Kurumsal kimliğin ikincil unsurları
İkincil unsurlar zarflar, klasörler, defterler, kalemler, tişörtler, araba grafikleri, afişler, keseler, çantalar, çıkartmalar vb. Kurumsal kimlik geliştirirken bir stil oluşturmak ve ona bağlı kalmak çok önemlidir. PopArt ekibi, deneyim ve becerilerini sizin için yüksek kaliteli kurumsal kimlik oluşturmak için kullanır. Bu tür malzemelerle işletmeniz piyasada tanınabilir ve müşterileriniz üzerinde iyi bir izlenim bırakacaktır.
Kurumsal görsel kimlik
Her kuruluş kendi kimliğine sahip olmalıdır – onu piyasada tanımlanabilir ve ayırt edici kılan bir dizi özellik. Bu kimliğin yanı sıra, bir şirketin bir birey üzerinde bıraktığı izlenim de var. Bu tür görsel kimlik, en çok ürün, hizmet veya fikirlerin reklam araçlarıyla hedef kitlenize yönlendirildiği reklamcılıkta önemlidir.
Görsel kimlik, bir ürünün, hizmetin, fikrin veya bir şirketin tüm görsel ve maddi özelliklerinden oluşan, onu farklı kılan ve tüm unsurların tek tip görsel bütünlüğünü oluşturan ticari markanızdır. Görsel kimliğin amacı, şirketlerin pazarda avantaj elde etmesini, geliştirmesini ve korumasını sağlamaktır.
Kurumsal kimliğin, görsel kimliğiyle temsil edilen şirket kültüründe, değerlerinde, yaklaşımlarında, çalışanlarında, yönetiminde, sahipliğinde, stratejisinde somutlaşan genel iletişiminde yattığı günümüzde yaygın olarak kabul edilmektedir. İş ortamında, görsel kimlik bir şirketin gerçek özünü yansıtır.
Kurumsal kimlik sipariş edin
Şirketiniz kendi başına bir varlıktır. Karakterini yansıttığı görüntüde ve pazarda sunuluş biçiminde ve hedef kitle ile iletişim kurarken gösterilebilir. Şirketin kendine ait bir kimliği var ve onu şık, profesyonel ve kavramsal olarak net bir şekilde sunmayı asla unutmamalısınız. Yaratıcı ekibimiz şirketinizin görsel kimliğini tasarlasın ve emin ellerde olduğunuzdan emin olun. Kurumsal Kimlikler konsunda, Bi Düşün Medya ve Ajans Türkiye’nin önde gelen firmasıdır. Tek yapmanız gereken bizlere ulaşmak ve kalitenin tadına varmak.