Sattığınız her ürüne veya potansiyel alıcının dikkatini çekmek için ihtiyaç duydukları alan verilmelidir. Katalog tasarımınızı oluştururken. Boyutunun tüm ürünlerinizi veya hizmetlerinizi düzgün bir şekilde gösterecek kadar büyük olmasını sağlayın.
Ancak katalog tasarımınızda bir veya iki belirgin odak noktası da olmalıdır. Hangi ürünlerinizin veya hizmetlerinizin en önemli olduğunu düşünün. Katalog düzeninizi müşterilerinizin gözünden görün.
Burada yine de arkadaşlarınıza ve ailenize neden bir kataloğu diğerinin üzerinde tutmayı seçtiklerini sormak, cazip ve heyecan verici bir ürün sergisi oluşturmanıza yardımcı olabilir. Daha da iyisi, gönüllülerle röportaj yapmak için bir odak grubu uzmanı tutmayı düşünün.
Sayfa sayısı gibi konularda girdi isteyeceksiniz. Ya da tersine, sayfa sayısı katalog tasarımınızı kansız ve kansız hale getirecek kadar mı zayıf? Çok fazla ve çok az bilgi, aynı müşteri kapatma madeni parasının karşıt taraflarıdır.
Sizler format üzerinde çalışırken müşteriyi akılda tutmalıdır, katalog tasarımında en önemli unsur olur. Kendinize aşağıdaki gibi sorular sorun:
Unutmayın! Bi Düşün Medya ve Ajans, en etkili Katalog Tasarım ekiplerinden birine sahiptir. Tek yapmanız gereken bizleri aramak. Unutmamalısınız Bi Düşün Medya ve Ajans uzman kadrosu ile ulaştığınız andan itibaren sizlere yardımcı olur. Katalog Tasarım yürek işidir ve hereke yaptırılmaması gerekir. Eğer kaliteli bir katalog tasarımına ihtiyacınız varsa bizlere ulaşın ve kaliteden kaçmayın.
Ve herhangi bir hikayedeki temel unsur, genel “ruh hali” dir. Aynı zamanda, ürün veya hizmetlerinizin kalitesini belirlerken müşteri için katalog tasarımının en bilinçaltı unsurlarından biridir.
Örneğin, özel saat yapımı veya yüksek konseptli fotoğrafçılık gibi uzmanlaşmış bir işletme, özenle hazırlanmış minimalizm yoluyla ürünlerinin kalitesini ve zarafetini tasvir etmek isteyebilir.