Katalog Tasarım Trendleri ve Fiyatlandırma

Her tedarikçi, taşıdıkları tüm ürünleri içeren bir “tam ürün serisi” katalog oluşturur ve bu katalog, birisi belirli bir şirketin tüm ürünlerini anlamak istediğinde son derece yardımcı olabilir. İnsanların çok az çabayla tek bir yerde tüm ürünlerinize göz atması için harika bir yoldur. 

Tam satır kataloglara ek olarak, son birkaç yılda, giderek daha fazla “patlak veren” katalog görmeye başladık. Bunlar, belirli bir ürün kategorisine, sezona, dikey pazara ve hatta fiyat noktasına odaklanan kataloglardır. Ürünleri odaklanmış ve özel bir şekilde paylaşmanın ve pazarlamanın harika bir yolu olduklarını kanıtladılar. 2021’de çok daha fazla tedarikçinin bu yaklaşımı benimsediğini göreceğiz.

Katalog Tasarımda Fiyatlandırma

Çin’den ithal edilen mallara uygulanan tarifelerdeki değişiklikler nedeniyle bu yıl fiyatlandırma gündemde kaldı. Bu, tedarikçilerin katalogları söz konusu olduğunda fiyatlandırma hakkında ne düşündüklerini vurguladı. Bir katalog basmak, dalgalanan fiyatlar söz konusu olduğunda seçenekleri sınırlar, ancak dijital katalogların kullanımının artmasıyla birlikte tedarikçiler artık seçeneklere sahip.

2021’de gittikçe daha fazla tedarikçinin çevrimiçi kataloglarının biri fiyatlı ve diğeri olmayan iki versiyonunu sunduğunu göreceğiz. Distribütörler, neyin en iyisi olduğu konusunda karışık fikirlere sahiptir, bu nedenle iki versiyonun sunulması, distribütörlerin ürün fiyatlarını müşterileriyle paylaşıp paylaşmamayı seçmelerine olanak tanır. 

Fiyatlandırma içeren kataloglar için, tedarikçiler bunları güncel tutabilecekleri yollar düşünüyor. 

  • Temiz Tasarım Dosyaları: En bariz çözüm, kataloğun kolayca düzenlenip yeniden gönderilebilmesini sağlamaktır ve sonuç olarak tedarikçiler, tasarım sürecinde kataloglarının nasıl oluşturulduğu konusunda daha stratejik davranmaktadır. Tasarım dosyalarının temiz tutulması, tek bir katmanda fiyatlandırılması ve ana hatlara dönüştürülmemesi, fiyatlandırmayı hızlı bir şekilde düzenlemeyi ve bir fiyatlandırma değişikliği gerektiğinde bir kataloğu yeniden kaydetmeyi ve yüklemeyi kolaylaştırır.
  • Fiyatlandırma Düğmesi / bağlantıları: Daha yaratıcı çözümler, “fiyatlandırmayı görüntüle” harekete geçirici mesaj içeren sayfalara bir düğme eklemeyi içerir. Bu düğme, düzenli olarak güncellenen bir çevrimiçi fiyat listesine ve hatta bir web sitesindeki ürün sayfalarına bağlanabilir.

Video

Video özellikli kataloglar burada kalacak! 2021’de, ürün videoları içeren her zamankinden daha fazla katalog görmeyi umuyoruz. Bir ziyaretçinin bir kataloğun sayfalarından bir ürün, marka veya ürün serisi ile ilgili bir videoyu izlemesine izin vermek, ürün özelliklerini ve avantajlarını iletmeye ve ürünü çalışırken göstermeye yardımcı olarak daha hızlı satın alma kararlarına yol açabilir. Videolar güçlü bir araçtır, kataloglardaki videolar daha da güçlüdür.

Unutmayın! En etkili ve göz alıcı katalog tasarım firması Bi Düşün Medya ve Ajans‘tır. Tek yapmanız gereken Bi Düşün Medya’ya ulaşmak.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..