Katalog tasarım 3 önemli noktası

Katalog Tasarım, müşterilerinizi tanıtmanın ve onlarla iletişim kurmanın çok etkili bir yolu olabilir. Ayrıca, ürün veya hizmet yelpazenizi sergileyerek müşterilere profesyonel bir mesaj vermenin harika bir yoludur. Bi Düşün Medya ve Ajans bu konuda sizlerin en büyük yardımcısıdır.

Broşürler , hem web sitenize hem de iş yerinize trafik çekmek için broşürü kullanarak çevrimdışı ve çevrimiçi pazarlama çabalarınızı birleştirmenin harika bir yoludur. Pazarlama stratejinizin bir parçası olarak şu anda broşür kullanmıyorsanız, giderek daha fazla şirket bunların çok etkili bir pazarlama aracı olduğunu fark ettiğinden, dikkate almak isteyeceğiniz bir şey olabilir.

Broşürlerin en büyük avantajlarından biri, müşterilerin kendi boş zamanlarında okumaları için pek çok bilgi sağlama potansiyelidir. Broşürlerin boyutları, basit bir tek sayfalık katlanmış broşürden istenen kitleye maksimum bilgi sağlamayı amaçlayan çok sayfalı bir broşüre kadar değişebilir .

Belki de en popüler broşür türü, birçok kuruluş tarafından işlerinin veya ürün yelpazesinin birçok alanını tanıtmak için kullanılan tel dikişli broşürdür . Broşürünüzden en iyi şekilde yararlanmak için, ondan ne elde etmek istediğinizi düşündüğünüzden emin olmanız önemlidir. Broşürünüzün tasarımına başlamadan önce ulaşmanıza yardımcı olacağını umduğunuz bazı hedefler ve hedefler belirleyin. Müşteri tabanınızla ilişkinizi geliştirmek açısından broşürün ne yapmasını istediğinizi düşünün.

Web’de bir sonraki broşür tasarımınıza başlamanıza yardımcı olabilecek pek çok broşür şablonu vardır, ancak müşterilerinizin bunları okumak için zaman ayırmasını sağlamak için broşürünüzü tasarlarken göz önünde bulundurmanız gereken birkaç nokta da vardır.

Bir sonraki broşürünüzden en iyi sonucu almak için, hatırlamanız gereken üç basit adım aşağıda verilmiştir:

1. Düzene karar verin:

Herhangi bir broşür tasarımı için belki de en önemli şeylerden biri, onun düzenine karar vermektir. Hedef kitlenizle nasıl bilgi paylaşacaksınız ve bunu yapmak için kaç sayfa kullanacaksınız. Broşürde kaç sayfaya sahip olacağınıza karar vermek, içindeki bilgileri nasıl tahsis ettiğinizi etkileyecektir. Ortada bir kağıt katlama kullanmak , broşürünüzün ana mesajını tanıtmanın harika bir yolu olabilir.

2. İçeriği doğru alın:

Broşür söz konusu olduğunda, diğer pek çok promosyon malzemesi gibi, içerik kraldır. İçeriğinizi doğru şekilde almak, başlamak için genellikle iyi bir yerdir. Tasarımı düşünmeden önce bilgilerinizin taslağını alın. İçerik, aşağıdakiler dahil birçok biçimde gelebilir:

• Metin

• Görüntüler

• Fiyat:% s

• sipariş formu

• QR kodları

• iletişim detayları

Markanızla uyumlu ve broşürde iyi yazdıran bir yazı tipi seçin. Broşürünüze içerik eklerken çok fazla farklı yazı tipi kullanmayın ve broşürdeki başlıklara, fiyatlara ve diğer bilgilere tutarlı bir şekilde bakmaya çalışın. Hangi yazı tiplerinin baskıda iyi çalıştığını görmek için buradaki son blog gönderimize bakın . Son olarak, içerik eklemek söz konusu olduğunda, tekrar kanıtladığınızdan, ispatladığınızdan ve ispatladığınızdan emin olun. Yazdırmaya göndermeden önce tüm bilgilerinizin doğru olduğundan emin olmak için tüm bilgilerinizi okuyun.

3. Tasarımınızı basit tutun:

Broşürünüze karar verirken hatırlamanız gereken bir diğer önemli husus da tasarımdır. Düzene ve içeriğe karar verdikten sonra, bir sonraki adım, broşürünüzün tasarımıdır. Kullanacağınız renklere ve bunun içinde veya kapağında herhangi bir grafiğin yer alıp almayacağına karar verin . Buna karar verildikten sonra, tasarımın geri kalanını olabildiğince basit tutmaya çalışın. Kendinizi müşterilerinizin yerine koyun ve broşürünüzdeki bilgilerin ve ana mesajın açık ve anlaşılır ve anlaşılır olduğundan emin olun.

İşte orada var. Broşür tasarımınıza karar verirken, düzeni, içeriği ve tasarımı dikkate almayı unutmayın. Açık ve basit tutun ve tüm bunları yerine getirdikten sonra, son kalite dokunuşunu verecek kaliteli bir baskı ile bitirdiğinizden emin olun.

Bir sonraki broşürünüzden en iyi şekilde nasıl yararlanabileceğiniz hakkında daha fazla bilgi için bugün Dijital Baskı ekibiyle iletişime geçin .

Unutmayın, Katalog Tasarım konusunda Bi Düşün Medya ve Ajans sektörün önde gelen firmasıdır.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..