Katalog Tasarım İpuçları ve Püf Noktaları

Katalog Tasarım çok sayıda firma tarafından ürün tanıtım amacıyla kullanılır. Bi Düşün Medya ve Ajans olarak sizlerin, firmanızın ve ürünlerinizin en şekilde pazarlanması için kataloglar tasarlıyoruz. Tek yapmanız gereken bizleri aramak. Ekibimizin sizler için hazırladığı soru-cevap hakkında detaylı bilgi için keyifli okumalar dileriz.

S: Nasıl başlayabilirim?

C: Önce hedefinizi belirleyin . Ton ve görünümün ne olması gerekiyor? Cesur ve güçlü mü yoksa ince ve abartısız bir şekilde mi yansıtmak istiyorsunuz?

İkincisi, izleyicilerinizin kim olacağına karar verin . Eser, öncelikle işinizi bilen kişilere mi gidecek? Şirketinizi potansiyel müşterilerle tanıştıracak mı? Hedef gruplara ulaşmaya mı çalışıyorsunuz? Sadece materyali kimin okuyacağını bilmek, arzu ettiğiniz mesajı, görünümü ve tonu oluşturmanıza ve iletmenize yardımcı olacaktır.

Üçüncüsü, üretime başlamadan önce dahil edilecek unsurları planladığınızdan emin olun : ürünler, fiyatlar ve bir yerine getirme planı. İkincisi tökezleyen bir bloksa, siparişleri almak, ödemeleri işlemek ve ürünlerinizi göndermek için bir sipariş karşılama evi kiralamayı düşünün.

Dördüncüsü, ürünlerinizi açıkça tanımlanmış gruplar halinde düzenleyin, böylece kataloğun bir araya getirilmesi daha kolay olacak ve son üründe gezinmesi kolay olacaktır.

Son olarak, kopyayı planlamaya, yazmaya ve mükemmelleştirmeye başlayın.

S: Katalogda nereye gitmeli?

C: En iyi kataloglar genellikle şu biçimi izler:

  • Ön kapak: logo, slogan, cilt. Kapağın en önemli ve etkili sayfanız olduğuna dikkat edin, bu yüzden çok fazla bilgi ile karıştırmamaya dikkat edin.
  • Ön kapağın içi: içindekiler tablosu (özellikle daha büyük kataloglarda)
  • Dahili sayfalar: birincil iletişim bilgileri (telefon, faks, e-posta veya web sitesi), sayfa numaraları
  • Arka kapak: logo, iade adresi, iletişim bilgileri, kendinden postalıysa posta paneli; bazen bazı öne çıkan ürünler

S: Ürünlerimin fotoğrafı çekildiğinde, onları gruplamalı mıyım yoksa her ürün için ayrı fotoğraflar mı almalıyım?

C: Her ürünü ayrı ayrı göstermek genellikle daha iyidir. Bu, ilgili açıklamayı bulmayı kolaylaştırır. Her bir ürünü tutarlı bir açıdan ayrı ayrı fotoğraflarsanız, bir tasarımcı sayfada yer kazanmak için gerekirse daha sonra bunları birleştirebilir, ancak ürünleri tek bir çekimden ayırmak daha zordur.

S: Kataloğumu daha etkili hale getirmek için ne yapabilirim?

C: Önceden dikkatlice planlayın.

Her ürünün benzersiz satış noktalarını vurguladığınızdan emin olun. Onları özel yapan şeyin ne olduğunu ve hangi sorunu çözmeye yardımcı olduklarını belirtin (yalnızca hangi özelliklere sahip olduklarını değil).

Dikkatlice hedef alın. Hedef kitlenizi belirleyin ve bir niş seçin.

S: Tam renkli bir katalog yazdırmak mı yoksa iki renkli bir tasarımla tasarruf etmek mi daha iyidir?

C: Araştırmalar, 4 renkli katalogların en iyi yanıtı oluşturduğunu gösteriyor. Tam renkli olarak sunulan ürünler, bir veya iki renkli katalog tasarımlarına göre daha çekici görünür, daha fazla dikkat çeker ve daha fazla satış sağlar. Yalnızca bazı seçkin durumlarda, bir veya iki renkli baskının mütevazı maliyet tasarrufu haklı görülebilir. Tek veya iki renkli kataloglardan tam renkli kataloglara geçen şirketler, ürün yelpazesinde ve dağıtımında çok az değişiklik ile veya hiç değişiklik olmadan satışlarda önemli bir artış yaşıyor.

Unutmayın Bi Düşün Medya ve Ajans sizler için en etkili katalog tasarım ürünlerini ortaya çıkarır.

Etiketler:

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..