İyi bir ürün katalog tasarım nasıl yapılır?

Katalog, herhangi bir şirketin ürünlerini tanıtmak için ilginç bir araçtır, ancak arkasında bir pazarlama stratejisi olmadan yapılacak bir yatırım çok pahalıdır. Tasarlamak için firmanın neye benzer. Hangi ürünleri sattığını, kime yönelik olduğunu ve kataloğu hazırlarken hedeflerin ne olduğunu analiz etmelisiniz.

Bi Düşün Medya ve Ajans, Katalog Tasarım konusunda uzman hizmeti sunar. Tek yapmanız gereken bizleri aramak.

Ürün veya hizmet satan herhangi bir şirket bir katalog hazırlama yeteneğine sahip olsabilir. Bunun neredeyse gerekli hale geldiği birkaç türü vardır:

İşletmeler arası şirketler

Firmalar için ürün üreten tüm firmaların, söz konusu firma türü ne olursa olsun. Onları satmak için bir kataloğa ihtiyacı vardır. Bu durumlarda, katalog genellikle şirketin ana reklam aracıdır ve onu müşterilerine dağıtan satış elemanının çalışmalarını güçlendirmeye hizmet eder. Siparişi kolaylaştırmak için tüm makalelerinizin ayrıntılı bir sınıflandırması ve referansları ile çok pratik olmalıdır.

Dükkanlar

Kataloglar, özel promosyonlar için en iyi vitrindir. Önemli olan, en rekabetçi olanları ve şirketin sattığı ürün türleri hakkında net bir vizyon sunanları nasıl seçeceğinizi bilmektir. Küçük bir postayla başlayın ve en çok işe yarayan makaleler hakkında net olduğunuzda, onu daha fazla kişiye genişletin. Katalogda çok sayıda ürün varsa, çok pahalı hale gelir ve iyi satışlar olmazsa telafi etmez.

Mesafeli satış yapan şirketler

Kataloğun amacı, tüketicinin hemen sipariş vermesini sağlamaktır. Ek olarak, ürünün avantajlarını iyi açıklığa kavuşturmak uygundur, çünkü katalog, mağazanın satıcısını tamamen değiştirir.

Öte yandan, biftekten danışmanlık hizmetlerine kadar her ürün veya hizmet bir katalog aracılığıyla tanıtılabilir. Artık kataloglar çok özelleşiyor. Av ürünleri, golf ürünleri ve hatta şaraplar var. Bunlar genellikle geleneksel mağazalarda bulunması zor olan ürünlerdir.

Geleneksel olarak yıldız ürünler, imajlarıyla (giyim, aksesuar, mobilya, vb.) Tüketiciyi cezbeden öğeler olsa da, iyi bir fiyatı veya hak iddiası görevi gören bir hediyesi varsa, herhangi biri iyi çalışır.

Kataloğun avantajları

Katalog, aynı mağazadan uzak alanlar gibi daha fazla etki alanına ulaşmaya veya oraya gitmek için zamanı olmayan tüketicileri çekmeye hizmet eder. Bu nedenle, bir şirket doğrudan satış yapmak için düzenlemeye karar verdiğinde, siparişini uzaktan verebilmesi için tüm olanakları tüketiciye vermelidir. Bununla birlikte, strateji müşterileri işletmeye çekmekse, daha ucuz olan reklam broşürlerine yatırım yapmak en iyisidir.

Uzaktan satışta kataloglar ayrıca müşteri hizmetlerini iyileştirmeye ve zaman sınırlarını ortadan kaldırmaya yardımcı olur.

Tasarım tuşları

İdeal kataloğu tasarlamak için, etkili ve çekici bir kataloğun kalitesine karar vermenin anahtarı olan tüm pratik sorular dikkatlice düşünülmelidir.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..