Katalog tasarlarken dikkat edilmesi gereken ilk husus sadeliktir.
Bir katalog , ürün veya hizmetlerin ayrıntılarından oluşur ve birçok resim ve çok fazla metin içerir. Bu nedenle, tüm gerekli bilgileri içeren bir katalog oluşturmak kolay değildir ve özel beceriler gerektirir. Bi Düşün Medya ve Ajans olarak sizler için en etkili katalog tasarımını gerçekleştirmeye talibiz.
Tasarıma başlamadan önce müşterinin marka mesajını öğrenin. Ardından mesajı ileten renkleri, yazı tiplerini, resimleri vb. Öğeleri seçin. Ancak marka tutarlılığını korumak için yalnızca müşterinin marka renklerini ve yazı tiplerini kullandığınızdan emin olun. Seçtiğiniz katalogları oluşturmak için bir katalog oluşturucu kullanırken, müşterilerinizi hedeflemek ve marka kimliğinizi göz önünde bulundurmak için yazı tipini, renkleri, resimleri vb. Seçin.
En önemlisi, kataloğunuzun modern müşterilerin duyularına hitap etmelidir. Bu da bizi 2020’nin katalog tasarım trendlerinin önemine getiriyor. Çoğu tasarımcının katalog oluşturmak için hangi tasarım trendlerini izlediğini öğrenin. Bu, broşürünüzü dikkate değer bir çağdaş çalışma haline getirmek için size bir fikir verecektir.
Görünüşe göre bir kağıt parçasını katlamanın yolları olduğu kadar çok sayıda katalog türü var. Zaten işletmeler tarafından yaklaşık 15 tür katalog yaygın olarak kullanılmaktadır. Yaygın katalog türleri arasında ikiye katlama, üçe katlama, z katlama ve rulo katlama bulunur.
Daha sonra yarım kat + üç kat, yarım + yarım kat ve yarım kat [harf] gibi varyasyonlar da kullanımdadır.
Diğer katalog türleri arasında akordeon katlama, tek kapı katlama, çift kapı katlama ve paralel katlama bulunur. Şimdi, hangi tür katalog tasarımı işletmeniz için en iyisi olacak? Seçtiğiniz katalog tasarımının türü, esas olarak metin ve resim olarak bilgi miktarına bağlı olacaktır. Broşür düzeninin tüm detayları okuyuculara verebildiğinden emin olun.
Katalog, şirketinizin sattığı ürün veya hizmetlerle ilgili birçok ayrıntı içerir.
Bu nedenle, bir katalog müşterileri ne sattığınız ve onlar için nasıl yararlı olduğu konusunda eğitir. Ancak iş dünyasında katalog önemi, ayrıntıları vermekle sınırlı değil.
Dahası, profesyonelce oluşturulmuş bir katalog, insanları işletmenize çekebilir.
Katalog müşterileri pek çok yönden yönlendirebilir. Katalog URL’sini kullanarak bunları web sitenize çekebilirsiniz. İnsanları perakende mağazanıza getirmek için katalogla birlikte bir kupon veya fiş ekleyebilirsiniz. Veya kısa süre önce piyasaya sürdüğünüz bir ürün için sadece bir vızıltı oluşturmak için katalogları kullanabilirsiniz. Ayrıca, iyi tasarlanmış bir kataloğun okuyucular üzerinde kalıcı bir etki bıraktığını ve dolayısıyla marka kimliğinizi oluşturmaya yardımcı olduğunu unutmayın.