Katalog tasarımı ve önemi

Ürün seriniz için mümkün olan en iyi katalog düzeni tasarımını nasıl oluşturacağınızı merak ediyorsanız veya sadece kaliteli ürün kataloğu tasarım ilhamına ve fikirlerine ihtiyacınız varsa, doğru blogdasınız. Ancak önce, kataloğun dijital çağda birçok perakendeci tarafından nasıl yanlış anlaşıldığına bakalım.

Dijital Y kuşağının basılı katalogları sevdiğini öğrenmek birçok kişiyi şaşırtabilir! Aslında, son araştırmalar, çok sayıda Y kuşağının, artan kıtlığı nedeniyle basılı malzemelere daha iyi yanıt verdiğini ortaya koymuştur . Veri ve Pazarlama Derneği’nden Neil O’Keefe’ye göre veriler, Y kuşağının fiziksel postaya diğer tüm yaş gruplarından biraz daha iyi yanıt verdiğini ve özellikle alışveriş yaptıkları nişlerde katalogdaki resimlere bakmayı sevdiklerini gösteriyor. Dahası, katalog gibi fiziksel postalara yanıt oranı, Y kuşağıyla her yıl yükselişte olduğu belgelenmiştir.

Kataloğunuzu nasıl etkileyeceğini hızlıca ileri sarın. Müşterilerinizin dikkatini çekmeyi umuyorsanız, ilk deneme sürümünde sınırlı sayıda olsa bile bir basılı sürüm çıkarmanız iyi olur. Bu, dijital katalog web sitenizin olmaması gerektiği anlamına gelmez. Tabii bunu yapmalısın. Aslında bu, tercih edilen katalog bölümünün incelenmesinden sonra sipariş almanın en iyi yoludur. Ve tek başına basılı kataloğunuzun aksine, web siteniz, katalog web sitenizi nasıl edindikleri de dahil olmak üzere, dönüşümlerle ilgili tüm bu sulu analizleri yakalamak için en iyi yerdir.

Şimdi, kataloğunuzun tasarımını kapsamlı etkileşim, dönüşümler ve marka deneyimi için nasıl optimize edeceğinizi keşfedelim.

EN İYİ KATALOG DÜZENİ TASARIMI NASIL OLUŞTURULUR

 İzleyiciyi düşünün

Katalog düzeni tasarım şablonları, marka vizyonunuzdan bahsetmek yerine, hedef kitlenizin hakkını vermeyebilir. Dahası, reklam verenler, reklam alanınıza yatırım yapmadan önce profesyonelliğin orada olduğunu hissetmek isterler. Bu nedenlerle, sıfırdan tasarlamanız gerekeceğini varsayın.

Katalog düzeni tasarımınız hedef kitleye uygun olmalıdır. Y kuşağını içerebiliyorsa, muhtemelen olmalıdır. Ama çıkarları neler? Teknoloji ve politika hakkındaki tipik görüşleri nedir? Ne yaparsan yap, gereksiz yere bunlardan hiçbirini geçme. Tasarım motiflerinizi ve enerjilerinizi kilit hedef kitlenizin görüşleri ve duygularıyla akıtın.

Görünüm ve his ile başlayıp ardından içerik tasarımının kendisine (izleyiciye yaklaşmayı seçtiğiniz içeriğin türü ve tonu) geçerek, kitlenizin kim olmasını istediğinizle değil, doğrudan kitlenizin kim olduğu ile konuşun.

SEVGİYİ KAZAMAK İÇİN BOYUT VE FORMAT

Ürün kataloğu yerleşim tasarımınız ve başarısı, tamamen boyutlandırma ve biçim seçimlerinize bağlı olacaktır, bu nedenle hangisinin öncelikli olacağını akıllıca seçin. Ürün kataloğunuzu bir ceket cebinde saklayacak kadar küçük yapmak önemliyse, küçük estetiğinizi ve kullanışlılığınızı göz önünde bulundurarak katalog düzeni tasarımında yenilik yapın, ancak ürün resimleri için tam sayfaya gitmek yerine nasıl tam sayfaya gidebileceğinizi düşünün. küçük. Ne de olsa, Millennials’ın şekersiz gazlı içecekler, latte ve beyaz şarapları üzerine basılan parlak resimleri sevdiğini biliyoruz.

 Ürün kataloğu yerleşim tasarımınızda yalnızca yüksek kaliteli resimler kullanın

Her türden görselin çözünürlüğü en az 300 DPI olmalıdır. Ayrıca, PDF yazdırma ile ekranda nasıl göründüğü arasındaki farkı da göz önünde bulundurun.

Ekran renkleri RGB tabanlı pikselleri kullanırken, baskı inç başına CMYK nokta kullanır. Aradaki fark ışığı (noktalar) yansıtan ışık (pikseller) ile yansıtır, bu nedenle siyahlar ve beyazlar aynı şekilde üretilmez.

 Temalı kapaklar ve özellikler aracılığıyla katalog tasarım düzeniyle yenilikçi

 Postmodern yaşamın ironilerinden biri, kendini hayal etmenin bir parçası olarak ürün kataloğunun evrimidir. Kataloglar, hayatımızdan aldığımız zevki artıracak ve olmak istediğimiz benlik haline gelmemize yardımcı olacak mükemmel, her zamankinden daha zor bir yaşam tarzı değişikliği için alışveriş yapmamızı sağlar. Basitçe ifade etmek gerekirse, insanlar katalogları her şeyden önce yaşam tarzını iyileştirmenin bir yolu olarak satın alırlar ve yalnızca tesadüfen orijinal hayali ihtiyacı karşılamaya odaklanırlar.Streng’e göre , alışveriş yapanların yaklaşık% 70’i basılı kataloğun kendisinin çevrimiçi alışverişlerini teşvik ettiğini düşünüyor. Basılı kataloglar, rüya görme süreci doruğa ulaştıktan sonra genellikle son kullanıcıyı satış için çevrimiçi olarak işaret eder. Öyleyse, kataloğunuz olasılıkla bu hayalin gerçekleşmesini sağlayacak marka vizyonunu içermelidir. Bu, potansiyel müşterinizin hayal gücüyle bağlantı kurmak için yenilikçi bir yaklaşım gerektirir. Amaç sadece yaratıcı tasarım değil, aynı zamanda yukarı doğru hareket eden, kaygısız yaşam tarzına dair vizyoner bakış açısıdır.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..