Katalog tasarım olmazsa olmazları!

Katalog tasarımda olmazsa olmazları sizler için derledik. Unutmayın Bi Düşün Medya ve Ajans sizler için en etkili Katalog Tasarım ürünlerini üretir ve tasarlar.

Tutarlılık, tanınmayı sağlar

Kataloğunuzun tasarımını yıldan yıla “yeni ve taze” hale getirmek cazip gelebilir, ancak marka yönergelerini olduğu gibi bırakmanızı öneririz. Örnek olarak Coca-Cola’yı kullanarak, kırmızıdan bıktıkları için kurumsal renklerini yeşile değiştirdiklerini hayal edebiliyor musunuz? Markanız dünya çapında aynı tanınırlığa sahip olmayabilir, ancak konu aynı kalır. Müşterileriniz sizi markanızdan tanır. Bu, renklerin, yazı tiplerinin, fotoğraf stilinin ve tonun tutarlı olması gerektiği anlamına gelir. Aynı şeyi defalarca görmekten bıkıyor olabilirsiniz, ancak tüketicileriniz marka teminatınıza neredeyse sizin kadar bakmıyor. Sizi bulmak, hatırlamak ve başkalarını size yönlendirmek için tutarlılığa güvenirler. Katalog tasarımınızı birkaç yıl aynı tutarak yatırımınızı koruyun ve değiştirmeye karar verirseniz, zaman içinde küçük artışlarla yapın. Tekrar, bir markanın kimliğini oluşturur ve bu da tüketicinin kabulünü ve satışını getirir.

Başarınızı ölçün… veya başarısızlığınızı

Bugün hemen her pazarlama çabasının önemli bir bileşeni Katalog Tasarımdır. Ölçebilmeli, değerlendirebilmeli ve hassaslaştırabilmelisiniz. Katalog farklı değildir. Bir katalog hazırlarsanız ve umduğunuz sonuçları alamazsanız, sorununuz ürünleriniz veya alıcı listeniz olmayabilir. Satış için düzenlemeye geri dönebilir. En çekici ürünlere ilgi göstermenizi sağlamaya yardımcı olan bir taktik, inç kare analizdir. Kataloğunuzu dağıtmanızın üzerinden birkaç ay geçtikten sonra, kar sonuçlarını analiz edin. Bu yöntemi kullanarak, kataloğun toplam maliyetini (tasarım, baskı, postalama) mevcut satış alanının toplam inç karesine bölerek hesaplarsınız.

Ardından, inç kare başına maliyet ile her bir öğenin katalogda aldığı alan miktarını çarparak kataloğunuzda her bir ürünün ne kadar gösterileceğini hesaplayın.

Bu maliyeti her bir üründen kazanılan toplam kârla karşılaştırın. En karlı ürünlerin ilk% 20’sine bir sonraki sayınızda daha fazla yer verin. Alt% 20 daha az verin. Bunu tekrar tekrar değerlendirerek, katalog maliyetlerinizi optimize etmeye ve karınızı maksimize etmeye devam edeceksiniz.

Peki, bir katalog uzmanına ihtiyacınız var mı?

Bi Düşün Medya ve Ajans, katalog planlama, tasarım ve üretim alanlarında onlarca yıllık deneyime sahip, tam hizmet veren bir yaratıcı ajansdır. 0212- 643- 75- 50’yi bugün arayın!

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..