Güçlü Bir Markanın Kurumsal Kimlikle Başlaması

Kurumsal kimlik, marka kimliği veya marka imajı terimleri sıklıkla birbiriyle değiştirilir, ancak aslında birbirinden farklıdır.

  • Kurumsal kimlik  , algıyı şekillendiren iç faaliyetlerle ilgilidir.
  • Marka kimliği, bir kuruluşun izleyicileri tarafından nasıl algılanmak istediğidir.
  • Marka imajı, tüketicilerin sahip olduğu dış algılardır.

Üçü de birbirine dokunmuştur, ancak markanızı oluştururken her biri ayrı ayrı düşünülmelidir. Her şey kurumsal kimlikle başlar.

Kurumsal Kimlik nedir?

Kurumsal kültürünüzden çok daha fazlası, “biz kimiz?” sorusuna cevap vermelidir. Kurumsal kimlik, bir şirketin hedef kitlesinden iyi bir algı elde etmek için yaptığı eylemdir.

Kurumsal Tasarım

Şirketinizi benzersiz kılan ve rekabette öne çıkan marka varlıklarını içerir.

Kurumsal iletişim

Kurumsal iletişim, işletmenizin bilgileri çalışanlara, yatırımcılara, dış paydaşlara ve müşterilere nasıl yaydığıdır. Buna halkla ilişkiler, iç iletişim, itibar yönetimi ve diğer harici iletişim çabaları dahildir.

Kurumsal Davranış

Söz konusu yaklaşım, bir şirketin özüdür. Kurumsal davranış yoluyla veya bir şirket temel değerlerini, marka vaadini ve felsefesini göstermelidir. Pek çok önemli marka bunu kurumsal sosyal sorumluluk çabalarıyla başarmaktadır. Kurumsal davranış, markanızı müşteriler, müşteriler, çalışanlar ve yatırımcılar dahil olmak üzere genel olarak topluluğa nasıl sunduğunuzdur.

Unutmayın! Bi Düşün Medya ve Ajans olarak, Kurumsal Kimlik konusunda Türkiye’nin en etkili firmalarından biriyiz. Tek yapmanız gereken bizlere ulaşmak.

Marka Kimliği Nedir?

Marka kimliği veya bir kuruluşun hedef kitlesi tarafından nasıl algılanmak istediğidir. Müşterilerinizin şirket markasından aldığı mesajdır. Bu mesajı sürdürmek marka tutarlılığı açısından önemlidir, böylece hedef pazarınız her zaman markanızı tanıyacak ve marka sadakatini koruyacaktır. Güncel logoları ve pazarlama teminatlarını korumanın bir yolu,  tüm pazarlama malzemelerinizi uyumlu ve tutarlı tutmak için bir dijital varlık yönetimi çözümü kullanmaktır  .

Marka İmajı Nedir?

Marka imajı veya kurumsal imaj, tüketiciler tarafından sahip olunan mevcut dış algıdır. Müşterilerinizin veya potansiyel müşterilerinizin markanız ve bir uzantısı olarak ürün veya hizmetiniz hakkında sahip olduğu genel ilişkiler ve inançlardır. Kurumsal imaj, tüketicilerin markanız hakkında kafalarında çeşitli farklı kaynaklardan edindikleri genel izlenimi kapsar.

Kurumsal Kimliğin Önemi

Güçlü kurumsal kimlikler, insanların markanız ve ürünleri veya hizmetleri hakkındaki düşüncelerini şekillendirmede hayati öneme sahiptir ve aracıdır. Günümüzün rekabetçi pazarında ya da bir kurumsal kimlik  kılavuzu, marka stil kılavuzu, ilkeler ve ses tonu oluşturmak her büyüklükte, görevde ve amaçta kuruluş için hayati önem taşır  . İşte bunun dört nedeni.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..