Dijital Baskıyı ne zaman kullanmalısınız?

Dijital Baskı‘da Türkiye’nin en önde gelen firması Bi Düşün Medya ve Ajans’tır. Baskı endüstrisi terimlerini ve hizmet türlerini bloglarımıza ve sosyal medya yayınlarımıza dahil etmek ikinci bir doğa olarak geliyor . Ancak, sektörün dışındaki kişilerin bu terimlere o kadar aşina olmayabileceğinin farkındayız. Geçmişte ofset baskıyı ve diğer hizmetlerimizden ne kadar farklı olduğunu açıklamak için zaman ayırdık . Şimdi, sıkça sorulan başka bir soruyu yanıtlamak istiyoruz: Dijital baskıyı ne zaman kullanmalıyım? Bu arada unutmamalısınız, Bi Düşün Medya ve Ajans sizler için en etkili dijital baskı ürünlerini ortaya çıkarmaktadır.

DİJİTAL BASKI İŞİNİN ARKASINDAKİ SÜREÇ

Dijital baskı , geleneksel baskının en modern yöntemidir. Hem projeleri hem de kafaları hızlıca döndürme becerisinde rakipsiz olan dijital, size özelleştirme, kişiselleştirme, sürüm oluşturma ve kısa vadeli verimlilik sağlar.

DİJİTAL BASKI NE ZAMAN EN İYİ SEÇİMDİR?

Aşağıdaki durumlarda dijital baskı projeniz için doğru seçim olabilir:

  • Küçük bir işiniz ve / veya küçük bütçeniz olsun

Dijital baskı için mekanik adımlar – renkli provalar oluşturma, parçaları bir arada sıyırma, kalıp yapma ve taşıma – gerektirmediğinden, maliyetler daha düşük kopya miktarı için daha makul olma eğilimindedir.

  • Özelleştirme ister

Günümüzde, basılı materyallerin güncel olmasını ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilmesini beklemek yaygındır. Dijital olarak basılan tüm tasarımlar dijital olarak oluşturulduğundan, yeniden basıma ihtiyaç duyulduğunda güncellenmesi veya değiştirilmesi oldukça kolaydır. Basılı materyal boyutu şey anlamına yanı ayarlamak kolaydır reklam panoları için ürün etiketleri , kartpostal için perakende tabela ve dijital olarak basılabilir arasında her boyutta. Ayrıca, geliştirilmiş teknolojiler sayesinde bu baskı yönteminde tam renk eşleşmeleri sorun olmadığı için neredeyse tüm gökkuşağının emrinde tasarım sürecinde.

  • Bir zaman sıkışıklığında

Yukarıda bahsedildiği gibi, süreç boyunca plakaların değiştirilmesi gerekmediğinden dijital baskı diğer yöntemlere göre daha az zaman alır.

FARKLI BİR BASKI YÖNTEMİ DÜŞÜNMENİZ GEREKTİĞİNDE

Baskı kalitesinde çok fazla fark olmasa da, teknolojik gelişmeler sayesinde, aşağıdaki durumlarda dijitalden farklı bir iş için tasarruf etmek isteyeceksiniz:

  • 100’den fazla kopyaya ihtiyacınız var

Ofset baskı, daha fazla parça basarsanız daha düşük bir fiyat sunarken, dijital genellikle parça başına sabit bir orandır. Bir tasarımın 100, 1.000 veya 10.000 kopyasına ihtiyacınız varsa, dijital

  • Gözün daha süslü bir kağıda bak

Dijital baskı, bazen bir baskı işi için kullanılan kağıt türünü sınırlayabilir. Özel yüzeyli kağıda basılmış bir şeye ihtiyacınız varsa, ofset baskı gibi farklı bir yöntem en iyi seçim olabilir.

  • Tam bir Pantones eşleşmesine ihtiyacınız var

Dijital baskı yaptığınızda, kalıpların her renk ve her dosya için tekrar tekrar değiştirildiği analog baskının aksine, renkler yazıcıdan tek geçişte yazdırılır. Bu, diğer baskı süreçlerindeki birçok manuel adımı ortadan kaldırarak dijital baskıyı en hızlı (ve tipik olarak en ekonomik) baskı yöntemi haline getirir. CMYK kullanırken, ofset ve dijital baskı çok benzer sonuçlar üretir, ancak tam bir Pantone veya spot renk eşleşmesine ihtiyacınız varsa, ofset baskılar kullanılan mürekkep nedeniyle daha doğru olabilir). Ancak, CMYK karıştırma yoluyla birçok Pantone ile eşleşecek bazı dijital baskı makineleri vardır – bu, görsel marka kurallarınızın ne kadar katı olduğuna bağlıdır.

İlk dijital yazıcılar yalnızca 1990’ların başında piyasaya geldiğinden beri, dijital ilkelerle ing hala baskı büyüyen ve gelişen bir yöntem hem de. Pazarlama materyali basma konusunda yeniyseniz, suları test etmenin harika bir yoludur. Bizi arayarak bir sonraki projenizde test edin ! Bi Düşün Medya ve Ajans sizler için dijital baskı ürünlerini itina iler üretir. Tek yapmanız gereken bizi aramanızdır.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..