Katalog Tasarım Kullanıcı Deneyimini Geliştirir

Müşteriler, ürün bilgilerini PDF’de veya görüntüler, bağlantılar, incelemeler, fiyat bilgileri içeren bir web sayfasına yerleştirdiğinde, kullanıcı deneyimlerini geliştirir. Özellikle tüm bilgiler farklı ürün kategorilerinde tutarlı olduğunda, onları bir satın alma işlemine bir adım daha yaklaştırır. Ürün pazarlamacıları, genel bilgileri sunmak yerine alıcı ihtiyaçlarını önceden tahmin etmeli ve bunlarla eşleşen kataloglar oluşturmalıdır.

 

Eğitim Eforunu Azaltır

 

Ürünler ve çözümlerle ilgili bilgiler dijital biçimde olduğunda, satış görevlilerini, iş ortaklarını, perakendecileri ve diğer kullanıcıları eğitme ve işe alma ihtiyacını azaltır. Kullanıcıların manuel müdahaleye ihtiyacı olmadığı için öğrenme eğrisini de küçültür.

 

 

Bir Ürün Kataloğunun İçindekiler

 

Bir ürün kataloğunun içeriği nelerdir? Farklı paydaşların hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olmak için ne yapmaları gerekir? Bir işletme, farklı kullanım durumları olmadıkça, çeşitli paydaşlar için birden fazla belgeye sahip olamaz.

 

Sizi bu dertten kurtarmak için, olmazsa olmazların geniş bir listesini ortaya çıkarmak için sektörlerdeki belgeleri analiz ettik. Bunlar herhangi bir şirkete / sektöre özel değildir, bu nedenle şirketiniz için en uygun olanları seçin:

 

Ürün Ayrıntıları (alfabetik sırayla)

1. Harekete Geçirici Mesaj  – Hedef kitlenin broşürünüzü gördükten sonra ne yapmasını bekliyorsunuz? İndirin / e-posta gönderin / sizi arayın / sosyal olarak paylaşın? Kullanıcıların sizinle iletişim kurmasına izin vermek için bu bilgileri ekleyin.

 

2. Sertifikalar  – Ürün tarafından kazanılan ISO 9001, ISO 27001 vb . Sertifikaları listeleyin.

 

3. Bileşenler  – Bakır, çelik, alaşım gibi temel bileşenlerinden bahsedin. Bu unsur sektörünüze göre değişir.

 

4. Müşteri kimlik bilgileri  – Başparmak vermiş müşterilerin kimlik bilgilerini dahil edin.

 

5. Açıklama  – Kullanıcıların başvurmak üzere hızlıca tarayabilmeleri için kısaca açıklayın.

 

6. Boyutlar  – Ürünün uzunluğunu, yüksekliğini, genişliğini, ağırlığını ve hacmini belirtin.

 

7. İndirimler  – Ürününüz için erken dönem / sezon indirimleri var mı?

 

8. Özellikler  – Ürünün en önemli özelliklerini içerir.

 

9. Garanti / Garanti  – Ürün için geçerli herhangi bir garanti veya garanti maddesini belirtin.

 

10. İdeal kullanım koşulları  – Ürünü kullanmak için en iyi koşulları ve kriterleri belirtin. örneğin sıcaklık, çevre vb.

 

11. Ürünün adı  – Ürün adı nedir? Bir marka adınız varsa, eklemeyi unutmayın.

 

12. Resimler  – Resimler sözcüklerden daha fazlasını anlatır! Bir kataloğun en kritik bileşenidirler.

 

13. Fiyat  – Ürünün fiyatını ve geçerli para birimini / coğrafyayı belirtin.

 

14. İade  – Firma hangi koşullarda ürünün iadesini kabul eder?

 

15. Güvenlik önlemleri  – Ürününüz kullanmadan önce güvenlik önlemleri gerektiriyorsa, bunları kullanıcıları bilgilendirmek ve eğitmek için dahil edin. 

 

16. Beden  – Ürünün bedenini adlandırın.

 

17. Hüküm ve Koşullar  – Ürünü kullanmanın en tipik hüküm ve koşullarını belirtin.

 

18. Sürüm  – Ürünün sürümünü / yayınını / serisini adlandırın. ör. Windows 2016.

19. Lansman  yılı – Ürün hangi yıl piyasaya sürüldü?

Ürün Katalog Yönetimi

Ürün katalogları, daha yüksek fayda sağlamak için organize edilmesi ve yönetilmesi gereken ayrıntılı belgelerdir. Ürün kataloğu yönetiminin farklı yönleri şunlardır: 

Saklama / Düzenleme

Bir işletmenin, ekipler, coğrafyalar, kampanyalar, pazarlama temaları, iş birimleri, endüstriler, türler vb. Gibi ürün kataloglarını yayınlamak ve depolamak için çeşitli ihtiyaçları vardır. 

Bir işletmenin benzersiz ihtiyaçlarına dayalı olarak, içerik yönetim sistemleri, kullanıcılarının erişmesi ve kullanması için ürün belgelerini yayınlayabilir ve depolayabilir. Bu dijital belgeler aranabilir olmalıdır – bu, CMS’lerin etiketler eklemesi ve bunlara açıklamalar eklemesi gerektiği anlamına gelir.

Zamanında Güncelleme

 

Tüm ürünler değişir – bazıları ince değişiklikler olsa da geri kalanı tamamen elden geçirmelerdir. Örneğin, dizüstü bilgisayar veya cep telefonu gibi bir donanım ürünü bir yıl içinde birkaç yükseltmeye tabi tutulabilir. Bu durumlarda, ürün bilgilerinin sürekli olarak güncellenmesi çok önemlidir. Moreso, satış ekipleri durumunda müşterilerle temas halinde oldukları için.

Unutmayın! Türkiye’deki en etkili katalog tasarım hizmeti sunan işletme Bi Düşün Medya ve Ajans’tır. Tek yapmanız gereken bizlere ulaşmak.

 

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..