Duymuş olabileceğinizin aksine, kataloglar bir şirketin pazarlama girişimlerini hızlandırmanın sağlam bir yolu olmaya devam ediyor. Katalog tasarımı, 21. yüzyıl pazarlama ve tasarımının ilhamlarını karşılayacak şekilde gelişti, özgün ve görsel olarak çarpıcı düzenlerle otantik sanat olarak adlandırılmaya değer. Katalog tasarımı – ve onun kuzeni, broşür tasarımı – ürünleriniz, hizmetleriniz ve markanız hakkında bilgi yaymak için pazarlama kitinizdeki en güçlü araçlardan ikisi olmaya devam ediyor. Unutmayın, Bi Düşün Medya ve Ajans olarak sizler için en iyi Katalog Tasarımını yapıyoruz. Durmayın, hemen bize ulaşın ve hayalinizdeki kataloga ulaşmanın keyfini sürün….
Etkisi Şunu bir düşünün: Katalog ve broşür, müşterilerin posta yoluyla aldığı en popüler pazarlama parçalarından ikisi olmaya devam ediyor. İnsanlar, güzel bir şekilde oluşturulmuş bir katalog tasarımını, iyi yazılmış bir dergide yazdıkları gibi incelemek için geri dönüyorlar. Her yerdeki tüketiciler, en sevdikleri mağazalardan çıkarken onları kapıyor. Katalog ve broşür, bir müşterinin bir paketi açarken gördüğü ilk şeydir ve bizi ilk satışın son noktasında bile alışveriş yapmaya ikna eder.
İyi işlenmiş Katalog tasarımı genellikle bir evin sehpasında bir yer bulur. İlk satıştan sonra haftalarca – bazen aylarca – takılıp kalır ve ev sahibinin ailesinin ve misafirlerinin dikkatini çeker. Bir katalog tasarımı doğru yapıldığında, sayfalardaki öğelerle ilgili tüketici fantezilerine ilham verir. Müşteriler arkadaşlarına ve ailelerine “Hey, şuna bak!” Bu arkadaşlar ve aileler, hayal güçlerini en çok heyecanlandıran kataloğu veya broşürü takas ederler ve paylaşırlar. Onları sipariş için dizüstü bilgisayara veya telefona gönderir. Başka bir deyişle, güzel hazırlanmış broşür veya katalog tasarımı, müşterinizi en iyi reklam araçlarınızdan birine dönüştürür.
Yetersiz Katalog Tasarımının ve Düzeninin Tuzakları
İşte senin için küçük bir ev ödevi. Merak etmeyin, bu zor ya da zaman alıcı değildir. Arkadaşlarınızı veya ailenizi bir sonraki ziyaretinizde, geri dönüşüm kutularına bir göz atın.
Onlara şu soruları sorun: Onları ne zaman aldılar?
Bir süre onlara mı takıldılar yoksa postadan doğruca çöp kutusuna mı gittiler? Katalog veya broşür anında reddedildiyse, neden? Bir süre saklandıysa neden?
Aldığınız yanıtlardan bazıları, kendi şirketinizin broşürünü veya katalog tasarımını araştırmak için çok bilgilendirici olmayabilir. Örneğin, sunulan ürünler o tüketicinin hayatıyla alakalı olmayabilir. Ah, ancak aldığınız yanıtlar şirketinizi bilgilendirebilir, gerçek içgörü elmasları olabilir. Bir düzende neyin işe yaradığını, ayarla, renk şemalarıyla… hatta metin yazı tipiyle ortaya çıkarabilirler.
Düzende can sıkıntısı ve yön eksikliği satış katilleridir. Verilmiş, dikkatli dinlemelisin. Sonuçta, tüketiciler genellikle onları bir kataloğu fırlatmaya veya saklamaya iten ipuçlarının bilincinde değiller. Ancak, hemen hemen her tüketicinin, bir katalog tasarımının neden bir satın almayı ikna etmekte başarısız olabileceğine dair sıradan insanların terimleriyle açıklayabileceği iki temel unsur vardır, ancak esasen aynı türden ürün (ler) i içeren başka bir ürün, onları satın alma düğmesini tıklamaya teşvik edecektir. Bunlar bir sayfanın düzeni ve grafiklerin tasarımıdır. Katalog tasarımının bu temel bileşenleri sıkıcı olduğunda veya yönsüz olduğunda, ürün veya hizmetinizin kalitesi ne kadar yüksek olursa olsun, müşteri hayal gücü harekete geçmez. Tüketiciler ürününüzü kendi evlerinde “görmezler” veya hayatlarını nasıl daha iyi hale getirdiğini görselleştirmezler. Bi Düşün Medya ve Ajans olarak, sizler için en iyi Katalog Tasarımını yapmak ve basmak için telefon bekliyoruz.