Pankart Reklamcılığının Satışları Artırdığı 3 Yol

Pankart ve dijital reklamlar birçok pazarlama kampanyasının başında ve merkezinde yer alırken, bazıları geleneksel reklamcılık biçimleri hakkında iki kez düşünmeye başlar. 

Ancak bu konuda hiç kuşkunuz olmasın – reklam panosu reklamcılığı kesinlikle kalıcıdır . 

Bu hafta gördüğünüz en son ilan panosunu tekrar düşünün. Muhtemelen, ona bakmanızı sağlayan göz alıcı bir tasarıma sahipti ve daha da önemlisi, yoldaki sayısız dikkat dağıtıcıya rağmen – hızlanan arabalardan, yayalardan ve hatta hava koşullarından – onu hatırlayın.

Burada en Bi Düşün Medya ve Ajans, örneğin, çok müşterimiz yakalamak dikkatini bu reklam panosu tasarımlar oluşturmak ve bir işareti yapmak bize sorun. İlan panosu reklamcılığının ne kadar rekabetçi olabileceğini biliyorlar ve yaratıcılığımıza güvenebileceklerini biliyorlar.

Reklam panoları, COVID-19 pandemisinden sonra bile herhangi bir zamanda alakalı kalır. Virüsün yayılmasını engellemek için uygulanan kilitlemelere rağmen, insanlar hala önemli seyahatler için dışarı çıkmaya mahkum.

Billboard reklamcılığı bunca yıldan sonra pazarın ilgisini nasıl sürdürüyor? Faktörleri inceleyelim.  

1. Billboard Tasarım Fırsatları

Billboard reklamcılığı, yaratıcı olmak için çok fazla alan ve özgürlük sunar. İşe yarayan açık hava pazarlama stratejilerini uygulayarak rekabette öne çıkmak için yaratıcılığınızı kullanın . Şu reklam panosu tasarım fırsatlarını göz önünde bulundurun:

  • Bülten panoları
  • Vinil reklam panoları
  • Boyalı reklam panoları
  • Posterler
  • Mobil reklam panoları
  • Üç boyutlu reklam panoları

2. Reklam Panoları Önlenemez

İlan panosu reklamcılığı söz konusu olduğunda bir izleyici kitlesi garanti edilecektir. İlan panosu reklamınızın yeri, göz ardı edilmesini zorlaştırır. Büyük ve dikkat çekici, insanları tabelaya bakmaya zorluyor. Bu, reklamınızın bir saniyeden daha kısa sürede kaydırıldığı dijital reklamcılığa aykırıdır. Ortalama bir kişinin maruz kaldığı reklam miktarı “reklam körlüğü” yaratarak reklamların atlanmasına neden oldu. Ancak, sadece reklam panolarının boyutu onları görmezden gelmeyi zorlaştırıyor.

3. Yeni Teknoloji ve Stiller

Pazarlamacılar, yalnızca tek bir reklam panosu reklamcılığının olduğu konusunda yanlış bir anlayışa sahip olma eğilimindedir. Ancak gerçekte, aralarından seçim yapabileceğiniz çok şey var. İşletmeniz ve hedeflemeye çalıştığınız kişiler için en uygun reklam panosunu seçin. İşte aralarından seçim yapabileceğiniz birkaç tane:

Dijital reklam panoları

Bu tür, tek bir noktada farklı reklamlar gösterir. Bu, reklam panosu maliyetini diğer işletmelerle paylaşmanıza olanak tanıyan harika bir seçenek olabilir; bu, salgından geri dönerken işletmenizi pazarlamanın ekonomik bir yoludur.

Renk Değiştiren Ekranlar

Renk değiştiren ekranlar, dikkat çekmenin ve mesajınıza dikkat çekmenin harika bir yoludur. Birçok insan dışarıda geçirdikleri zamanı sınırlamaya çalışırken, bu reklam panosu stilini kullanmak reklam harcamalarınızı en üst düzeye çıkarmanıza olanak tanır.

Etkileşimli İlan Tahtaları

Bu tür, hareket sensörlerini kullanır ve kullanıcının girişine bağlı olarak bilgileri görüntüler. 

E-mürekkep Ekranları

Bu seçenek, görüntü kalitesini artırmak için ortam ışığını kullanarak tam hareketli, tam renkli ve yüksek kontrastlı görüntüler sunar. Adından da anlaşılacağı gibi, kağıt üzerindeki mürekkebe çok benziyor.

Unutmayın! Bi Düşün Medya ve Ajans, Türkiye’deki en etikili pankart imalatçısıdır. Tek yapmanız gereken bizlere ulaşmak

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..