Bir ürün kataloğu hazırlamak, müşteri tabanınızı genişletmenin ve müşterilerinizi şirketinizin sunduğu tüm harika ürünlerle tanıştırın. Etkili bir yoludur. Bir katalog, mağazanıza asla adım atmayacak müşterilere ulaşma potansiyeline sahiptir. Ürün kataloğunuza neleri dahil edeceğinizi bildiğiniz ve onu organize ve görsel olarak çekici bir şekilde sunuyoruz. Kataloğunuzu kısa sürede bir fikirden somut bir reklam aracına dönüştürebileceksiniz.
Paradan tasarruf etmek için kendi resimlerinizi çekmek isteyebilirsiniz, ancak kendiniz profesyonel bir fotoğrafçı değilseniz, sizin için fotoğraf çekmesi için bir profesyonel tutmanız en iyisidir. Ürün fotoğraflarınız, müşterilerin ilk göreceği şey olduğu için kataloğun en önemli yönlerinden biridir. Çekici bir görsel, müşterileri açıklamayı okumaya ve umarım bir satın alma işlemi yapmaya teşvik eder.
Her bir ürünle ilgili içeriği yazmadan önce, her birinin tüm teknik özelliklerini bilmeniz gerekir. Orijinal ve indirimli fiyatlar dahil olmak üzere ürün numaraları ve fiyatları da atayabilirsiniz. Ürünlerinizi sıralarken aklınıza gelen faydaları da not almak isteyebilirsiniz. Okuyuculara her bir ürün hakkında bilinmesi gereken her küçük şeyi anlatmak isteyebilirsiniz, ancak onlara yalnızca karar vermelerine yardımcı olacak bilgileri vermelisiniz. Ürün hakkında daha fazla bilgi almak istiyorlarsa onları web sitenize yönlendirebilirsiniz.
Her bir açıklamayı 50-150 kelime arasında kısa tutun. Her ürünün özelliklerini dahil etmek isteyeceksiniz, ancak her özelliğe küçük avantajlar eklemeyi unutmayın. Ve temel bir avantajı da unutmayın. Örneğin, bu golf eldivenlerinin kavrama özellikleri sopada daha dengeli bir tutuş sağlar, ancak daha da önemlisi, müşteriler bu eldivenleri giyerken profesyonel düzeyde golf oynayabilir (temel avantaj). Ürünler hakkında yazarken, fiyattan ağırlığa veya boyutlara kadar müşterilere onlar hakkında bilmeleri gerekenleri açıklayarak doğru öğeyi seçmelerine yardımcı olun.