Katalog Tasarım Trendleri 2021

Katalog Tasarım Trendleri son dönemde olukça araştırılıyor. Bi Düşün Medya ve Ajans, olarak sizler için Katalog Tasarım Trendlerini derledik. Promosyon Ürün kataloglarında daha fazlasını görmeyi beklediğimiz tasarım trendlerinin bir listesini derledik.

Perakende Görünümlü Kitaplar

Promosyon Ürünü endüstrisi, son birkaç yılda daha fazla perakendeden ilham almaya doğru bir kayma gördü ve tedarikçiler, ürünlerine daha perakende bir görünüm kazandırmanın yollarını düşünüyor. İnce ürün özellikleri ve özel baskı yöntemleri, bu özel dokunuşlarla daha fazla insanın bunları saklamak ve kullanmak isteyeceği fikriyle ürünlere daha üst düzey bir his verir.

Perakende trendi, katalog tasarımına da taşındı. Tedarikçiler tasarım hakkında düşünürken, yalnızca küçük bir ürün görüntüsü ve bir ayrıntı listesi gösteren basit, karmaşık düzenlerden uzaklaşarak markalarını yükseltmenin yollarını arıyorlar. Okuyucuya üst düzey bir ürün yelpazesine baktıkları hissini veren kataloglar görüyoruz.

Perakende görünümü elde etmenin yolları şunları içerir:

  • Dağınıklığı azaltmak ve sayfa başına ürün sayısını sınırlamak, okuyucuların bunalmadan ihtiyaç duydukları ürünleri bulmaya odaklanmalarına olanak tanır.
  • Yaşam tarzı ve diğer fotografik görüntüleri eklemek. Aslında, kataloglarda yaşam tarzı görsellerini kullanmak başlı başına bir trend haline geldi. Aşağıda bu konuyu daha ayrıntılı olarak ele aldık.
  • Ürün başına ve sayfa başına metin miktarını azaltmak.
  • Renkleri ve yazı tiplerini dikkatli ve tutarlı bir şekilde kullanmak. Kataloğunuzda en fazla üç farklı yazı tipi kullanmanızı öneririz.

Gerçekten onların katalog tasarımı perakende trendi benimsemiş üçü öne tedarikçileri, vardır Gemline, Stormtech ve PCNA . 2019 katalogları perakende görünümünü yansıtıyor ve 2021 için mağazalarında neler olduğunu görmekten heyecan duyuyoruz.

Yaşam Tarzı Resimleri

Tedarikçilerin kataloglarındaki perakende görünümünü elde etmelerinin yollarından biri, ürünün beyaz bir arka planla tek başına durması yerine yaşam tarzı görüntülerini dahil etmek ve bir veya daha fazla ürünü kullanımda veya bir ortamda göstermektir. Yaşam tarzı görüntüleri, okuyucunun yalnızca ürünü görmesi için değil, aynı zamanda ürünü kimin ve nasıl kullandığına dair bir fikir edinmesi için büyük, kişisel, ilgi çekici ve güçlü görsellerdir.

S&S ve Gemline’ın kataloglarında yaşam tarzı resimlerini nasıl kullandığına bir göz atın.

Unutmayın! Uzman teknik ekibi ve son teknoloji makinaları ile Bi Düşün Medya ve Ajans, Türkiye’nin en etkili Katalog Tasarım firmasıdır.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..