Firmanızın bir katalog tasarımına ihtiyacı var

Firmanızın bir kataloğa ihtiyacı var …

  • Online satış ve e-ticaret sizin önceliğiniz ve ana ticari sisteminizdir.
  • Firmanız fuarlara, kongrelere ve kongrelere gidiyor.
  • Şirket olarak konferanslar, kümeler, özel eğitimler veya benzerleri yapın.
  • Satış görevlileri ağınız, potansiyel alıcılara ve gelecekteki müşterilere yüz yüze veya yerinde ziyaretler yapar.
  • Kataloglarda sergileyeceğiniz ürün ve hizmetleriniz var. Bunlar, herhangi bir sektörde önemli bir satış ve pazarlama aracı olmaya devam ediyor. 21. yüzyılda söylenenin aksine, katalog tasarımı çoğu şirkette sağlam bir şekilde kurulmuştur.

Basılı katalog vs. dijital katalog

Mantıksal olarak, basılı bir fiziksel katalog ile dijital kullanım için olan (çevrimiçi) arasında büyük farklar vardır. Satışları genişletmek ve artırmak isteyen herhangi bir işletme için bunlardan biri şarttır. Hem basılı hem de dijital katalogların artıları ve eksileri vardır.

Açık olan şu ki, dijital kataloglar:

  • Kağıt, mürekkepler, kullanım açısından daha ekonomik… Dijital kataloğu daha sürdürülebilir ve ekolojik bir araç haline getiriyorlar.
  • Kısa bir süre içinde (veya neredeyse anında) daha fazla inceleme veya yayın yapılabilir. Artık “ofisin odalarından birinde düzenlenmiş kutulara basılan katalogları bitirmek” için beklemenize gerek yok.
  • Alan, malzeme veya bunun gibi herhangi bir şey açısından sınır yoktur.
  • Dijital olarak, dijital katalogların hangi etkiyi veya sonuçları elde edeceğini her zaman kontrol edebilirsiniz.
  • Web kanallarında, sosyal ağlarda veya e-posta yoluyla olsun, dijital bir katalog size birden fazla form ve dağıtım sistemi sunar.
  • Kullanıcı ile etkileşim ancak dijital bir katalog aracılığıyla gerçekleştirilebilir. Ayrıca görüşleri, ihtiyaçları vb. Toplamak için formlar veya anketler dahil …
  • Kısacası, dijital kataloglar daha esnek, çok faydalı, çok kanallı ve ekolojiktir.

Bi Düşün Medya ve Ajans, Katalog Tasarım konusunda uzman hizmeti sunar. Tek yapmanız gereken bizleri aramak.

Bir şirket kataloğu tasarımını devreye almadan önce ilk analiz

  • Online ve / veya basılı kataloğun yönlendirildiği kitle ve hedef kitle.
  • Tam olarak kimi etkilemek, büyülemek veya şaşırtmak istediğinize ulaşmak için stil ve dil.
  • Katalog tasarımı ile kısa veya uzun vadede hangi iş hedeflerine ulaşılması amaçlanmaktadır. Yalnızca dijital olarak ve çevrimiçi kullanım için göndermek gerekiyorsa. Ayrıca fiziksel kopyaları da yazdırın. Ya da her ikisi de.
  • Belirli ve belirli bir olay için zaman içinde sınırlı kullanıma sahip bir katalog olup olmadığını öğrenin. Ya da tam tersine, çeşitli kullanımlar için sonradan düzenleme ve değişiklik yapma olasılığı ile esnek olması gerekir.
  • Firmanızın web’i fuarlara, kongrelere ve kongrelere götürmek için bir kataloğa dönüştürmesi gerekiyor mu? El ile teslim edilebilen ve ticari ziyaretleri kişiselleştirebilen bir WORD veya Power Point belgesi …

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..