Katalog Tasarım ve etkileyici içerik

Bi Düşün Medya ve Ajans olarak, her yıl otomotiv parça kataloglarından üst düzey moda kataloglarına kadar çok sayıda basılı katalog üretiyoruz. Bir sonraki kataloğunuz için en iyi uygulamaları sizlerle paylaşmak istiyoruz. Kataloglar, ürün ve hizmetlerinizi satmak için en önemli satış ve pazarlama araçlarından biridir. Kataloglar, ürününüzle bağlantı kurarak ilham verir ve arzu yaratır. Aşağıdaki ipuçları, püf noktaları ve düzenlerimizle bir sonraki katalog projenizde parlama zamanınız.

KATALOG BASIMI YARATICI TASARIM VE ETKİLEYİCİ İÇERİK

Tasarımla müşterinin dikkatini çekmek önemlidir. Tüm parçayı birbirine bağlamanıza yardımcı olması için tasarımınızı bir tema, renk şeması, sezon veya büyük bir ürün lansmanı etrafında oluşturun. Giyim müşterilerimiz için tasarım genellikle sezon boyunca yapılır. Otomotiv ürünlerimiz, kataloğun genellikle o sezona en iyi uyan araçların etrafında toplanması gerçeğiyle benzerdir. Şirketinizin kim olduğunu ve markanızın neyi temsil ettiğini ana hatlarıyla açıklayan güçlü bir bölümünüz olduğundan emin olmak, hedef kitlenin şirketinizle bağlantı kurmasına yardımcı olacaktır. Müşteriyi web sitenize yönlendiren ve / veya sipariş bilgilerinin ayrıntılarını veren net bir harekete geçirici mesaj oluşturun. İçeriğinizin büyük çoğunluğu, ürün ve ürün ayrıntılarınızı sergilemek için kullanılmalıdır.

BASILI KATALOG GÖZ ALICI DÜZENLER OLUŞTURUN

Söylemeye gerek yok, bir resim bin kelimeye bedeldir. Ürününüzü satmak için çok sayıda metne ihtiyacınız yok. Doğru düzene sahip doğru resim sizin için çalışacaktır. Aşağıda, bu kelimeleri resme yerleştirmeye yardımcı olacak birkaç düzen fikri bulunmaktadır.

  • Şovmen düzeni: bir ana ürünü ve belki de bu kampanyada yeni olan veya öne çıkan birkaç ikincil ürünü içeren tam sayfa bir resim

  • Kategori koleksiyonu düzeni: Birleştirilmiş ürün açıklamaları (2/3 resim, 1/3 metin) ile aynı ürünleri yan yana gösteren büyük bir resim

  • Bir pazarlama düzeni: belirli bir ürünün veya markanın idealinin reklamını yapmak için çek-alıntı tarzı açıklamalar veya pazarlama kopyası içeren oldukça görsel bir düzen

  • Listeleme düzeni: tüm bir kategori için ürünlerinizi ve ayrıntılarını tek bir formada verimli bir şekilde listeleyen açık bir ızgaraya sahip yoğun bir düzen

  • Karşılaştırma düzeni: Ürünleri benzer bir sunuya, örneğin bir çizgi veya ızgaraya yerleştirin, böylece bireysel özellikleri karşılaştırılabilir (Dört uzunlukta bir etek düşünün. Bu, müşterilerinizi yapmayı amaçlayıp planlamadıklarını bir seçim ve satın alma kararına görsel olarak dahil eder o ya da değil.)

Unutmayın! Bi Düşün Medya ve Ajans olarak, Katalog Tasarım konusunda sizlerin her aşamada yardımcınızız. Tek yapmanız gereken bizleri aramak.

SON RÖTUŞ: BASKI!

İşte sihrin son detayları burada devreye giriyor. Bize ulaşın ve kataloğunuzu üretmek için size en iyi baskı makinesi konusunda rehberlik edebilir ve bu alıcı deneyimini dokunsal bir seviyeye getirmek için sonsuz sonlandırma seçenekleri sunabiliriz. Bu yolculukta size yardımcı olmak için, sizin için birkaç kaynak oluşturduk:

  • Bizim katalog boyutları ve sayfa sayısı kaynak, tasarımın ilk adımı daraltmak yardımcı olacaktır.

  • Dosyaları  yazdırmak üzere ayarlamak, dosyalarınızı en iyi sonuçlar için düzenlemenin en iyi yolu hakkında ayrıntılı bilgi sağlar.

  • Omurga Hesaplayıcı, projenizin omurgasının boyutunu belirlemenize ve kurarken tahmin yürütmenizi sağlar.

Etiketler:

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..