Katalog Tasarım ve Çevrimiçi Yöntemler

Katalog tasarım hakkında bilmeniz gereken önemli bilgileri derledik. Kaliteli katalog tasarım hizmeti almak için tek yapmanız gereken Bi Düşün Medya ve Ajans’ı aramak.

Ürün katalogları, satış ve pazarlama için her zaman temel bir araç olmuştur. Merak etmeyin, çünkü kataloglar müşterilerin bilinçli satın alma kararları vermelerine yardımcı olmak için harika bir yoldur. Dijital kataloglar, paylaşılması kolay, etkileşim açısından zengin ve baskı ve dağıtım maliyetlerinden tasarruf etmenize yardımcı olduğu için hiç olmadığı kadar alakalı . Sonuçta şirketlerin marka bilinirliğini artırmasına ve satışlarını artırmasına izin veriyorlar.

İlk çevrimiçi kataloğunuzu oluşturmak veya mevcut olanı geliştirmek istiyorsanız, doğru yere geldiniz. Bugün bir ürün kataloğunun nasıl hazırlanacağı ve bunun ne gibi faydalar sağlayabileceği hakkında konuşacağız. Bir dakika daha boşa harcamayalım ve hemen başlayalım.

# 1 Hedef kitlenizi belirleyin

Çevrimiçi bir katalog oluşturmanın ilk adımı, ne tür müşteriler hedeflediğinizi anlamaktır. Genel halk için bir katalog mu? Ardından kataloğunuzu ilgi çekici ve eğlenceli hale getirin. Yoksa bayiler için mi? Ardından kataloğunuzu kesin veriler ve özelliklerle görevlendirin.

Hedef kitlenizi belirlediğinizde, kataloğunuzun nasıl görüneceğini planlamaya ve stilini değiştirmeye başlayabilirsiniz: kapak, dil, resimler ve ürün açıklamaları. Bu, müşterilerinize rahatlarını önemsediğinizi gösterecek ve daha fazlası için size geri gelmekten memnuniyet duyacaklardır. Böylece güven yaratır, trafiği ve satışları artırırsınız.

# 2 İlgi çekici bir kapak oluşturun

Katalog kapağınızın okuyucular için unutulmaz bir ilk izlenim olmasına izin verin: İnsanları içeri bakmaya teşvik etmek için temiz ve bilgilendirici bir kapak tasarladığınızdan emin olun. Olağanüstü bir katalog kapağı oluşturmak için izleyebileceğiniz kolay adımları inceleyin:

  1. Şirket adınızı ve logonuzu belirgin bir şekilde gösterin: Kataloğunuzu müşterilere tanıtırken, ilk bakışta okunmalarını kolaylaştırın. Sizinle iletişim kurmanın iki yolunu vermeyi unutmayın: Telefon numaranızı ve web adresinizi listeleyin, böylece okuyucular sizinle en baştan nasıl iletişim kuracaklarını bilirler.
  2. Kapak fotoğrafı için bir kazanan seçin: Müşterilerinizin çoğunun satın almak isteyeceği bir ürün seçin. Yanında, sayfa numarasını listeleyin ve okuyucuyu katalogda doğru bilgilere / bilgilere göz atmaya teşvik edin.
  3. Özel tekliflerinizi kapağa yerleştirin: Dönemsel indirimlerden, ücretsiz gönderimden veya sınırlı ürün sürümlerinden kısaca bahsedin. Okuyucularınız hiçbir zaman kataloğun tamamını okuyamayabilir, bu yüzden en iyi teklifinizi en baştan koyun.
  4. Marka tutarlılığınızı koruyun: Müşterilerinizin sizi tanımasını ve hemen okumaya başlamasını kolaylaştırmak için şirketinizin renklerini, yazı tiplerini ve stilini kullanın.

Bi Düşün Medya ve Ajans ile yapılmış, güzel bir atmosferik kapağa ve net bir başlığa sahip olan bu tatil ürün kataloğu örneğine bir göz atın .

Unutmayın en iyi katalog, Bi Düşün Medya ve Ajans‘ta yaptırılır.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..