Güçlü Kurumsal Kimlik nasıl tasarlanır?

Güçlü bir marka kimliğinin anahtarları. Ancak, sırf bu öğeleri tasarlamanız, işe yaradığı anlamına gelmez. Güçlü bir marka kimliği, hem dahili ekibiniz (ör. Marka elçileri, içerik yaratıcıları) hem de onunla etkileşime girecek kişiler (ör. Müşteriler) için herkes için çalışmalıdır. Bi Düşün Medya ve Ajans, Kurumsal Kimlik hizmetinde müşterilerini mutlu eden bir firmadır. Eğer siz de iyi bir Kurumsal Kimlik tasarımı istiyorsanız, Bi Düşün Medya ve Ajans ekibiyle iletişime geçin.

Tasarım sürecine başlarken marka kimliğinizin şu özelliklere sahip olduğundan emin olun:

Farklı: rekabetten sıyrılıyor ve insanların dikkatini çekiyor.

Unutulmaz: görsel bir etkisi var. (Apple’ı düşünün: logo o kadar akılda kalıcı ki, ürünlerinde isimlerini değil, yalnızca logoyu içeriyor.)

Ölçeklenebilir ve esnek: Marka ile birlikte büyüyebilir ve gelişebilir.

Uyumlu: her parça markanın kimliğini tamamlar.

Uygulaması kolaydır: Tasarımcıların kullanması için sezgisel ve anlaşılırdır. Bu öğelerden herhangi biri eksikse marka ekibinizin işini iyi yapması zor olacaktır.

Kurumsal Kimlik Nasıl oluşturulur?

Süreci sizin için aydınlatmak amacıyla, bir marka kimliği oluşturmak için bu adım adım kılavuzu hazırladık. Süreç korkutucu görünebilir, ancak bunu yaratıcı ortaklarımızla (ve kendi markamızı değiştirerek) defalarca atlattık, bu nedenle hangi hatalardan kaçınmamız gerektiğini ve bunu herkes için nasıl kolaylaştıracağımızı ilk elden biliyoruz. Markanız ilk aşamalarındaysa veya yeniden markalaşmaya hazırlanıyorsa ve nereden başlayacağınızdan emin değilseniz, süreçte sorunsuz bir şekilde ilerlemek ve sizi başarıya hazırlayan daha güçlü bir marka kimliği oluşturmak için bu ipuçlarını izleyin.

ADIM 1: Marka Stratejinizi Tamamlayın

Marka stratejiniz, tam olarak neyi başarmaya çalıştığınızı ve bunu nasıl başaracağınızı özetleyen ayrıntılı bir plandır.

Şunlardan oluşur:

Marka Kalbi (amaç, vizyon, misyon, değerler)

Marka Mesajlaşma (marka sesi, kişilik, slogan, değer desteği, marka mesajlaşma sütunları)

Marka Kimliği (logo, renk, tipografi vb.)

Marka kimliğiniz, markanızı görsel olarak iletmenize yardımcı olacak ve dolayısıyla marka stratejinizi destekleyen bir araçtır. Bu nedenle, marka kimliğinize dalmadan önce, tamamen ayrıntılı bir stratejiye sahip olmak önemlidir.

Güçlü bir marka kimliği tasarlamak için marka stratejinizin temel çalışmasını, özellikle de Marka Kalbinizi ve Marka Mesajınızı tamamlamanız gerekir. Bunlar, neyle iletişim kurmaya çalıştığınızı anlamanıza yardımcı olur, böylece bunu başarılı bir şekilde yapan bir marka kimliği tasarlayabilirsiniz.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..