Katalog Tasarım

Katalog Tasarım

İşletmeniz için en iyi kataloğu mu arıyorsunuz? En doğru adrestesiniz. Kataloglar işletmenizin ürünlerini yada hizmet alanlarınız hakkında detaylı bilgileri, muhtemel müşterilerinize iletmek için kullanılan en yaygın araçtır.

Katalog Baskıları, sizlerin kurumsal kimliğini en iyi şekilde anlatma şeklidir. Elinizde mevcut olan tüm ürünleri detaylıca açıklayan ve potansiyel müşterilerinize kendinizi kolayca anlatmanızı sağlayan katologlar, muhakkak işletmenize özel hazırlanmalıdır.

Elinizin altında Katalog Baskı olması oldukça önemlidir. Sizi ziyarete gelen yada yanına gittiğiniz müşterilerinize katalog vererek, ürünleriniz hakkında güncel bilgileri onlara iletmiş olursunuz. Kısacası Katalog Baskı firmanızın dışarıya açılan yüzüdür.

Bi Düşün Medya ve Ajans, kısa sürede sizleri rakiplerinizden ayıracak katalog üretmek için burada! Bi Düşün Medya ve Ajans’ın uzman kadrosu ve kaliteli basım ekipmanları ile hayalinizdeki kataloğa artık çok daha yakınsınız.

Temel olarak, isme layık olması için bir katalog, tüm ürünler için hem satış personeli hem de örneğin
depo veya teslimat çalışanları için en yararlı özellikleri içermelidir: ürün kodu, resimler, boyutlar,
fiyat ve kısa bir açıklama. Bu, her kataloğun özüdür: ürünler ve bilgiler.

Özellikleri

Kağıt Tipi (Kapak) : 200 gr – 300 gr – 350 gr Mat Kuşe – Parlak Kuşe

Kağıt Tipi (İç Sayfa) : 90 gr – 115 gr – 150 gr Parlak Kuşe – Mat Kuşe – 1. Hamur

Kapak Uygulama : Selefon – Lak

Ebat : 14,8*21 cm (A5) – 21*29,7 cm (A4) – Özel Ebat

Sayfa Sayısı : 8 – 12 – 16 – 20 – 24 Sayfa

Baskı Rengi : Ön- Arka 4 Renk

Adet : 1000

İYİ BİR KATALOG NASIL OLMALI?

Genel olarak, katalogların çok sayıda sayfası vardır, çünkü şirketler çok sayıda ürün satarlar.
Gerçekten de, “katalog” kelimesi, eski Yunanca “liste” kelimesinin neredeyse tam bir kopyasıdır.
Ve çok şey olduğunda bir listeye ihtiyacınız var. Kataloglar fiziksel görünümleri açısından genellikle kitaplara veya dergilere benzer.

Sayfa sayısına bağlı olarak,
mükemmel ciltli veya zımba ciltli olabilirler. Sayfanın boyutu, ilgili sektöre ve her şeyden önce şirketin kendisi hakkında vermek istediği izlenime göre değişir. Belirli sektörler için kataloglar (endüstriyel veya ticari ekipman gibi) genellikle basit grafiklere sahiptir ve
A4 gibi standart formatlarda gelir. Bunun yerine, lüks ürünler üreten veya satan şirketler, örneğin, genellikle kare
ve mümkünse küçük boyutlu katalogları tercih eder: özellikle kuyumcular ve saatçiler tarafından tercih edilen bir format.

Belirli bir yaratıcı eğilime sahip olan ve belirli bir düzeyde karmaşıklığı iletmeyi amaçlayan
sektörler bazen alışılmadık formatlar, ciltli (ve hatta karton) kaplamalar, özel kaplamalar ve kabartmalı efektler
riske atıyor. Alışılmadık kataloglar, örneğin mobilya ve iç tasarım sektöründe ve seramik satan şirketlerde yaygındır. Katalog oluşturmayı düşünen işletmeler için, standart yaklaşımı takip edip etmemeye veya öne çıkma çabasıyla yeni
çözümler denemeye karar vermeden önce, diğer ülkelerdeki rakiplerin ve firmaların sunduğu tekliflere bir göz atmaya
değer. Sonuçta, kataloglar çok amaçlı araçlardır:

Bunları bir ticari fuarda veya bir mağazada
(ister fiziksel ister sanal olsun) ürünleri sergilemek için kullanabilirsiniz ve satış personeli tarafından veya
incelenen zamanda kullanılabilir ve yine alıcı tarafından. Elde ettiğiniz tasarım, kullanacakları kullanımlara bağlı
olacaktır.

