Kurumsal kimlik neden önemlidir?

Bilseniz de bilmeseniz de, aktif olarak yönetseniz de yönetmeseniz de, tıpkı bir marka imajınız olduğu gibi zaten bir kurumsal kimliğiniz var. Bu sadece şansa bırakılmasını isteyip istemediğinizle – burada bir logo, orada bir sosyal medya kapağıyla ve zaman içinde bir hodgepodge yaratan diğer her şeyle – ya da iş hedeflerinizi destekleyecek bir şey yaratmak isteyip istemediğinizle ilgili.

Kurumsal Kimlik tasarımı siz ve işletmeniz için olmazsa olmazlardandır. Bi Düşün Medya ve Ajans olarak sizler için en etkili Kurumsal Kimlik tasarımını gerçekleştiriyoruz.

Kurumsal kimliğin her iki tarafını da dikkate almak önemlidir: evet tasarımınız, aynı zamanda kültürünüz ve kişiliğiniz. Bir uyarı örneği istiyorsanız, sadece Uber’e bir göz atın. 2016’da Uber yeni bir kurumsal kimlik başlattı. Eski siyah beyaz “U” dan “bit” ve “atom” u temsil eden iki yeni simgeye geçtiklerini hatırlayın. (Err … doğru!) Sadece yeni tasarım eleştirilmekle kalmadı, daha da önemlisi marka algısı ile ilgili daha derin konuları, ayrık bir kültür ve daha sonra cinsel taciz suçlamalarına yol açan dostane olmayan bir çalışma ortamı ile birlikte görmezden geldi. Bütünsel bir kurumsal kimlik oluşturmak, işletmenizin tüm yönlerini hesaba katmak ve işe yaramayanları düzeltmek anlamına gelir.

Tüm bunların sizinki gibi küçük bir başlangıç ​​için çok büyük ve gereksiz olduğunu düşünebilirsiniz – sadece siz ve bir kurucu ortak iken ‘kültür’den bahsetmek aptalca görünebilir – ancak bir şeyler elde etmek çok daha etkili (ve daha kolaydır) daha sonra düzeltmek zorunda kalmaktansa başından beri.

Proaktif olarak kurumsal bir kimlik oluşturmak:

Tüm iletişiminizde tutarlı ve tutarlı olduğunuzdan emin olun;

Kendinizi rakiplerinizden farklı kılmanıza izin verin;

Müşteriler, çalışanlar ve yatırımcılarla etkili bir şekilde etkileşim kurmanıza yardımcı olur. En iyi Kurumsal Kimlik çalışması için Bi Düşün Medya ve Ajans ile iletişime geçin.

Kurumsal kimlik nedir?

“Kurumsal kimliği” duyduğunuzda aklınıza muhtemelen logolar, antetli kağıtlar ve kartvizitler geliyor ve bu kesinlikle bunun bir parçası. Kurumsal tasarımınız, logolar ve sloganlar, renkler ve yazı tipleri, kırtasiye malzemeleri, el ilanları, web tasarımı, sosyal medya ve tüm bu caz gibi, bir şirketin görsel kimliğiyle tipik olarak ilişkilendirdiğiniz her şeydir.

Aynı zamanda ofisinizin dekoru, çalışan üniformaları ve şirketinizin arabalarını ve kamyonlarını (varsa!) Kapsayan her türlü grafiktir.

Ancak kurumsal kimlik, tasarımdan daha fazlasıdır; şirket olarak sizsiniz. Yani bir yandan bu kurumsal tasarım öğelerini, aynı zamanda kültürünüzü, değerlerinizi ve iç ve dış iletişiminizi de içerir. Kurumsal kimlik, marka kimliğinden de farklıdır.
Procter & Gamble gibi çok uluslu büyük bir şirketi düşünün: şirketin tek bir kurumsal kimliği var – bir logo, bir değerler kümesi ve şirket kültürü – ve ardından bu kurumsal şemsiyenin altında yüzlerce marka var: Gillette, Pampers, Pantene – her biri ayrı ayrı marka kimliği. Tek bir markaya sahip daha küçük bir şirket bile (şimdilik) müşteriye dönük marka ile genel kurumsal kimlik arasında bir ayrım yapabilir.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..