Broşür tasarımınızın gerçekten göz kamaştırdığından nasıl emin oluyorsunuz? Bu en iyi ipuçları başlamanıza yardımcı olacaktır.Broşür tasarımınızın dikkat çekmesini ister misiniz? Pekala, başka yere bakmanıza gerek yok çünkü uzmanlara sorduk ve broşürünüzü iyiden harikaya yükseltmek için bir dizi ipucu oluşturduk. Broşür tasarımınıza baştan başlamak istemiyorsanız, harika broşür şablonlarından oluşan bir seçkimiz var. Ancak, baştan sona gitmek ve her şeyi sıfırdan yaratmak istiyorsanız, tasarım portföyünüzde gurur duyacak bir şey yapmak isteyeceksiniz. Öyleyse, en iyi ipuçlarımızla başlayalım.
Bu arada sizler için unutmamanız gereken bir uyarı yapıyoruz. Bi Düşün Medya ve Ajans olarak sizler için en iyi Katalog Tasarım hizmetini sunmaktayız. Tek yapmanız gereken bize ulaşmak.
Bir broşürün nasıl tasarlanacağını düşünürken, müşterilere neden bir broşüre ihtiyaçları olduğunu düşündüklerini sorarak başlayın. Ardından hedeflerini tanımlamalarını isteyin. Bazen son broşürleri işe yaramadığı için bir tane isterler. Sizin için bir özet bulmuşlarsa, bundan bir adım atın ve tam olarak neyi başarmaya çalıştıklarına bakın.
Bir broşürü nasıl tasarlayacağınızı düşünürken çok fazla yazı tipine ihtiyacınız yoktur – sadece başlık, alt başlık ve gövde kopyası yazı tipi. Ama her zaman görüyoruz: İnsanlar daha önce hiç kimsenin kullanmadığı bir başlık yazı tipi bulmaları gerektiğini düşünüyor. Müşteriler genellikle zaten kurumsal bir kimliğe sahip olacakları için yazı tiplerinde başı çekerler.
Not defterine kalem koymadan önce kağıt stoğu hakkında konuşun. Bir müşteri için çalışıyorsanız, bunun standart A4 olması gerekip gerekmediğini sorun. Örneğin, kaplanmamış kağıt kullanmayı düşünüp düşünmediklerini öğrenin. Projeniz için doğru kağıt stoğunu nasıl seçeceğiniz hakkında daha fazla bilgi için bu gönderiye göz atın.
Broşür tasarımında genellikle en az değer verilen unsur harika bir kopya. Pek çok insan, kopyanın genel tasarım konseptinin bir parçası olarak değerlendirilmesi gerektiğini anlamıyor. Herhangi bir broşür tasarım projesinin erken aşamasında, yeniden çalışılması gerekip gerekmediğini görmek için kopyayı deneyin. Başlıklar, daha sonra eklenecek bir şey değildir.
Bir broşürün nasıl tasarlanacağını düşünürken, nihai amacı aklınızda bulundurun. Bu broşür, bir web sitesinde yapılan taleplere yanıt olarak yayınlanacak bir broşür mü? Bir sergide hediye mi yoksa geride bırakılan bir broşür mü? Biri onu açtığında, onlara ne söyleyecek? Kendiniz için değil, o kişi için tasarlayın.
Göze çarpan bir broşürü nasıl yapacağınızı öğrenmek istiyorsunuz, değil mi? Bazen basit fikirler en iyisidir. Bir müşteri belirli bir noktaya ulaşmak için çok sayıda klişeleşmiş görüntü istediğine karar verdiyse, muhtemelen onları bir kenara atmak daha iyidir. Çözüm, bunun yerine tipografik bir kapak kullanmak ve söylemek istedikleri şey hakkında çok gerçekçi bir açıklama yapmak olabilir.
Dikkat çeken bir broşürü nasıl tasarlayacağınızı düşünürken sırf bunun uğruna kaçık veya farklı olmaya çalışmayın. Örneğin, çoğu tasarımcı, üzerinde çalıştıkları birçok projede aynı 10 ila 20 yazı tipini kullanır. Helvetica’nın çok kullanılmasının ve Rockwell’in iyi bir başlık yazı tipi olmasının sağlam tasarım nedenleri vardır.
İyi bir ilk izlenim bırakın
Broşür tasarımlarının, müşterinin bir işletme olarak yaptıklarına uyması gerekir. Hayır kurumları, insanların kendilerine çok para harcadıklarını düşünmelerine neden olacak lüks broşürler istemiyorlar, oysa yeni bir ürünün bir sergi standında harika görünen bir broşüre ihtiyacı olabilir.
Görüntüyü doğru alın
Bir ürün broşürünü gözden geçirmeyi zevkli hale getirmek için iyi fotoğraflara ihtiyacınız var. Stok görüntüleri kullanıyorsanız – bütçeler her zaman bir fotoğraf çekimini gerektirmez – stok görüntüler gibi görünmeyen resimleri bulmaya çalışın. Asla köşeleri kesmeyin.