Pankart nedir?

Çevrimiçi dünyada afiş, bir web sitesine yerleştirilen, grafik resimler ve metinler ve reklamverenin web sitesine. Veya aynı web sitesindeki başka bir sayfaya bağlantılar içeren dikdörtgen veya kare bir reklamdır. Afişler, ana amaçları belirli bir ürün veya hizmete dikkat çekmekse. 

BANNER’IN SİTELER İÇİN ÖNEMİ

Banner, bir web sayfasına grafik reklam parçası eklemekten oluşan internetteki en popüler reklam biçimidir. Dikkat çekmek amacıyla tasarlanırlar, bu nedenle sitenin grafik çizgisini mutlaka korumazlar. Amaçları genellikle ya gösterimler yoluyla reklam etkileri oluşturmak ya da tıklamalar yoluyla reklamverenin web sitesine trafik çekmektir. Afişler, öncelikle reklamverenin ürünlerini veya hizmetlerini tanıtmak için bir reklam amacıyla kullanılır. En yaygın kullanımı markaların, etkinliklerin, ürünlerin veya web sitelerinin tanıtımı içindir.

Banner’ları ölçmek için temel metrikler Gösterimler (bir banner’ın görüntülenme sayısı), Tıklamalar (kullanıcıların tıklama sayısı) ve TO’dur (tıklama sayısının gösterim sayısına bölünmesi). Bu son metrik, performansını değerlendirirken en faydalı olanlardan biridir, çünkü TO ne kadar yüksek olursa, kullanıcıların söz konusu banner’a gösterdiği ilgi de o kadar yüksek olur.

Gökdelenler: Genellikle bir sol veya sağ sütuna yerleştirilirler (120×600, 160×600 ..). Sayfa hırsızı: Genellikle makalelere entegre edilir ve normal genişliği 300 pikseldir. Genişletilebilir: Duyarlı tasarımın genişletilmesiyle daha yaygın hale geliyorlar. Boyutu, cihazın türüne ve ekranın çözünürlüğüne uyum sağlar.

PANKART ÇEŞİTLİDİR

Geçiş reklamı: Bir sayfa yüklemeden önce açın. Genellikle müdahaleci olarak kabul edilirler, ancak kullanıcının dikkatini çekmedeki etkinlikleri önemlidir. Katman: ayrıca müdahaleci olarak kabul edilirler, son sayfaya açıkça kapatılması. Veya programlanan pozlama süresini beklemesi gereken bir katman yerleştirirler.

Spor maçlarında sık sık pankartlar görüyoruz. Futbol (BK: futbol), ragbi, futbol (BK: Amerikan Futbolu) ve diğer takımların veya kulüplerin pankartları vardır. Bir takım büyük bir ulusal veya uluslararası müsabakayı kazandığında, o kulübün pankartını tutan kalabalıklar, oyuncularını evlerinde karşıladıkları sokaklarda veya havaalanında geçit töreni yapar. Bir arma veya hanedan afiş, bir ailenin, bölgenin veya ülkenin armasını gösterir. Tarihsel olarak, aynı tasarım şövalyelerin ve diğer savaşçıların kalkanında da ortaya çıktı. Bu makale, terimin iş dünyasındaki anlamına odaklanmaktadır; özellikle pazarlama ve reklamcılık.

Banner reklamlar, şirketlerin ve diğer kuruluşların web sayfalarında görüntülediği reklamlardır. Tipik olarak, bir görüntü, video veya multimedya nesnesinden oluşurlar. Bu tür reklamlar hareketsiz (statik) veya hareketli olabilir. Reklamverenin amacı, ziyaretçileri belirli bir web sitesine çekmek veya tüketicilere bir ürün, hizmet, şirket veya markayı hatırlatmaktır.

Dijital pazarlama ve reklamcılık, milyarlarca dolarlık küresel pazarlar haline gelse de. Çevrimdışı kampanyalar hala önemlidir ve çoğu durumda son derece etkilidir. Sınırlı bir bütçeye sahip şirketler için afişler veya kuş tüyü bayraklar faydalı seçeneklerdir. Dış mekan taşınabilir ekranları ile girişimciler, reklamlarını nereye yerleştireceklerini kontrol edebilirler.

Etiketler:

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..