             EN İYİ KATALOG TASARIMI

Kataloglar, toptan satış için önemli bir satış aracıdır, ancak zaman alıcıdır ve üretimi maliyetlidir.
Bir kataloğun amacı, ürünlerinizi satmak, hikayenizi anlatmak ve bir perakendeciyle ilişki kurmaya yardımcı olmaktır.
Ancak nihayetinde amaç satmaktır ve kataloğunuzu perakendeciyi göz önünde bulundurarak oluşturmak önemlidir!

1. Alıcıların size ulaşmasını kolaylaştırın. Kataloğunuzun her sayfasına iletişim bilgilerinizi ekleyin.
Bunu yapmak için harika bir yer, altbilgi boyunca sayfa numaralarının yanındadır. Telefon numaranızı, e-postanızı ve
URL’nizi eklediğinizden emin olun, böylece perakendeciler soru sormak veya sipariş vermek için size kolayca ulaşabilir.

2. Ürün açıklamalarınızda eksiksiz olun. Bu açıklamaların yalnızca ürününüzün hikayesini anlatmasını değil, aynı zamanda
bir perakendecinin ürünlerinizin kendileri için uygun olup olmadığını belirlemesi için ihtiyaç duyduğu taktik bilgileri
de sağlamak istiyorsunuz. Buraya dahil edilecek şeyler, ürünlerinizin ne yapıldığı, nerede üretildiği, boyutu, fiyatı,
minimum miktarlarıdır.

3. Mükemmel ürün fotoğrafları önemlidir. Harika fotoğraflar, kataloğunuzun kritik bir parçasıdır. Profesyonel bir
fotoğrafçı için bütçeniz varsa – onları işe alın! Paranıza değer olacak. Ama değilse, biz Bi Düşün Medya ve Ajans olarak Profesyonel çekim yapmaya hazırız.
Bu fotoğrafların sadece markanızın ve ürünlerinizin hikayesini anlatmasını değil, aynı zamanda perakendecilere
ürünlerinizin raflarında nasıl görüneceğini de göstermesini istiyorsunuz. Ve bu fotoğrafların tüm pazarlama
materyallerinizde (e-posta patlamaları, sosyal medya ve basın soruları) kullanılabileceğini unutmayın.

4. Kataloğunuzun ömrünü uzatın. Basılı bir kataloğa sahip olmanın büyük bir inancıyım,
ancak yine de ilk elden oldukça pahalı olduklarını biliyorum. Kataloğunuzun ömrünü iki yıl boyunca tarihlendirerek
uzatın. Örneğin, sadece 2021 yerine 2021 – 2022. Çoğu üretici, kataloglarını her 12 – 18 ayda bir yeniden basıyor ve
yeni ürünler çıkarırken ekler ekliyor. Bununla birlikte, dijital kataloglar her zaman güncel olmalıdır.

5. Moda yerine İşlev. Bu kataloğun her şeyden önce bir satış aracı olduğunu ve perakendeci düşünülerek oluşturulması
gerektiğini unutmayın. Kataloğunuzun işlevsel olması ve bir perakendecinin sipariş vermek için ihtiyaç duyduğu tüm
ilgili ayrıntıları içermesi gerekir. Satış hüküm ve koşullarınıza ayrılmış bir bölüm oluşturun. Minimum sipariş
gereksinimlerinizi, teslim sürelerini, kabul edilen ödeme yöntemlerini, gönderim seçeneklerini ve iade / değişim
politikalarını ekleyin. Bir kataloğun arka sayfası, hüküm ve koşullarınızı koymak için harika bir yerdir.

