Katalog tasarım ve servisi

Bu neden önemli

Müşterilerinizin deneyimini ve tedarik süreçlerinizi iyileştirmek genellikle akılda kalan konulardır, bu nedenle muhteşem bir hizmet kataloğu tasarımı, yönetişim ve bakım süreci oluşturmanıza yardımcı olmak için adım adım rehberlik oluşturduk. İş akışlarını düzene sokabilir, daha iyi bir müşteri deneyimi oluşturabilir ve sağlam ve esnek bir katalog yapısı oluşturabilirsiniz.

Kapsanan adımlar

1. Katalog tasarım sürecini planlayın
2. Üst düzey katalog yapısını oluşturun
3. Yerine getirme iş akışlarını basitleştirin ve standartlaştırın
4. Katalog tasarım bakım sürecini tanımlayın

Temel çıkarımlar

Bilmeniz gereken en önemli şeyler

  • Müşteri deneyimini ve tedarik verimliliğini sürekli olarak optimize eden birinci sınıf bir hizmet kataloğu oluşturmak, tek seferlik bir çaba değildir. Değişen müşteri ve iş ihtiyaçları, en iyi hizmet kataloglarının bile sık sık yeniden tasarlanması veya güncellenmesi gerektiği anlamına gelir, bu da maliyetli ve zaman alıcı olabilir.
  • Sürekli müşteri ihtiyaçları değerlendirmesine, sunduğunuz hizmetlerde isteğe bağlı değişiklikler yapabilmeniz için esnekliğe ve maliyet değerini artırmak için proaktif performans iyileştirmesine odaklanan bir tasarım, yönetişim ve bakım sürecine sahip olmanız gerekir.

Bunu doğru yapmanın getirisi Birinci
sınıf bir hizmet kataloğu tasarım süreci, hem müşteri deneyimini hem de tedarik süreçlerinizin verimliliğini artırmalıdır.

Katalog tasarımı

Katalog tasarımı, firma veya kurumların markalarını, ürünlerini veya hizmetlerini tanıtmak ve bilgilendirmek amacıyla belirli teknik ve prosedürlere uygun olarak hazırladıkları kitapçıklardır. Aynı zamanda en etkili reklam araçlarından biridir. Aslında çok iyi hazırlanmış bir katalog, ait olduğu sektörle ilgilenenler için her zaman bakılacak ve kütüphanede saklanacak bir model, bir belgedir. Bir firmanın veya kurumun marka, ürün ve hizmetlerinin içeriklerinin etkili bilgilendirici metinlerle kitapçıklara dönüştürülmesi, renk uyumu ile görselleştirilmesi ve en doğru ve etkili baskı tekniklerinin kullanılması sürecini katalog tasarımı olarak adlandırabiliriz.

Katalog tasarımı, firma veya kurumlar tarafından üretilen her türlü ürün ve hizmet için; Bazı meslek gruplarının belirli konulardaki çalışmalarının tanıtılmasında kullanılır. Genel Detaylı özel katalog tasarımları yapılabileceği gibi mantıklı tasarımlar da yapılabilir.

Katalog Tasarımının Aşamaları Nelerdir?

  1.  Ürün veya hizmeti tanımlama
  2.  Ürün veya hizmeti tanıtmak için etkili sloganlar ve öz metni oluşturmak
  3.  Kapak Sayfası Tasarımı
  4.  İç Sayfaların Tasarımı
  5.  Dış kapakta ve iç sayfada kullanılacak yazı ve görsellerin seçimi
  6.  İçerik metin blokları ile görsellerin sayfaya yerleştirilmesi
  7.  Slogan ve özet içerik metin değerlendirmesi
  8.  Baskı özelliklerinin belirlenmesi
  9.  Tasarım Kontrolü
  10.  Yazdırmaya Hazırlanıyor

Bi Düşün Medya ve Ajans olarak, Türkiye’deki en etkili Katalog Tasarım hizmetini sunmaktayız. Tek yapmanız gereken bizlere ulaşmak.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..