Katalog tasarım ve ürün açıklamaları

Bir ürün kataloğu hazırlamak, müşteri tabanınızı genişletmenin ve müşterilerinizi şirketinizin sunduğu tüm harika ürünlerle tanıştırın. Etkili bir yoludur. Bir katalog, mağazanıza asla adım atmayacak müşterilere ulaşma potansiyeline sahiptir. Ürün kataloğunuza neleri dahil edeceğinizi bildiğiniz ve onu organize ve görsel olarak çekici bir şekilde sunuyoruz. Kataloğunuzu kısa sürede bir fikirden somut bir reklam aracına dönüştürebileceksiniz.

Kendi Ürün Kataloğunuzu Hazırlamak

İçeriğinizi toplayın

Herhangi bir tasarım adımına başlamadan önce tüm bileşenlerin yerinde olduğundan emin olun. Kataloğu hazırlamadan önce ihtiyaç duyacağınız içerik, ürünlerin resimlerini, ürün ve ürün özelliklerinin bir listesidir. Ve şirket hakkında bilgiler, müşteri referansları ve diğer tüm yazılması gereken diğer içeriklerin bir listesini içerir. Müşterilerinizin doğru kararı vermesine yardımcı olacak bilgiler.

Görsel olarak çekici ürün görselleri oluşturun

Paradan tasarruf etmek için kendi resimlerinizi çekmek isteyebilirsiniz, ancak kendiniz profesyonel bir fotoğrafçı değilseniz, sizin için fotoğraf çekmesi için bir profesyonel tutmanız en iyisidir. Ürün fotoğraflarınız, müşterilerin ilk göreceği şey olduğu için kataloğun en önemli yönlerinden biridir. Çekici bir görsel, müşterileri açıklamayı okumaya ve umarım bir satın alma işlemi yapmaya teşvik eder. 

  • Fotoğrafçılık becerileriniz varsa ve resimleri kendiniz çekerken rahat hissediyorsanız ve bir dijital kameranız varsa, kamerayı en yüksek çözünürlüğe ayarlayın ve ürün resmi protokolünü izleyin: açık bir arka plan üzerinde ürünlerin grup değil, tek tek resimlerini kullanın, yapmak için bir gölge ekleyin ürünler sayfadan fırlar ve en az 300 dpi çözünürlükte yükler.

Ürün özelliklerinizi bilin

Her bir ürünle ilgili içeriği yazmadan önce, her birinin tüm teknik özelliklerini bilmeniz gerekir. Orijinal ve indirimli fiyatlar dahil olmak üzere ürün numaraları ve fiyatları da atayabilirsiniz. Ürünlerinizi sıralarken aklınıza gelen faydaları da not almak isteyebilirsiniz. Okuyuculara her bir ürün hakkında bilinmesi gereken her küçük şeyi anlatmak isteyebilirsiniz, ancak onlara yalnızca karar vermelerine yardımcı olacak bilgileri vermelisiniz. Ürün hakkında daha fazla bilgi almak istiyorlarsa onları web sitenize yönlendirebilirsiniz.

Kataloğunuz için uygun bir beden seçin

Kataloğunuzun kapatıldığında olması için uygun bir boyut seçmelisiniz. Nerede kullanılacağına bağlı olarak, ister uçakta ister bekleme odasında bir masa üzerinde olsun, ürününüz için en uygun boyutu düşünmeniz gerekir, böylece müşterileriniz aşırı büyük bir katalog veya arenada bunalmazlar. Düşündükleri ürünlerle ilgili resimleri ve bilgileri net bir şekilde görmelerine izin vermeyecek kadar küçük bir katalog yüzünden hayal kırıklığına uğramazlar.
Unutmayın! Bi Düşün Medya ve Ajans olarak Katalog Tasarım, konusunda etkili hizmet sunmaktayız. Tek yapmanız gereken bizleri aramak.

Ürün açıklamaları yazın

Her bir açıklamayı 50-150 kelime arasında kısa tutun. Her ürünün özelliklerini dahil etmek isteyeceksiniz, ancak her özelliğe küçük avantajlar eklemeyi unutmayın. Ve temel bir avantajı da unutmayın. Örneğin, bu golf eldivenlerinin kavrama özellikleri sopada daha dengeli bir tutuş sağlar, ancak daha da önemlisi, müşteriler bu eldivenleri giyerken profesyonel düzeyde golf oynayabilir (temel avantaj). Ürünler hakkında yazarken, fiyattan ağırlığa veya boyutlara kadar müşterilere onlar hakkında bilmeleri gerekenleri açıklayarak doğru öğeyi seçmelerine yardımcı olun.

  • Ek yazma yardımı istiyorsanız, bir metin yazarı tutmayı düşünebilirsiniz.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..