                                                                                   KATALOG TASARIM FİYATLARI

Katalog Tasarım Fiyatları, seçeceğiniz kağıt türünden, sayfa sayısına kadar birçok etkene göre değişiklik göstermektedir. En iyi ve kullanışlı bir Katalog için muhakkak bize ulaşın! Bi Düşün Ajans ve Medya olarak piyasanın en iyi ve uygun Katalog Tasarımını yapıyor ve bünyemizdeki makinalarımız ile basımını yapıyoruz.  Durmayın bize ulaşın!

KATALOG TASARIMI NASIL YAPILIR?

Kataloglar, birçok şirketin pazarlama girişimlerinin her yerde bulunan bir parçasıdır
ve ürünler ve hizmetler hakkında bilgi vermek için en güçlü pazarlama araçlarından biridir. Bir düşünün:
Katalogları postayla alıyoruz ve mağazalardan çıkarken alıyoruz.

Hatta aldığımız paketlerde geliyorlar ve ilk
, satıştan sonra incelememize ve alışveriş yapmamıza izin veriyorlar. Ve çoğu zaman, kataloglar ortalıkta dolaşmaya
devam ediyor.

Nasıl bir ürün kataloğu oluşturacağınızı ve sizin için en iyi aracın hangisi olduğunu merak ediyor musunuz?
Merak etmeyin! Sizin için buradayız!

Ölümüne dair söylentilere rağmen, katalog pazarlama doğru şekilde yürütüldüğünde başarılı olabilir.
Yerleşik baskı, üretim ve posta maliyetleri nedeniyle, katalog pazarlama doğru şekilde uygulanmazsa oldukça pahalı ve
kârsız olabilir.

                     EN İYİ 10 KATALOG PAZARLAMA TAVSİYESİ

1. Katalog Marka Kimliği Pazarlama başarısının temeli, markanızın gücüdür. Yerleşik markalar, marka bilinirliğinden yararlanırken,
yeni markaların etkili marka adlarına ve çekici grafik kimliğine güvenmesi gerekir. Güçlü markalar, katalog adları
için genellikle marka adlarını veya ticari markalarını kullanır. Bilinmeyen markalar ilgi çekici bir katalog adı
kullanmalıdır, ancak kafa karışıklığını önlemek için birebir tanımlayıcı da düşünebilirler. Marka kimliğinin diğer
yönleri arasında logolar ve bir sonraki en iyi uygulamamızın konusu olan tasarım yer alır.

2. Katalog Tasarımı Marka kimliği ile el ele etkili katalog tasarımıdır. Kataloğun ilk izlenimi ve açma ve etkileşim kararı, katalog
kapağı tarafından yönlendirilir. Kapak estetik açıdan çekici olmalı, aynı zamanda içeriğin ne içerdiğini de
aktarmalıdır. Kategoriye bağlı olarak, bir teklif veya kanca ilgi uyandırabilir veya aciliyet hissi yaratabilir.
Katalog iç mekanları kullanıcı dostu bir organizasyona sahip olmalıdır. Daha büyük katalogların içindekiler tablosu,
folioları veya sekmeleri olmalıdır. Ve unutmayın, beyaz boşluk iyidir! Katalog tasarımının kritik bir yönü, bir sonraki
en iyi uygulamalarımızdan biri olan fotoğrafın konusudur.

     OKUNMASI KOLAY OLMALI

3. Katalog Kopyalama Katalog kopyası açık, öz, okunması kolay ve kategoriye bağlı, eğitici ve hatta eğlenceli olmalıdır.
Katalog kullanıcısı, bir satın alma kararı vermek için gerekli tüm bilgileri bulabilmeli veya satışı kaybetme riskini
alabilmelidir. Sipariş bilgileri ve fiyatlandırma, okunması kolay tablolarda sunulmalıdır.

4. Katalog Fotoğrafçılığı En iyi kataloglar son derece görseldir ve kullanıcının minimum çabayla hızlıca ilerlemesini sağlar.
Fotoğrafçılık görsel deneyimi destekler. Çevresel fotoğrafçılık, ideal olarak ürünlerinizle etkileşime giren
insanlarla gerçek yaşam ortamlarındaki ürünlerin en etkilisi veya görüntüleri! Ürün fotoğrafları hala bir
zorunluluktur, ancak mümkün olduğunda ürünü ikincil veya çevre fotoğrafına eşit hale getirin. Küçük resimleri düşünün!

