Broşürler, el ilanları, kataloglar ve afişler gibi tüm pazarlama ve tanıtım malzemeleriniz için zaman ayırmanın ve
tasarımınızı planlamanın önemini sık sık tartıştık. Bugün bir pankart tasarlamaya başlarken hatırlamanız gereken
10 şeye bakarken pankart standlarına bir göz atacağız. Unutmayın! Bi Düşün Medya ve Ajans olarka sizleri için
en iyi pankartı tasarlamak için buradayız. Durmayın hemen bizi arayın!
Renk, afişinizi diğerlerinden ayırmanın harika bir yolu olabilir. Pankartınızın dikkat çekmesine yardımcı olmak için
renk kullanmayı düşünün, ancak aşırıya kaçmayın. Gözlerin odaklanamayacağı çok fazla şey olduğundan, çok fazla renk
genellikle dinleyicilerinizin kafasını karıştırabilir. Farklı sektörlerde işe yarayan renkleri dikkate almak da
önemlidir. Bir sonraki pankartınızı tasarlarken renk seçme konusunda tavsiye için, baskıda renk psikolojisi
kılavuzuna bakın.
Metin ve yazı tipleri:
Hedef kitlenizle uyumlu bir renge karar vermek önemlidir, ancak pankartınızın içeriğinin okunabilir olduğundan emin
olmak çok önemlidir. Hem yakından hem de uzaktan okunması kolay yazı tiplerini kullandığınızdan emin olun.
Metni minimumda tutun ve metninizi maksimum 2 yazı tipi ile sınırlandırmaya çalışın.
Bir resim binlerce kelime söyler ve bir pankart tasarlamaya gelince, grafiklerin veya resimlerin kullanılması
mesajınızı iletmenize gerçekten yardımcı olabilir. Ürün veya hizmetlerinizi tanıtıyorsanız, satışa yardımcı olması
için kaliteli resimler kullanın. Görüntüleri kullanırken hatırlanması gereken en önemli şey KALİTEDİR! Kullanılan tüm
görüntülerin yüksek kaliteli, yüksek çözünürlüklü olduğundan ve baskı için CMYK formatında kaydedildiğinden emin olun.
Kurumsal marka kimliğiniz:
Tüm basılı pazarlama ihtiyaçlarınızda olduğu gibi, marka kimliğinizi hatırlamak önemlidir. Bu, kurumsal renklerinizi,
yazı tiplerinizi ve tüm standart kurumsal baskı gereksinimlerinizi içerir. Pankartlar dahil herhangi bir baskı
malzemesi tasarlarken marka renklerinizin, mesajınızın ve logonuzun önemini unutmayın.
Bir pankart tasarlarken hedef kitlenizi dikkate almak önemlidir. Pankartlar onları nasıl etkilemesini
istersiniz? Hedef kitlenizin ilgisini çekmek söz konusu olduğunda resimlerin ve renklerin rolünü unutmayın.
Daha eski bir demografiye karşı daha genç bir demografiyi kadın bir kitleye çekmek, genellikle renkler, yazı tipleri
ve hatta iyi çalışan moda sözcükler hakkında araştırma yapılmasını gerektirir.
Pankartınız nerede kullanılacak:
Tasarımına ve düzenine karar verirken pankartınızın nerede kullanılacağını göz önünde bulundurmanız da önemlidir. Pankartınızı bir konferansta veya ticari fuarda kullanacaksanız, tüm önemli bilgilerinizi afiş standınızın en üstüne yerleştirmeniz önemlidir. Bunun nedeni, pankartınızın önüne masa veya kutuların yerleştirilebilmesidir. Standınızı iş yerinize, üzerinde bilgi görüntülenmesini engelleyecek hiçbir şey olmadan yerleştirmeyi planlıyorsanız, standınızda hemen hemen her şeye sahip olabilirsiniz – ancak unutmayın, daha azı daha fazladır.