. Yazılı medya, kolay bütçeleme ve gider yönetimi de sağlar. Elektronik medyaya gelince, çok daha geniş bir erişime sahip olmasına ve daha fazla esnekliğe izin vermesine rağmen, sonuçları yine de bir yazılı medya stratejisi kullanarak kazanabileceğiniz kaliteli müşteri ilişkileriyle karşılaştırılamaz. Elektronik medya, işletmelerin ve perakendecilerin ürünlerini veya hizmetlerini pazarlamak için resimleri, animasyonları ve hatta 3D görüntülemeyi kullanmalarına izin verir, ancak bunun bir bedeli vardır. Aslında bir basılı pazarlama kampanyası oluşturmak çok daha ekonomiktir. Ürünlerinizi satın alma olasılığı en yüksek olan tüketicileri hedefleyerek elde ettiğiniz kâr, yatırımdan daha ağır basar.

Basılı Medyanın Faydaları

Daha Yüksek İzleme Sıklığı

Basılı medyanın en iyi faydalarından biri, çevrimiçi reklamlara göre daha yüksek izleme sıklığına sahip olmasıdır. Gazete veya dergi bir işyerinde veya evde bir masaya veya rafa oturabileceğinden, tekrarlanan maruziyetlere izin verilir. El ilanları, broşürler ve diğer fiziksel parçalar genellikle birçok kez gözden geçirilir ve diğer potansiyel müşterilerle paylaşılır. Dijital mesajlaşmanın aksine, baskı medyası bir izlenim oluşturduktan sonra kaybolmaz.

Üst üste yığılır, dağınıklık yaratır ve böylece geri dönüştürülmeden veya atılmadan önce bir kez daha gözden geçirilir. Bu uzun raf ömrü nedeniyle, reklamınızın daha fazla kişi tarafından daha sık görülmesinden faydalanabilirsiniz.

Görünüm Üzerinde Kontrol

Gazete reklamcılığının bir başka avantajı da, görünüşünü kontrol edebilmenizdir. Kullandığınız renkler ve kağıdın özellikleri üzerinde tam bir güce sahipsiniz. Tipografi, renk seçimleri, grafikler ve tasarımın her yönü, potansiyel müşterilerinizin beklentilerini karşılayan bir sunum oluşturmanıza olanak tanır. Diğer medya türleri bu yönler üzerinde daha az kontrol sağlar. Dijital ortam, işletim sistemlerine ve tarayıcı yapılandırmalarına tabi olabilir ve televizyon reklamları yalnızca üzerinde sunulduğu teknoloji kadar görünür ve ses çıkarır.

Okuyucuların Dikkatini Çeker

İnternette uzun bir makale okumayı denediyseniz, dijital çağın insanların dikkatini neredeyse ne kadar öldürdüğünü anlayacaksınız. İnsanlar internette birden fazla sekme açıkken, arkadaşlarına mesaj atarken ve arka planda televizyonu yarı yarıya dinleyerek sörf yapıyorlar. Tüm bu sürekli uyarımla, tek bir şeye çok uzun süre odaklanmak neredeyse imkansızdır. Bu nedenle, basılı medya reklamlarınız için daha iyi bir seçenektir. Baskı okuyucuları derginizi veya gazetenizi okurken çoklu görev yapamazlar. Bu, gördüklerine odaklanabilecekleri ve yayındaki reklamlara daha açık olabilecekleri anlamına gelir. Gazete reklamcılığının bu yararı, pek çok büyük markanın hala basılı reklam yayınlamasının nedenlerinden biridir.

Eylemi Teşvik Eder

İnsanlar İnternet’i kullandıklarında, ne pahasına olursa olsun reklamlardan kaçınmaya çalışırlar. Ekranda bir reklam belirdikten saniyeler içinde “X” düğmesini tıklamak kolaydır – neredeyse anlıktır. Çevrimiçi kullanıcılar reklamlardan nefret eder. Reklamların web sayfalarında görünmesini engellemek için tasarlanmış uygulamalar bile var. Baskı medyasında durum böyle değildir. Çoğu basılı okuyucu, bir dergi veya gazete reklamını görüntüledikten sonra bir tür eylemde bulunmaya motive olur.

