Katalog tasarım etkili süreci yapılması gereken bir süreçtir. Bi Düşün Medya ve Ajans sizler için en etkili Katalog tasarım sürecini özenle üstlenir. Büyük katalogcular, paranın karşılığını en iyi şekilde nasıl alabileceklerini belirlemek için yıllar boyunca katalog tasarımını istikrarlı bir şekilde geliştirdiler. Onların birikmiş bilgilerinden yararlanmamak çılgınca olur, bu yüzden bunu akılda tutarak, aşağıda etkili katalog tasarımı için birkaç fikir var. Lütfen bu fikirlerin hem işletmeler arası hem de tüketici katalogları için geçerli olması gerektiğini unutmayın.
Ön ve arka kapaklar, kataloğun en önemli iki sayfasıdır. Görüntüler güçlü olmalı ve parlak renkler veya cesur fotoğraflarla dikkat çekmelidir. İyi bir strateji, en çok satan veya en karlı ürünleri veya kategorileri kısa fayda ifadeleriyle sunmak, ardından sayfa referanslarıyla okuyucuları kitabın içine çekmektir. Okuyucuyu içine çekmek için tasarlanmış kapak kopyasını düşünün. Bir örnek “YENİ Tasarımlar! YENİ Yüzeyler! YENİ Seçenekler! Ve Fiyatlarımızı Görene Kadar Bekleyin! ” Kapağınızın öne çıkmasını sağlamak için katalog kapaklarını rakiplerle karşılaştırın.
Ön ve arka kapaklardan sonra bir katalogdaki en değerli gayrimenkul spreadleri açıp kapatmaktır. Bunlar, en çok satan veya en karlı ürünleri veya kategorileri sunmak için mantıklı yerlerdir. Açılış sayfası aynı zamanda çoğu okuyucunun ilk önce bir içindekiler tablosu veya dizin, şirket hakkında bilgiler ve müşteri hizmetleri bilgileri için aradıkları yerdir.
Bir kataloğun gerçek özü, elbette, formaların içindedir. “Sayfayı satmanın” gerçekten zor bir işi burada gerçekleştirilir. Sonuçları iyileştirmek için temel teknikler şunları içerir:
Şirketinizi benzersiz kılan nedir? Sizi rakiplerinizden ayıran nedir? İdeal olarak, bu sorular katalog müşteriniz için olabildiğince çabuk yanıtlanır. Bu sorulara verdiğiniz yanıtlar doğrudan kataloğunuza yansıtılmalı ve müşterilerin işletmenizle özdeşleştirdiği tutarlı bir görünüm ve hisle sonuçlanmalıdır. Çoğu katalog, kapakta “Ahşap İşi Yapmanıza Yardımcı Olmak” veya “İnanılmaz Dolaplar Yapmak için İhtiyacınız Olan Her Şey” gibi kısa bir marka ifadesi içerir. Her durumda, kataloğunuzun kişiliğini tanımlamak size kalmıştır.
Bu onu tamamladı ve umarım kataloğunuzu daha başarılı hale getirecek bir parça bilgi bulmuşsunuzdur. Unutmayın! Bi Düşün Medya ve Ajans olarak siz, işletmeniz, ürünleriniz ve müşterileriniz için en etkili katalog tasarımı sürecini üstleniyor ve basıyoruz.