Katalog tasarım süreci ve türler

Kataloğunuz, vitrininiz

Şirketinizin kataloğu , hem satış, danışmanlık veya grafik referans olur. Ana iletişim unsurlarından birinin bir parçası haline gelir . Bununla ürünlerinizi veya hizmetlerinizi müşterilerinize sunacaksınız, işletmenizin basılı bir vitrini gibi . Bu nedenle, belgenin görüntüsü ve nihai sonucudur. Güven kazanmak ve potansiyel müşteriye iyi hizmet vermeyi garantilemek için anahtar olacaktır .

Şirketin farklı sektörlerinde faaliyet gösteren, birçok kullanım alanı olan bir unsurdur. Ticari departman için güçlendirmeden, fuarlarda, etkinliklerde ve kongrelerde dağıtılır. Son müşteriye doğrudan pazarlama unsurunun bir parçası olmaya kadar.

Katalog tasarımı, ona görsel düzeyde gerekli gücü vermede temel bir rol oynar . Ürünlerinizi veya hizmetlerinizi mümkün olan en çekici şekilde sunmak önemlidir. Bunun için mediactiu’da her projeye uyarlanmış bir metodoloji izleyerek kataloglar hazırlıyoruz .

Ne tür bir katalog istiyorsunuz?

Katalog tasarım projesinin birçok değişkeni ve olasılığı vardır, bu nedenle her zaman bir ilk analiz gerçekleştirilecektir.Başladığımız noktayı detaylandıracağız. Katalog tasarımına sıfırdan başlayabileceğimizi veya önceki kataloglara, rakip kataloglara veya referans kataloglarına sahip olabileceğimizi dikkate alarak. Aynı şekilde, ürün, hizmet, teknik, kurumsal, fiyatlar, son müşteri için, tedarikçiler için vb. Bir katalog olup olmadığını açıkça ayırt etmemiz gerekecek. Katalogların ait oldukları sektöre göre çeşitlerinin yanı sıra ilaç sektörü, laboratuvarlar, sağlık, endüstriyel, elektrik, yiyecek ve içecek, şekerleme, restorasyon, konaklama, turizm, kurumsal sektör vb. Bu parametrelerden, diğerlerinin yanı sıra, tasarım projesini şekillendirmeye başlayacağız.

Bi Düşün Medya ve Ajans, Katalog Tasarım konusunda uzman hizmeti sunar. Tek yapmanız gereken bizleri aramak.

Katalog tasarım süreci

İdeal olarak, görünen tüm görüntüler ışık, baskınlık, çerçeveleme vb. Açılarından aynı görünüme sahiptir. Bu nedenle, bir ürün fotoğrafı seansı önerilir.Ürünü yerleştirebilme ve bunların hepsi birbiriyle ilişkili. Ayrıca, müşteriyi ürünün ortamına yerleştirmek, daha yakın ve daha kolay bulunmasını sağlamak için çevrede bir veya birkaç fotoğraf çekimi gerçekleştirmenizi ve sahne ile birlikte kullanmanızı öneririz.

Her tür kataloğun ana yönü ön, arka kapak ve omurgadır, eğer varsa bu öğeler kataloğun daha iyi sonuç almasını sağlayacaktır. Onlar olmalı çekici ve yaratıcı onlar açıp kataloğunu görüntülemek için müşteriyi davet etmelisiniz. Kataloğun görünürde kalması için görsel olarak hoş olması idealdir. Aynı zamanda marka ve içinde ne gösterdiği ile ilgili olmalıdır.

Genel olarak, katalogların tasarımı, geliştirilmesi ve oluşturulması , ekip adına büyük bir organizasyonel, yapıcı ve yaratıcı kapasite anlamına gelir . Mediactiu olarak kataloglarınız için en iyi sonuçları garanti ediyoruz.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..