Bilseniz de bilmeseniz de, aktif olarak yönetseniz de yönetmeseniz de, tıpkı bir marka imajınız olduğu gibi zaten bir kurumsal kimliğiniz var. Bu sadece şansa bırakılmasını isteyip istemediğinizle – burada bir logo, orada bir sosyal medya kapağıyla ve zaman içinde bir hodgepodge yaratan diğer her şeyle – ya da iş hedeflerinizi destekleyecek bir şey yaratmak isteyip istemediğinizle ilgili.
Kurumsal Kimlik tasarımı siz ve işletmeniz için olmazsa olmazlardandır. Bi Düşün Medya ve Ajans olarak sizler için en etkili Kurumsal Kimlik tasarımını gerçekleştiriyoruz.
Kurumsal kimliğin her iki tarafını da dikkate almak önemlidir: evet tasarımınız, aynı zamanda kültürünüz ve kişiliğiniz. Bir uyarı örneği istiyorsanız, sadece Uber’e bir göz atın. 2016’da Uber yeni bir kurumsal kimlik başlattı. Eski siyah beyaz “U” dan “bit” ve “atom” u temsil eden iki yeni simgeye geçtiklerini hatırlayın. (Err … doğru!) Sadece yeni tasarım eleştirilmekle kalmadı, daha da önemlisi marka algısı ile ilgili daha derin konuları, ayrık bir kültür ve daha sonra cinsel taciz suçlamalarına yol açan dostane olmayan bir çalışma ortamı ile birlikte görmezden geldi. Bütünsel bir kurumsal kimlik oluşturmak, işletmenizin tüm yönlerini hesaba katmak ve işe yaramayanları düzeltmek anlamına gelir.
Tüm bunların sizinki gibi küçük bir başlangıç için çok büyük ve gereksiz olduğunu düşünebilirsiniz – sadece siz ve bir kurucu ortak iken ‘kültür’den bahsetmek aptalca görünebilir – ancak bir şeyler elde etmek çok daha etkili (ve daha kolaydır) daha sonra düzeltmek zorunda kalmaktansa başından beri.
Proaktif olarak kurumsal bir kimlik oluşturmak:
Tüm iletişiminizde tutarlı ve tutarlı olduğunuzdan emin olun;
Kendinizi rakiplerinizden farklı kılmanıza izin verin;
Müşteriler, çalışanlar ve yatırımcılarla etkili bir şekilde etkileşim kurmanıza yardımcı olur. En iyi Kurumsal Kimlik çalışması için Bi Düşün Medya ve Ajans ile iletişime geçin.