Katalog tasarım için adımlar nelerdir?

Daha önce de belirtildiği gibi katalog tasarımı için zor ve hızlı bir kural yoktur; tamamen müşterilerin taleplerine kalmıştır. Genelde kataloglar sekiz sayfalık bir tasarıma sahiptir, ancak ihtiyaçlara ve şirketinizin sağladığı ürünlere / hizmetlere göre değişiklik gösterebilir. Birçok işletme sahibi, hizmetlerinin açıklamasında profesyonellik ve özlülük fikrini kullanır. Bazıları kataloglarını biraz yaratıcılıkla tasarlamak isterken, çok azı kataloglarını konsept sanatından yardım arayarak tasarlıyor. Dijital tasarım ne kadar yüksek ilerledikçe, rekabet de o kadar büyüdü. Şimdi kataloğunuzun rakipler arasında öne çıkmasını sağlamak için ekstra önlemler almalısınız.

Katalog tasarımı için adımlar nelerdir?

  • Ham bir fikir tasarlayın veya ürün görüntüsü ve açıklamasından bir hikaye oluşturun
  • Hedef kitlenizi hedefleyin, kendinizi son bir karar vermek için kataloğu okuyan müşteri olarak düşünün, eğer onu ikna edici bulursanız, gitmekte fayda var
  • Uzunluk, okuma kolaylığı, netlik ve maliyet gibi diğer tüm faktörleri göz önünde bulundurarak katalog için uygun boyutu ve formatı seçin.

Katalog tasarım hizmetlerinde Bi Düşün Medya ve Ajans size nasıl yardımcı olabilir?

Bi Düşün Medya ve Ajans , grafik tasarımcılar ve katalog tasarımı alanında yılların tecrübesine sahip içerik yazarlarından oluşan ihtiyatlı bir ekibe sahiptir, bu nedenle bize satışlarınızı artırmaya çalışın. Unutmayın, Bi Düşün Medya ve Ajans  uzman kadrosu ve teknik ekibi ile her türlü reklamcılık faaliyetinizde sizlerin yanında. Tek yapmanız gereken bizleri aramak.

Katalog türleri nelerdir?

Geçmişe bir göz atan tüm kataloglar, basılı kopya olarak tasarlandı ve basıldı. Bu, esas olarak internet pazarlamasının işletmeleri baskılamadığı zamanı ifade eder. Müşteri çevresi yerel sakinlerle sınırlıydı. Bu nedenle, basılabilir basılı kopyalar amaca hizmet edecek kadar en iyisiydi. Ancak dijital dünyadaki gelişmelerle birlikte işletmeler artık internete kaymış durumda, pazarlama ve reklam internete taşındıkça kataloglar da öyle. Artık, bu e-kataloglar daha geniş kitlelere hitap etme potansiyeline ve güvenli bir iletim moduna sahip olduğundan, e-kataloglar basılı katalogların yerini almıştır.

Katalog tasarım hizmetlerinden kimler yararlanabilir?

Kataloglar herhangi bir iş rejimiyle sınırlı değildir. Artık katalog fikri, genel olarak pazarlama ve reklamların yararlı araçlarından biri olarak algılanmaktadır. Giyim, mühendislik üsleri, mobilya, mücevherler ve sanat gibi pek çok endüstri ve girişim şu anda fikirleri kullanıyor, hepsi de aynı şekilde katalogları kullanıyor. Araştırmalar ayrıca katalogların hızlı karar vermede en etkili araç olduğunu da göstermiştir.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..