Müşterilerinizin deneyimini ve tedarik süreçlerinizi iyileştirmek genellikle akılda kalan konulardır, bu nedenle muhteşem bir hizmet kataloğu tasarımı, yönetişim ve bakım süreci oluşturmanıza yardımcı olmak için adım adım rehberlik oluşturduk. İş akışlarını düzene sokabilir, daha iyi bir müşteri deneyimi oluşturabilir ve sağlam ve esnek bir katalog yapısı oluşturabilirsiniz.
1. Katalog tasarım sürecini planlayın
2. Üst düzey katalog yapısını oluşturun
3. Yerine getirme iş akışlarını basitleştirin ve standartlaştırın
4. Katalog tasarım bakım sürecini tanımlayın
Bilmeniz gereken en önemli şeyler
Bunu doğru yapmanın getirisi Birinci
sınıf bir hizmet kataloğu tasarım süreci, hem müşteri deneyimini hem de tedarik süreçlerinizin verimliliğini artırmalıdır.
Katalog tasarımı, firma veya kurumların markalarını, ürünlerini veya hizmetlerini tanıtmak ve bilgilendirmek amacıyla belirli teknik ve prosedürlere uygun olarak hazırladıkları kitapçıklardır. Aynı zamanda en etkili reklam araçlarından biridir. Aslında çok iyi hazırlanmış bir katalog, ait olduğu sektörle ilgilenenler için her zaman bakılacak ve kütüphanede saklanacak bir model, bir belgedir. Bir firmanın veya kurumun marka, ürün ve hizmetlerinin içeriklerinin etkili bilgilendirici metinlerle kitapçıklara dönüştürülmesi, renk uyumu ile görselleştirilmesi ve en doğru ve etkili baskı tekniklerinin kullanılması sürecini katalog tasarımı olarak adlandırabiliriz.
Katalog tasarımı, firma veya kurumlar tarafından üretilen her türlü ürün ve hizmet için; Bazı meslek gruplarının belirli konulardaki çalışmalarının tanıtılmasında kullanılır. Genel Detaylı özel katalog tasarımları yapılabileceği gibi mantıklı tasarımlar da yapılabilir.
Bi Düşün Medya ve Ajans olarak, Türkiye’deki en etkili Katalog Tasarım hizmetini sunmaktayız. Tek yapmanız gereken bizlere ulaşmak.