Kurumsal kimlik çalışması

Kurumsal Kimlik Neden Önemlidir

Kurumsal kimlik, markanızın fiziksel görünümünü oluşturan şeydir. Genellikle logonuzu ve web siteniz, antetli kağıdınız ve kartvizitiniz gibi destekleyici cihazların yanı sıra sosyal medya platformlarınızı ve işletmenizin ‘ses tonunu’ içerir. İşinizi profesyonel bir şekilde göstermek istiyorsanız, tutarlı bir kurumsal kimliği korumak çok önemlidir. Belirli bir renk paletine ve yazı tipine bağlı kalmak, tutarlı logo konumlandırma ve basılı ve çevrimiçi iletişimlerinizde aynı ses tonunu kullanmak, profesyonel duruşunuzu geliştirmenize yardımcı olacaktır. Bi Düşün Medya ve Ajans olarak, sizler için en iyi Kurumsal Kimliği tasarlamak için işinin uzmanı ekibimiz ile hizmete hazırız.

Kurumsal Kimliğin Faydaları:

Kurumsal kimliğe yatırım yapan bir şirket, kalıcı olarak burada olduğunu gösterir.

Şirketin başarılı olma konusunda ciddi olduğu mesajını veriyor.

Müşteriye güven duygusu verir.

Kurumsal kimlik, işletmenin kültürü veya kişiliği hakkında bir fikir verir.

Tutarlı bir kimlik oluştururken, bir şirket onların tanınmasını ve hatırlanmasını sağlar.

Tek tip bir kurumsal kimlik, hedef kitlesi arasında anında tanınır hale gelir.

Güçlü bir kurumsal kimlik, müşteri farkındalığını artırabilir ve bir şirketin rekabet gücünü artırabilir.

Kurumsal Kimliğin Marka Kimliği ve Marka İmajına Bağlanması

Kurumsal kimlik, markanızın fiziksel görünüşüyse, marka kimliği, şirketin markanın nasıl görünmesini istediğidir. Bu, bir kişilik veya değerler duygusu ve ayrıca markanızın ürün veya hizmetlerinin özelliklerini ve faydalarını içerebilir. Marka kimliğinin doğal olarak şirketin kültürünü, amaçlarını ve hedeflerini birleştirmeye borçlu olduğunu belirtmekte fayda var.

Örneğin Google, markasında ve kurumsal kimliğinde de gösterilen canlı, eğlenceli, yenilikçi bir kültüre ve iş yerine sahiptir. Marka imajı, müşterinin markanızı gerçekte nasıl algıladığı ve yorumladığıdır. Marka kimliğiyle mutlaka aynı olmayabilir. Bir müşteri, anında güven duygusu uyandıran bir markanın logosunu tanıyabilir.

İyi bir örnek Coca Cola’dır – logoyu görürsünüz, kaliteli bir ürün aldığınızı anında anlarsınız. Kurumsal kimliğinizde tutarlılığın sağlanması esastır çünkü müşterinin sizinle karşılaştığı her noktada marka kimliğini güçlendirir. Bu nedenle, sosyal ağ platformları, haber bültenleri ve e-posta pazarlaması, satış broşürleri ve benzerleri gibi tüm temas noktalarını dikkate almak önemlidir.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..