Bir şirketin kurumsal kimliği nedir ve nasıl oluşturulur?

Buraya geldiyseniz, bunun nedeni kurumsal kimlik , marka imajı, marka , görsel kimlik, kimlik kılavuzu terimlerini duymuş olmanızdır … ve gerçekte ne olduklarını, aynı şey olup olmadıklarını veya ne olduklarını tam olarak anlamamışsınızdır. onlar içindir. Ancak, büyüklüğü ne olursa olsun bir işiniz varsa veya onu yaratacaksanız, onu bilmeniz çok önemlidir.

Bağlam içinde kurumsal kimlik

Kurumsal kimliğin ne olduğunun tanımına geçmeden önce bazı şeylere dikkat edelim. Bir kimlik yaratmanın marka yaratma sürecinin sadece bir parçası veya aynısı markalaşmanın bir parçası olduğunu bilmeniz önemlidir .

Yani hayır, aynı şey değiller, kurumsal kimlik markalaşmanın bir parçası. Bunu, size bir marka oluşturmanın 5 temel adımını gösterdiğim aşağıdaki resimde daha fazla perspektifle görebilirsiniz .

Gördüğünüz gibi kimlik tasarımı, bir markanın inşasının ana aşamalarından biridir. Şimdi size kendi markanızı tanıtmadan önce onu tanımlamanır. Ve hak ettiği ilgiyi vermenin neden bu kadar önemli olduğunu anlatacağım .

Bi Düşün Medya ve Ajans, Kurumsal  Kimlik konusunda uzman hizmeti sunar. Tek yapmanız gereken bizleri aramak.

Kurumsal kimlik nedir?

Kurumsal kimlik o ne yaptığını, ne ve nasıl bunu yapar? Bir şirketin olduğu için onun nedeni başka bir şey değildir. Öyle özellikleri, değerler ve inançlar toplamı bir şirket tanımlar. Kendisi ve sayesinde hangi, zaman içinde, diğer şirketlerden farklı olan ile.

Kısacası, bir şirketin kimliği, kişiliğidir , DNA’sıdır, ruhudur, bu da onu diğerlerinden farklı ve benzersiz kılar. Öyle yasanın bize sağladığı tüm maddi olmayan ve o ben neden neden bilmiyorum biz ürünlerinin sadık tüketiciler haline gelir.

Şirketler insanlar gibidir . Olivia’yı örnek alalım. Olivia’nın yaptığı ve söylediği her şey bize onun kim olduğu hakkında bir fikir veriyor . Değerleri ve yaşam felsefesi, hobileri, kökenleri, ailesi ve arkadaşları, eşyaları ve gardıropu.

Aynısı şirketler için de geçerli. Onun geçmişi , onun çalışma felsefesi , onun değerlerini , onun ilişkileri , personel, ne teklifler ve sunduğu nasıl kendi kültürü, kurallar … ve aynı zamanda logosu, internet sitesinde … kimliği kadar bu marka tüm .

Kurumsal kimlik ve kurumsal imaj arasındaki fark

Bir şirket kendi kurumsal kimliğini kendisi hakkında ne düşündüğüne ve hedef kitlesinin zihnine nasıl yerleşmek istediğine, yani onlardan ne düşünmelerini istediğine dayanarak oluşturur.

İnsan örneğine geri dönüyoruz, hepimiz sevilmek istiyoruz ve bunu başarmak için öyle ya da böyle davranıyoruz, ancak her zaman istediğimiz şeyi bize düşünmelerini sağlayamıyoruz . Ve aslında, genellikle birisinin sizden hoşlanmasında ısrar ettiğinizde, durumu zorlayarak onlara kötü bir izlenim bırakıyorsunuz.

Bu anlamda, kurumsal imaj veya marka imajı kavramının ortaya çıktığı yer burasıdır ki bu, halkın o marka veya şirket etrafında oluşturduğu algı ve izlenimlerin toplamıdır.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..