Marka Tasarımı ve Kurumsal Kimlik

Marka tasarımı , bir şirketi temsil eden ve zamanla tanımlayıcı görevi görecek bir imaj elde etmek için gerçekleştirilen çok önemli bir yaratma sürecidir. Bu nedenle, eğer bir tasarımcıysanız, işte markanın gelişimini gerçekleştirecek adımların bir önerisi.

MARKA TASARIMI

Şirketinizi tanımlayın

Ve müşterilere yansıtmak istediğiniz imajı görselleştirmek için firmanın iç incelemesini yapmaktır. Bu, net bir fikre sahip olmak için misyon vizyon değerlerini ve ana ürün veya hizmetleri tanımlamayı içerir ve markamız aynı fikri iletir.

Unutmayın! Bi Düşün Medya ve AJANS, kurumsal kimlik konusunda uzman hizmeti verir. Detaylı bilgi için bizi arayın.

Rakiplerinizi araştırın

Önemli bir kısım, en güçlü rakiplerinizin araştırılması ve markalarını ve kurumsal kimliklerini nasıl yansıttıklarını görmek, bir parça su olarak almak ve ilham kaynağı olmak, kafa karışıklığına neden olan bir imaj oluşturmaktan kaçınmak ve fırsatlardan yararlanmaktır. yanlardan ayrılabileceklerini ve güçlü bir benzersiz marka tasarlayabileceklerini.

Çoğu durumda, rakiplerin araştırması, yansıtmak istediğimiz imajı ve tasarım stilini tanımlamayı bitirmeye yardımcı olur.

Marka adını tanımlayın

En önemli noktalardan biri ticari adın veya Markanın tanımıdır, bu firma veya ürünün tanımlayıcısı olacağı için, ona kimliğini veren bu isim olacaktır.

İsmi oluştururken en önemlisi, ürün veya hizmet ile sinerji oluşturması için hem şirketin değerlerini hem de doğasını temsil etmesidir.

Marka adınızı seçerken gözden kaçırmamanız gereken çok önemli bir nokta, ülkenizin IMPI veya Koruyucu Otoritesine kayıt olma olasılığını gözden geçirmektir.

Logo çizimlerini oluşturun

Logonuzun fikirlerini kağıda koymak hayal gücünüzü daha da akıcı hale getirir. Bu nedenle sürecin markanızın kurşun kalemle çizilmesi ile başlaması tavsiye edilir. Çünkü gitmeyi tercih eden birçok tasarımcı var. bilgisayarda eskiz yapmak için doğrudan.

 

Markanızı renklendirin

Markayı renklendirmeye başladık

Logo çizimleri kavramsallaştırıldıktan sonra, renklendirmeye ve markamızı hayata geçirmeye başlamanın zamanı geldi.

Her rengin bir işlevi vardır ve hisleri iletir. Veya fikirleri temsil etme yeteneğine sahiptir, bu nedenle renk seçimi çok önemlidir.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..