Katalog tasarımının arkasında ne var?

Katalog tasarımı, uzman hizmetlerinden biridir. Editoryal tasarım çözümlerimiz, müşterileri elde tutmanıza ve şirketinize yeni kullanıcılar getirmenize yardımcı olacak yenilikçi teklifler sunmamızı sağlar. Günümüz pazarlama teknikleri, satışları artırmak ve marka imajını geliştirmek için harikadır. İyi bir editoryal ve grafik tasarım ekibi, herhangi bir kaliteli kataloğun temelidir. Bu ürünlerle hedef kitlenizin ve hatta müşterilerinizin, sattığınız şirket değerleri, hizmetler ve ürünler dahil olmak üzere işletmenizi çok daha iyi tanımasına yardımcı olabiliriz. Unutmayın! Bi Düşün Medya ve Ajans, katalog tasarım konusunda uzmandır. Detaylı bilgi için bizi arayın.

Katalog tasarım sanatı, tasarım ekibinin bilgi ve deneyiminde yatmaktadır. Her markanın ihtiyaçlarına adapte olmamızı sağlayan, gösterilmesi gerekenleri artıran ve her zaman güçlü yönler gösteren bir çözümdür. Marka imajını iyileştiriyoruz, ancak tüketicilerde de ihtiyaç yaratıyoruz. Kataloglar tasarlayarak müşterilerinize kusursuz bir arama aracı sunma fırsatına sahip olacaksınız. Şu anda katalog, farklı ortamları barındıracak şekilde tasarlanabilir. Kesinlikle saygın şirketlerin web sitelerinde çevrimiçi katalogları bir kereden fazla gördünüz.

Bi Düşün Medya ve Ajans ekibinden, satışları artırmak, müşterilerinizin sadakatini artırmak ve marka imajınızı optimize etmek için tüm tasarım araçlarını kullanmanıza yardımcı oluyoruz.

Katalog tasarımının anahtarları

İyi bir katalog tasarımı, işletmenizin kurumsal imajını olabildiğince güçlendirmelidir. Tüketicinin kataloğun temsil ettiği markayı bir bakışta tanımlaması önemlidir.

Belgedeki uyum

Yeni bir katalog tasarladığımızda, ürünün global bir vizyonunu değerlendirmeye başlarız. Göstermek istediklerimizi mükemmel bir şekilde bütünleştiren sayfalar yaratmak amacıyla fikirler bu şekilde şekillendirilir. Nihai amaç, hedefinizde ihtiyaçlar yaratmaktır ve bu her şeyden üstün olmalıdır.

Kullanıcı deneyimi

Müşterileriniz markanızdan, hizmetlerinizden veya ürünlerinizden ne bekliyor? Bu basit soruda, tüm katalog tasarım sürecinin anahtarı yatıyor. Bulmak isteyenlere net bir cevap vermek için kullanıcıyla empati kurmak önemlidir. Müşterinin güvenli bir şekilde karşılamamız ve nasıl yapılacağını bilmemiz gereken ihtiyaçları vardır.

Şok edici ve ilginç içerik

Kurumsal katalog, görseller ve metinlerin birleşiminden oluşur. Kısacası, birkaç hedefi karşılaması gereken bir içerik kümesidir: marka imajını iyileştirmek, satışları artırmak, müşterileri elde tutmak vb. Bunu başarmak için, hem grafik hem de metinsel içerik, hedef kitlenin endişelerine kalite sağlamalıdır. Metin yazarlığı, iyi grafik tasarımla birleştirildiğinde tüm bu amaçlara ulaşmamıza yardımcı olan bir sanattır.

Duygular bir önceliktir

İşler değişti ve tüketiciler de değişti. Günümüzde pazarlama teknikleri duygu üretmeyi ve satın alma niyetini geliştirmeyi hedeflemelidir. Katalog tasarımı, ürünleri veya hizmetleri kafiye veya sebep olmadan göstermek değildir. Şimdi izleyicinin olumlu duyguları ve duyguları aracılığıyla ihtiyaçlar yaratmalıyız. İyi bir editoryal tasarım çerçevesinde tutarlı hikayeler anlatmak bizim işimiz.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..