Katalog Tasarım en iyi uygulamalar

Artık nasıl broşür hazırlayacağınızı ve hazırlayacağınızı bildiğinize göre, broşürünüzün hedef kitlenizin dikkatini çekmesine yardımcı olacak stratejileri ve teknikleri gözden geçirelim. Broşürünüzü hazırlarken aklınızda bulundurmanız gerekenler:

Hedefinizi bilin

Broşürün amacı nedir? Siz ve şirketiniz neyi başaracağını umuyorsunuz? Bir mı pazarlama broşürü ? Tüm kararlarınızın arkasındaki itici güç bu olsun. Dahil etmeyi seçtiğiniz resimler ve grafikler yalnızca hedefle ilgili olmalıdır. İçeriğin dolaşmasına izin vermeyin ve şirketinizin ne kadar harika olduğu ve az önce kazandığı ödüllerle ilgili diğer gereksiz gerçekleri eklemeyin. Bu sadece broşürü batırır ve amaç bu karışıklık içinde kaybolur. İletişim kurmak istediğiniz şeye odaklanın.

Ayrıca konu üzerinde kaldığınızdan emin olmak için bu aşamada başka bir göz grubu getirmek iyi olabilir. Onları mı Word değişiklikleri izlemek kalıcı biçimlendirme ile karışıklık olmadan geribildirim alma.

Hedef kitlenizi tanıyın

Broşür tasarımcısı olarak, izleyicilerin tercihlerini karşılamak için tercihlerinizden herhangi birini bir kenara bırakmanız gerekir. Hedef kitlenizin yeşil renge veya görüntü ağırlıklı iletişime daha iyi tepki verdiğini biliyorsanız, kişisel olarak bu yöntemlerin hayranı olmasanız bile, yapın. Pazarlama tamamen mesajınızı iletmekle ilgilidir ve bunu yapmak için alıcı bir kitleye ihtiyacınız var!

Hedef kitlenizin ne istediğinden emin değil misiniz? İstek ve ihtiyaçlarını daha iyi anlamak için bir müşteri profili oluşturmaya çalışın .

Bir CTA ekleyin

Broşürünüz, okuyucuları bir şeyler yapmaya teşvik eden bir harekete geçirme ifadesi (CTA) içermelidir . Bu, doğrudan hedefinize geri dönecektir. Broşürünüz bir etkinlikle ilgiliyse, kaydolmak için bağlantıyı ekleyin. Şirketinizin yeni piyasaya sürdüğü yeni tekliflerle ilgiliyse, bir indirim kodu veya daha fazla bilgi edinmek için bir bağlantı ekleyin.

Bunaltmayın

Broşürünüzü hazırlarken, tasarımcı kaslarınızı esnetmek ve büyük, sıra dışı yazı tipleri, parlak renkler ve yaratıcı şekiller eklemek isteyebilirsiniz. – Bu gibi cazip gibi, bunu yapmayın sürece bunu kitlenize hitap edecek biliyorum ve senin objektif eşleşir. Aksi takdirde, büyük bir kapanma olabilir.

Bu yüzden en karanlık tasarımcı arzularınıza hükmedin ve kelime sayınızı kontrol ettiğinizden emin olun. Ama endişelenme, yine de yaratıcı olabilirsin! Hedefinizi çekici bir şekilde bir broşür formatında iletmek oldukça yaratıcılık gerektirir. Enerjinizi oraya odaklayın.

Word’deki broşürler artık daha kolay!

Artık, ister Word’ün hazırladığı bir şablonu kullanmayı tercih edin ister sıfırdan başlayın, patronunuzun size gönderdiği herhangi bir broşür talebini kabul etmeye hazırsınız.

Unutmayın! Katalog Tasarım konusunda, Bi Düşün Medya ve Ajans, Türkiye’nin en etkili ve kaliteli firmasıdır. Tek yapmanız gereken bizleri aramak.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..