Katalog tasarımı ne kadar önemlidir?

Bir iş yürütüyorsanız veya dijital pazarlama dünyasına giriyorsanız, katalogları duymuş olmalısınız. Kataloglar, bir şirketin ürünlerini veya hizmetlerini sergileyebileceği en önemli platformlardan biridir. Daha anlaşılır bir katalog, tüm hizmetlerin veya ürünlerin listesini barındırabilirken, ayrıntılı olanlar her bir ürün / hizmetle birlikte açıklamaya sahip olabilir. Katalog tasarım hizmetleri için katı ve hızlı kurallar yoktur ; Ürününüzü mümkün olan en iyi şekilde sergilemek için yaratıcılığınızı ve fikirlerinizi kullanmakta özgürsünüz.

Katalogların faydaları nelerdir?

Kataloglar size aşağıdaki faydaları sağlayabilir:

  • Markanıza büyüleyici bir tanıtım sağlayabilir
  • Kataloglar her yaştan izleyiciye hitap ediyor
  • Okuması kolaydır, böylece müşterinin alanını genişletir
  • Zaman kazandırır, Ürün ve hizmetlerin hızlı taranmasına yardımcı olur.

Katalog türleri nelerdir?

Geçmişe bir göz atan tüm kataloglar, basılı kopya olarak tasarlandı ve basıldı. Bu, esas olarak internet pazarlamasının işletmeleri baskılamadığı zamanı ifade eder. Müşteri çevresi yerel sakinlerle sınırlıydı. Bu nedenle, basılabilir basılı kopyalar amaca hizmet edecek kadar en iyisiydi. Ancak dijital dünyadaki gelişmelerle birlikte işletmeler artık internete kaymış durumda, pazarlama ve reklam internete taşındıkça kataloglar da öyle. Artık, bu e-kataloglar daha geniş kitleye hitap etme potansiyeline ve güvenli bir iletim moduna sahip olduğundan, e-kataloglar basılı katalogların yerini almıştır.

Katalog tasarım hizmetlerinden kimler yararlanabilir?

Kataloglar herhangi bir iş rejimiyle sınırlı değildir. Artık katalog fikri, genel olarak pazarlama ve reklamların yararlı araçlarından biri olarak algılanmaktadır. Giyim, mühendislik üsleri, mobilya, mücevherler ve sanat gibi birçok endüstri ve girişim şimdi fikirleri kullanıyor, hepsi de aynı şekilde katalogları kullanıyor. Araştırmalar ayrıca katalogların hızlı karar vermede en etkili araç olduğunu da göstermiştir.

Katalog tasarımı ne kadar önemlidir?

İnternet pazarlamasında, satıcı ve alıcının doğrudan yüz yüze görüşmesi yoktur, bu nedenle bir satıcı olarak müşterilerinizi hizmetlerinizi veya ürünlerinizi satmaya ikna etmek için daha dar seçeneklere sahipsiniz. Burada ilk izlenim çok şey ifade ediyor. Mükemmel tasarlanmış ve estetik bir katalog müşterileri ikna edebilir ve onları sizinle bir anlaşma yapmaya daha da zorlayabilir. İnternet pazarlamacılığında en çok reklam olan ilk izlenim önemlidir. Ne kadar istisnai hizmetler sunuyor olursanız olun, yine de önce müşterinizi ikna etmeniz gerekir.

Bir katalog, hedeflenen kitlenin tüm NE, NASIL ve NEDENini özlü bir şekilde ele alacak şekilde tasarlanmalıdır. Hizmetlerin uzunlamasına açıklamalarını yazmak size herhangi bir hak vermeyecektir, çünkü hitap ettiğiniz neslin okumaya vakti olmayacaktır. Kısalık, netlik ve estetik, katalog tasarım hizmetlerinin ayrılmaz özellikleri olmalıdır .

Tasarlanan kataloglar aşağıdaki iki niteliğe sahip olmalıdır:

  1. İşlevsel olmalı
  2. Çekici olmalı

Unutmayın! Bi Düşün Medya ve Ajans olarak, Katalog tasarım konusunda iddialıyız. Tek yapmanız gereken bizleri aramak.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..