5. Sipariş Vermeyi Kolaylaştırın Ücretsiz 800 telefon (ideal olarak akılda kalıcı bir numara ile!), Web sitesi veya posta formu dahil olmak üzere birden
fazla sipariş seçeneği iletin. Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, postayla form kullanımının kullanımı azalmaktadır,
ancak yine de kataloğunuza dahil edilmelidir. Birçok alıcı, bir şeyleri takip edebilmek için kataloğa bakarken
doldurmayı tercih eder. 800 sayısı, soruları olan alıcılar için kullanışlıdır. Her sayfada veya formada sıralama
seçeneklerini listeleyin ve vurgulayın.

6. Posta Listesi Eski atasözü, “doğrudan postanız ancak listeniz kadar başarılı”, posta kataloglarının yüksek maliyetleri ile
her zamankinden daha doğrudur. Listeleri satın alırken, her birinin geçen yıl içinde kalifiye olduğundan emin olun.
Listelerin kopyalarını kaldırdığınızdan ve adres veritabanları değişikliği (NCOA) kullandığınızdan emin olun.
Benzer şekilde, dahili listeler yeniden kalifiye edilmeli, kopyaları kaldırılmalı ve profesyonel telefonla pazarlama
yeterliliği ile genişletilmelidir. Birden fazla çevrimiçi kayıt formu aracılığıyla yeni potansiyel müşterileri
yakalayın.

                     ACİLİYET DUYGUSU KATABİLİRSİNİZ

7. Katalog Promosyonları Promosyonlarla aciliyet duygusu yaratın! Bugünden itibaren 15 gün boyunca ücretsiz gönderim teklif edin! 100 TL’lik
satın alın, ücretsiz bir premium ürün alın. Gece yarısından önce satın alın, bir sonraki alışverişinizde 25 TL’lik
lık kupon kazanın. Bir sadakat programı ile tekrar satın alımları teşvik edin. İlgili ürünleri yükseltin ve çapraz
satış yapın.

8. Niş Katalogları Düşünün Genel katalog sarı sayfaların yolunu tutabilir. Mega markaların dışında, niş hedefli kataloglar daha fazla müşteriye
ulaşmanıza ve onları dönüştürmenize yardımcı olabilir. Nişleri ve sektörleri belirlemek için müşterilerinizi türe ve
alıcı davranışına göre bölümlere ayırın. Araştırmalar yetersiz hizmet alan nişler ve test pazarı. Nişler için liste
seçeneklerini belirleyin.

9. Çapraz Kanal Pazarlama 2021 yılında basılı katalog, ilgili bir web sitesi veya elektronik katalog sürümü ile bir arada bulunmalıdır. Neden? Çünkü müşteriler ikisini de sever! Basılı kataloglar iletişim ortamı olabilir, ancak İnternet web sitesi tercih edilen sipariş mekanizmasıdır. Ek olarak, arama motorları artık katalogların elektronik sürümleri de dahil olmak üzere PDF’leri dizine ekliyor, böylece PDF’ler arama sonuçlarında sıralanabilir. Aynı şekilde, katalog promosyonu çapraz veya çok kanallı olmalıdır. İnternet, arama motorları aracılığıyla geniş bir potansiyel müşteri ağı oluşturur. Tıklama başına ödeme dahil ücretli arama, web sitesi trafiğini sağlayabilir. Ve sosyal medya, arama sonuçlarında üst sıralarda yer alabilir ve çevrimiçi kataloğa veya e-ticaret web sitesine trafik çekebilir. Son olarak, e-posta pazarlama, web sitesi trafiğini ve e-ticaret satışlarını artırmada etkilidir.

10. Ölçüm Katalog pazarlamanın temel faydalarından biri, sonuçları ölçme becerisidir. Telefon, posta ve çevrimiçi siparişler, basit kodlar kullanılarak kolayca katalog postalamasına takip edilebilir. Satış dönüşümleri, katalog türü, posta tarihi, listeler ve ilgili olarak ölçülebilir ve raporlanabilir. Kullanıldığında promosyonları izleyin ve trendleri bildirin. Pazarlama otomasyon yazılımı, ölçüm ve raporlamayı destekleyebilir.

    Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

    Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..