Katalog Tasarım ve İdeal İş Akışı

Şimdi bir planın neden önemli olduğunu ve kimin dahil olacağını ele aldığımıza göre, ürün kataloğu tasarımınız için kullanabileceğiniz ideal süreci daha derinlemesine inceleyelim.

Önemli Hazırlık

İş akışına ciddi bir şekilde başlamadan önce, projenizin temellerini atmak için zaman ayırarak hayatınızı çok daha kolaylaştırabilirsiniz.

Oyunun bu aşamasında, gerekli tüm iş akışı adımlarını tanımlayacaksınız. Bunlar şunları içerir:

  • Brifing : Ürün Yönetimi> Pazarlama
  • Brifing : Pazarlama> Tasarım
  • Onay : Tasarım> Pazarlam  Pazarlama> Ürün
  • Onay : Ürün> Yönetim

Güzel ve net, değil mi? Açık zemin çalışması, sizin ve meslektaşlarınızın katalog tasarım süreci boyunca net bir genel bakış sağlamanıza yardımcı olacaktır.

Brifing [Ürün Yönetimi> Pazarlama]

Artık uygun ön hazırlıklara sahip olduğunuza göre, ürün yönetimi ekibiniz ihtiyaçlarını pazarlamayla paylaşarak projeyi başlatabilir.

Ürün ekibinin aşağıdaki alanlarda ayrıntı vermesi gerekecektir:

  • Katalog neden gerekli
  • Katalogla elde etmeyi umdukları şey
  • Projenin hedefleri
  • Diğer kataloglar için referanslar
  • Açık ve kesin ürün bilgileri

Tüm bu bilgiler kapsamlı ve yaratıcı bir özetle paylaşılmalıdır.

Yaratıcı özet ve ürün yöneticisi ve pazarlama ekibinin aklına gelebilecek her türlü soruyu sorabilmesi için şeffaf bir şekilde iletilmelidir.

Konsept [Pazarlama]

Yaratıcı brifing tamamlandıktan ve ekibin geri kalanı tarafından kabul edildikten sonra, pazarlama ekibinin işe koyulma zamanı gelir.

Pazarlama ekibinin üyelerinden, yaratıcı özete yanıt olarak katalog için kazanan bir konsept oluşturmaları gerekecektir . Fikirleri, ürün ekibinin tüm tercihlerini ve bilgilerini hesaba katmalıdır.

Pazarlama ekibi, net son tarihler belirlemek veya uygun belgelerin kullanıldığından emin olmak için proje yöneticisi ile birlikte çalışmalıdır.

Bir kez daha, pazarlama ekibinin tamamlanmış konseptlerini ekibin geri kalanıyla paylaşması önemlidir. Bu, şeffaflığı sağlar ve herkesi sahip olabilecekleri herhangi bir açıklama veya soruyu bırakmaya teşvik eder.

Bu aşamanın sonunda, pazarlama ekibi işleri ilerletmek için yetenekli tasarım ekibiyle paylaşabilecekleri açık ve ilham verici bir konsepte sahip olacak.

Unutmayın! Bi Düşün Medya ve Ajans uzman kadrosu ile Katalog Tasarım konusunda Türkiye’nin öncü firmalarından biridir. Tek yapmanız gereken bizi aramak.

Brifing [Pazarlama> Tasarım]

Bu adımda da pazarlama ekibinin başlangıç ​​konseptini tasarım ekibiyle paylaşacakları eyleme geçirilebilir ve brifinge dönüştürme zamanı.

Bu brifing veya çalışma başlangıçta ürün ekibinden gelen tüm bilgileri içermeli. Aşağıdaki alanlardaki pratik yönergeleri bir araya getirmelidir.

  • Tasarım Kuralları
  • Boyut özellikleri
  • İstenilen dosya formatları
  • Proje hedefleri.

Projenin niteliğine ve mevcut kaynaklarınıza bağlı olarak.

Bu adımı olabildiğince sorunsuz veya şeffaf bir şekilde gerçekleştirmenin en iyisi olduğunu yinelemek istiyoruz. Proje yöneticisinin sunduğu uygun araçlar ve rehberlikle, süreç güzel bir şekilde ilerleyecektir.

Bu adımın sonunda ürün ekibi son brifingi onaylayacak ve tasarım ekibi işe koyulacaktır.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..