Katalog Tasarım ve Pazarlama

Gerçekten mükemmel bir ürün kataloğu oluşturmak istediğiniz için, çok disiplinli ekip üyelerinizi etkinleştirmeniz gerekir. Bununla birlikte, her birinin kendi görevleri ve sorumlulukları olacaktır, bu da hızlı ve kapsamlı incelemeler sunacak zamanları olmayabileceği anlamına gelir.

Bu, farklı bir ürün kataloğu tasarım planı olmadan, meslektaşlarınızı takip etmek ve geri bildirimlerini talep etmek için önemli miktarda zaman harcayacağınız anlamına gelir.

Uluslararasılaşma yeni zorluklar sunar

Uluslararası bir müşteri tabanınız varsa, muhtemelen ürün kataloğunuzu farklı dillerde hazırlamanız gerekecektir. Çevirileri koordine etmeniz ve tasarımların farklı metin uzunluklarına uygun olmasını sağlamanız gerektiği için bu çok karmaşık olabilir.

Aynı anda ve farklı dillerde bir dizi ürün kataloğu oluşturmak istiyorsanız, güçlü ve özlü bir tasarım planı geliştirmeniz gerekir.

Seyahat, süreç kesintilerine yol açar

Kurumsal seyahat her zamankinden daha popüler ve bu, ekip üyelerinizin farklı zamanlarda ofis dışında olabileceği anlamına geliyor. Yolda çalışmayı zor bulabilirler, bu nedenle tasarımınızla ilgili bazı kritik geri bildirimleri veya girdileri kaçırabilirsiniz.

Bununla birlikte, ürün kataloğunuz için sağlam bir tasarım planı, bu riski yönetmenizi ve ihtiyaç duyduğunuz geri bildirimleri zamanında almanızı kolaylaştıracaktır .

Tipik Olarak Kimler Dahildir?

Artık üstesinden gelmeniz gereken zorlukları ele aldığımıza göre, genellikle ürün kataloğu tasarım sürecine dahil olan kilit kişileri ve ekipleri kısaca ele alacağız:

Proje yöneticisi

Kataloğu oluşturan şirketten proje yöneticisi, projenin tamamlanmasına kadar ilerlemede kritik bir rol oynar. Bu profesyonel, kataloğu iş akışları boyunca hareket ettirirken her olasılığı karşılamak için kusursuz proje ve insan yönetimi becerilerini kullanacaktır .

Proje yöneticisi, çeşitli paydaşların tümü arasında bir köprü görevi görür ve bu benzersiz bakış açısı, projenin tamamlanmasına rehberlik etmelerini sağlar.

Unutmayın! Bi Düşün Medya ve Ajans olarak sizler için en etkili Katalog Tasarım hizmetini sunuyoruz. Tek yapmanız gereken bizleri aramak.

Pazarlama ekibi

Şirket içindeki pazarlama ekibi, kataloğu devreye almak ve stratejisini şekillendirmek için stratejik bilgisini kullanır. Bu ekip, bir dizi hedef oluşturmaktan ve kataloğun şirketin marka yönergelerine uygun olmasını ve etkili bir pazarlama parçası olmasını sağlamaktan sorumludur.

Şirket içi tasarım ekibi (veya tasarım ajansı)

Gerçek tasarım ekibi dahili veya harici olabilir. Etkili bir katalog oluşturmak için pazarlama ekibi ve proje yöneticileri ile yakın işbirliği içinde çalışacaklar.

Bir tasarım ekibi, doğru ve net geri bildirim sağlandığında en iyi şekilde çalışır. Proje yöneticisi, tüm geri bildirimlerin olabildiğince şeffaf olmasını sağlamak için çok çalışmalıdır.

Ürün ekibi

Ürün ekibinin katalog için gerçek ayrıntıları sağlaması ve içindeki tüm bilgilerin doğru olduğundan emin olması gerekecektir. İnceleme ve onay sürecinde de güçlü bir rol oynamaları gerekecek .

En iyi proje yöneticileri, nihai ürünün genel kalitesini mümkün olduğunca yükseltmek için tüm farklı proje grupları arasında net iletişimi kolaylaştırabilir.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..