Örneğin, yerel bir market zinciri ürün satışına yönelik reklamlar, müşterileri gerçekten ihtiyaç duyana kadar beklemek yerine mağazayı ziyaret etmeye ve ürünü hemen satın almaya teşvik eder. Öğenin bu kadar iyi bir fiyata stokta kalmayacağı fikri, okuyucuya hemen veya kısa sürede harekete geçmeleri gerektiğine dair sinyaller gönderir, böylece kaçırmazlar.

Esneklik

Basılı reklamlar, hedef kitlenizi hedeflemenize olanak sağlama konusunda harika. Gazetenin veya derginin tam olarak hangi bölümüne reklamınızı yerleştireceğiniz konusunda tam kontrol sizdedir ve bunu, hedef kitlenizin okuma olasılığının en yüksek olduğu yerle ilgili bilgilere dayanarak yapabilirsiniz. Reklamınızı, konunuzla ilgili özel dergilerde veya coğrafi konumlarınıza teslim edilen genel gazetelerde yayınlayabilirsiniz.

Ayrıca reklamınızı haftanın belirli bir gününde de yayınlayabilirsiniz. Reklamınızın boyutunu ve rengini değiştirerek kampanyalarınızı bütçenize uyacak şekilde uyarlayabilirsiniz. Dahası, reklam alanınızı satın alırken bir insanla çalışacaksınız, böylece reklamlarınızın nerede görüneceğine karar veren çevrimiçi bir algoritmanın insafına kalmayacaksınız. Basılı medya, dijital reklamlardan çok daha fazla özelleştirme sağlar.

Daha Doğru Hedefleme

Hedef kitleye ulaşmak için basılı medyanın mı yoksa dijital medyanın mı daha iyi olduğunu tam olarak bilmek zordur. Baskı, hedef kitlenizin okuma olasılığının en yüksek olduğu bir yayını seçmenize olanak tanır. Bu, belirli bir sektöre veya yerel bir gazeteye hitap eden bir ticaret dergisi olabilir.

Bu nedenle çoğu kişi, baskının yerel izleyicilere ulaşmada daha iyi olduğunu söylüyor. Basılı medya, reklamınızı aboneliklere dayanan dergilerde yayınlayarak doğrudan hedef kitlenize reklam vermenize olanak tanır. Örneğin, bahçe aletleri satıyorsanız, reklamınızı bahçecilik ve ev dergilerinde yayınlayabilirsiniz. Dijital reklamlar İnternette kaybolabileceğinden ve algoritmalara tabi olduğundan, bir basılı medya pazarlama çözümü seçmekten yararlanabilirsiniz. Hedef kitlenizi daha iyi anlamak ve onlara hitap edecek reklamınızı belirlemek için zamanınız var.

Güvenilirlik Okuyucu Bağlılığını Artırır

Basılı yayınlar, güvenilir oldukları için okuyucu sadakatini daha iyi artırabilir. Pek çok insan, kendilerine sağlanan bilgilerin güvenilir ve doğru olduğunu anladıkları ve inandıkları için dergilere ve gazetelere abone olur. Bir makaleyi basılı olarak yayınlamak, çevrimiçi bir şey yayınlamaktan çok daha fazla çaba gerektirir. Bunun nedeni, her kelimeyi ve görseli yayınlanmadan hemen önce almak için yalnızca bir şansınız olmasıdır.

Çevrimiçi reklamlarla, reklamınızı değiştirmek veya ince ayar yapmak için geri dönebilir ve geri gönderebilirsiniz. Doğruluk ve güvenilirlik ve basılı medya üzerinde bu baskı olduğundan, okuyucuların bu platforma güvenme olasılığı daha yüksektir. Bu, müşteri adayları ve satışları çok daha kolay oluşturarak sizin yararınıza çalışır. Ek bir fayda olarak, bu güvenilirlik daha iyi okuyucu sadakati sağlar.

