Katalog Tasarımı Satışları Nasıl Artırır?

Katalog Tasarımını kaliteli yaparak ürünlerinizi daha çabuk tanıtabilirsiniz. Bi Düşün Medya ve Ajans sizler için en etkili katalog tasarım ürünlerini ortaya çıkarır.

Terfi olmazsa, korkunç bir şey olmaz … hiçbir şey olmaz!” Diğer bir deyişle, bir üreticinin üstün ürünler üretmesi, bir distribütörün çeşitli ürünler sunması veya bir perakendecinin bunları stoklaması yeterli değildir. Veya bir tıp veya sağlık tesisi için mükemmel tedavi ve terapi sağlamak için. Bir işletmenin var olduğunu kimse bilmiyorsa, müşteriler ve hastalar bunun yerine ürünlerini ve onlardan elde edilen faydaları daha iyi ileten bir rakibe döneceklerdir.

Neyse ki, herhangi bir işletmenin kamuya açık profilini yükseltmek için alabileceği önlemler vardır ve en önemlilerinden biri kataloğudur. Bir işletmenin kataloğu, açıklamalar, fiyatlar ve resimler veya bağlantılar gibi diğer bilgilerle birlikte sunulan ürün veya hizmetlerin bir listesini sunar.

Kataloglar, Venedikli yayıncı Aldus Manutius’un basmakta olduğu kitapların bir listesini çıkardığı 1498 yılına kadar uzanıyor. Tiffany, ilk Amerikan posta sipariş kataloğu olan Tiffany’s Blue Book’u 1840’ta üretti ve Montgomery Ward gibi diğer şirketler de yakında takip edecekti.

Kataloglar etkilidir çünkü bir şirketin mesajını geniş bir kitleye ucuza taşır. Aslında, İnternet ve sosyal medya çağımızda, her zamankinden daha ucuz olabilirler. Ve bugün işletmelerin ezici çoğunluğu, çoğu hala basılı kopyalar dağıtsa da, bunları çevrimiçi olarak sağlıyor.

Kataloglar, potansiyel müşterilere veya hastalara nerede olurlarsa olsunlar ulaştıkları için de etkilidir. İnsanlar, işletmenizin neler sunabileceğini öğrenmek için gerçek mekanda faaliyet gösteren bir yeri ziyaret etmek zorunda değil.

Dahası, birçok durumda kataloglar, tüm alışveriş deneyimini uzaktan işleme kolaylığı sağlar. İnsanlar istediklerini sipariş edebilir, ödeyebilir ve kapılarına teslim ettirebilirler. Hızlıdır ve genellikle daha ucuzdur.

İşin püf noktası, bugün hemen hemen her işletmenin bir kataloğu olmasıdır. Bu, sizin de sahip olmanın sizin için yeterli olmadığı anlamına gelir. İyi birine ihtiyacın var. Değilse, müşteriler yetersizliklerine rağmen kullanmaya çalışma zahmetine girmeyeceklerdir. Bazı rakiplerin üstün kataloğuna başvuracaklar.

Kataloğu Etkili Yapan Nedir?

Yeni kataloglar yılda bir hatta birkaç kez çıkmalıdır. Yeni kataloğun, bir işletmenin web sitesinde veya raflarında, özellikle de çok fazla ürün varsa, her ürünü sergilemesi gerekmez. Yeni teklifleri sergilemelidir, bu yüzden doğal olarak, yeni ürünlerin çıktığı zamanları dağıtmak için iyi bir zaman. Birçok işletme için mevsimlerin değişmesi de iyi bir zamandır.

Katalog fırsatları ve promosyonlar sergilemelidir. Bunlar müşterileri motive eder, ancak kimse onları fark etmezse işe yaramaz.

Hiçbir şey satışları harika fotoğrafçılıktan daha iyi yönlendiremez. Çarpıcı resimleri kısa ama bilgilendirici metinlerle birleştirin. Çarpıcı görüntüler istediğinizden, stok fotoğraflar istemezsiniz. Ürünlerinizin orijinal fotoğraflarını istiyorsunuz. Tek başına ürünün yakın plan fotoğraflarını istiyorsunuz, ancak aynı zamanda onu bağlam içinde göstermek için etki de katıyor. Örneğin, sattığınız elektrikli aletlerle çalışan inşaatçıları göstermek isteyebilirsiniz. Uzun süre kullanışlı ve kaliteli katalog tasarımları için Bi Düşün Medya ve Ajans ile iletişime geçin. 

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..