Katalog tasarımda fotoğrafların önemi

Katalog tasarımda, Bi Düşün Medya ve Ajans farkını hissedin. Ürün katalogları şu anda satmak , yeni müşteriler çekmek ve kendinizi dijital pazar çağında konumlandırmak için en modern ve kullanışlı araçtır . İnternette bir şirketin varlığı, orada olmanız gerekmediğinden, fark edilmeniz, güncellenmeniz, en son trendlerden yararlanmanız ve gerektiğinde kendinizi yeniden keşfetmeniz gerektiğinden önemli bir taahhüdü temsil eder. Ürün katalogları, dijital pazarlama yoluyla satış veya işe alım stratejisi olan herkes için bir zorunluluktur.

Bi Düşün Medya ve Ajans, piyasada en son teknoloji ile ürün katalogları oluşturma konusunda uzman yüzden keşfetmek için aşağıdaki davet, ne kadar bir ürün kataloğu yapılır ve ne onun faydaları işiniz içindir.Ürün kataloğu nedir?

Ürün kataloğu, bir markanın veya şirketin ürünlerini tanıtmak için mükemmel bir görsel araçtır. Katalogda her ürünün açıklamaları, çekici fotoğraflar ve kullanıcı için hoş ve çarpıcı bir tasarım yer almalıdır.

Ürün kataloğunun başarılı olabilmesi için bir pazarlama stratejisinin parçası olması , markanın değerlerini iletmesi, belirli bir hedefi hedeflemesi ve yaratıldığı tüm hedefleri karşılaması önemlidir.

Başarılı bir ürün kataloğu oluşturmak için, tasarımdan dönemselliğe kadar birçok faktöre dikkat edilmesi gerekir.

Burada, bir ürün kataloğu hazırlarken akılda tutulması gereken bazı önemli kuralları paylaşıyoruz.

İyi bir ürün kataloğu nasıl yapılır

Bir ürün kataloğu hazırlamak, müşterilerinize tüm ürün yelpazenizi, özelliklerini, boyutlarını veya bilgilendirmek istediğiniz diğer ayrıntıları bilmelerini sağlamanın en etkili yoludur . Kataloglar çok çekici ve yayılması kolaydır, bir şirketin daha fazla insana ulaşmasını, satışlarını artırmasını ve yeni müşteriler çekmesini sağlayan avantajlardır.

Bir kataloğun başarılı olabilmesi için tasarımına , fotoğraflarına, metnine ve görsellerine özen gösterilmesi ve çok daha önemlisi yayılması esastır , çünkü en iyi ürün kataloğuna sahip olmak hedef kitleye ulaşmazsa işe yaramaz. Her işletmenin ihtiyacına bağlı olarak basılı bir katalog, dijital bir katalog veya her ikisini birden seçebilirsiniz 

Kataloğu özelleştirmek önemlidir. İyi bir endüstriyel katalog oluşturmak modaya uygun bir katalog oluşturmakla aynı şey değildir . Bununla birlikte, hepsinde ortak olan birkaç adım vardır. Not alın!

Bilgilendirilmek

Her ürünün malzeme, kullanım, boyut, mevcut renkler gibi özelliklerini dahil etmek önemlidir. Şirket bilgilerini, mağaza adresini, iletişim bilgilerini ve kullanıcı incelemelerini veya müşteri referanslarını eklemek de önemlidir.

Fotoğrafların önemi

Katalog, görseller için satıyor ve bunlar ne kadar çekici ve kaliteli olursa o kadar iyi! Bir ürün kataloğu yapmak için, içine eklemeniz gereken her şeyi fotoğraflamalısınız ve fotoğraf becerileriniz olsa bile, bir nesneyi çok daha çekici kılan ışıklandırma ve odaklama teknikleri olduğu için bir profesyonele başvurmak en iyisidir ve unutmayın ki amaçtır. Birçok ürünün aynı anda fotoğrafını çekmekten, beyaz bir arka planda daha iyi görüntülerden ve her zaman yüksek çözünürlükte olmaktan kaçının. Burada , mükemmel fotoğraflar çekmeniz için size daha fazla hatasız numara veriyoruz.

Gerekli bilgileri topladıktan ve fotoğrafları hazırladıktan sonra basılı ve dijital kataloğunuzu oluşturabilirsiniz. Bi Düşün Medya ve Ajans olarak sizler için en etkili katalog tasarımı üretmekteyiz. Türkiye’deki en iyi katalog tasarım hizmeti için bizi arayın.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..