Duyusal deneyimi

Bazı insanlar dergi sayfalarını çevirmekten, geri dönmek istedikleri sayfalarda “köpek kulakları” yaratmaktan ve bilgileri gittikleri her yere taşımaktan hoşlanırlar. İnsanlar bir doktorun muayenehanesinde beklediklerinde, ön masadaki dergiyi veya gazeteyi alıp okumaya başlamak ikinci doğadır.

İnsanlar uçakla uçarken, rahatlarken keyif almak için okuma materyalleri getirirler ve ne kadar yüksekte olduklarından akıllarını almaya çalışırlar. Reklamın sayfasına dokunmanın bu duyusal deneyimi tüketiciler üzerindeki etkisini artırıyor.

Önemli Baskı Ortamı Türleri

Üç önemli basılı medya türü vardır: gazeteler ve makaleler, dergiler ve kataloglar ve kitaplar. Gazete ve makaleler, sık ve düzenli bir şekilde dağıtılır ve okuyucuda ilgi uyandırmak için çekici bir şekilde sunulabilir. Bu form ayrıca, sağlık veya eğlence gibi çeşitli insani ilgi konuları ile ilgili yerel ve dünya çapındaki güncel olaylar hakkında doğru ve gerçek bilgiler sağlar. Dergiler ve kataloglar belirli bir konunun derinliklerine iner.

Okuyucuya belirli bir konu hakkında daha fazla ayrıntı sağlamak için hikayeler, röportajlar, araştırmalar veya analizler sunabilirler. Çeşitli konular ve kategoriler hakkında bilgi veren gazetelerin aksine, dergiler tüm içeriklerini belirli bir şeye odaklıyor ve bu konuda derinlemesine araştırma ve bilgi sağlıyor. Bazı konu örnekleri arasında moda, teknoloji, oyun, iç tasarım ve fitness yer alır. Üçüncüsü, yazılı basın kitap şeklinde gelebilir.

Bunlar, bilimsel raporları, tarihi ve edebiyatı kapsayan bir kültürel miras biçimi olarak düşünülebilir. Ders kitapları, yetişkin edebiyatı veya hikaye kitapları biçiminde gelsin, bu basılı medya biçimi, hala vakit ayırmaktan ve bir konuyla ilgili bütün bir kitabı gözden geçirmekten zevk alan insanları hedeflemenin harika bir yoludur. Biyografiler, tarih ve kendi kendine yardım, bu tür yazılı medyanın kategorilerinden bazılarıdır.

Bi Düşün Medya ve Ajans’dan Basılı Medya Pazarlama Desteği Alın

Bu kısa karşılaştırma, birçok işletmenin müşterilerine ulaşmak ve daha fazla ürün satmak için neden hala basılı medya pazarlamasını kullandığını açıkça göstermektedir. Ortamın somut yönleri müşteriler için her zaman çekici olacaktır. Ayrıca, katalogdaki gayrimenkuller, markanız hakkında daha fazla paylaşımda bulunmanıza olanak sağlarken, müşterilerin dikkatini resimler ve bilgilendirici paragraflarla sürdürmenizi sağlar. Müşterilerinizi web sitenize veya çevrimiçi mağazanıza da yönlendirebilirsiniz, bu da sağlam bir çok kanallı stratejinin avantajlarından yararlanmanıza olanak tanır. Başarılı bir basılı medya stratejisinin avantajlarını yaşamak istiyorsanız, uzmanlardan yön aramak isteyebilirsiniz. Bi Düşün Medya ve Ajans, basılı medyanın elektronik medyaya göre artılarını ve eksilerini anlamanıza ve müşteri tabanınızı büyütme fırsatını anlamanıza yardımcı olabilir. Basılı katalog pazarlama kampanyanızı hazır hale getirmek için ihtiyacınız olan tüm bilgileri, tavsiyeleri ve yardımı sağlayabiliriz.  Unutmayın, Bi Düşün Medya ve Ajans olarak sizlerin hayalindeki Dijital Baskı hizmeti için buradayız. Uzman ekibimizden profesyonel hizmet almak için hemen bize ulaşın.

Etiketler:

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..