Katalog düzeni tasarım şablonları, marka vizyonunuzdan bahsetmek yerine, hedef kitlenizin hakkını vermeyebilir. Dahası, reklam verenler, reklam alanınıza yatırım yapmadan önce profesyonelliğin orada olduğunu hissetmek isterler. Bu nedenlerle, sıfırdan tasarlamanız gerekeceğini varsayın.
Katalog düzeni tasarımınız hedef kitleye uygun olmalıdır. Y kuşağını içerebiliyorsa, muhtemelen olmalıdır. Ama çıkarları neler? Teknoloji ve politika hakkındaki tipik görüşleri nedir? Ne yaparsan yap, gereksiz yere bunlardan hiçbirini geçme. Tasarım motiflerinizi ve enerjilerinizi kilit hedef kitlenizin görüşleri ve duygularıyla akıtın.
Görünüm ve his ile başlayıp ardından içerik tasarımının kendisine (izleyiciye yaklaşmayı seçtiğiniz içeriğin türü ve tonu) geçerek, kitlenizin kim olmasını istediğinizle değil, doğrudan kitlenizin kim olduğu ile konuşun.
SEVGİYİ KAZAMAK İÇİN BOYUT VE FORMAT
Ürün kataloğu yerleşim tasarımınız ve başarısı, tamamen boyutlandırma ve biçim seçimlerinize bağlı olacaktır, bu nedenle hangisinin öncelikli olacağını akıllıca seçin. Ürün kataloğunuzu bir ceket cebinde saklayacak kadar küçük yapmak önemliyse, küçük estetiğinizi ve kullanışlılığınızı göz önünde bulundurarak katalog düzeni tasarımında yenilik yapın, ancak ürün resimleri için tam sayfaya gitmek yerine nasıl tam sayfaya gidebileceğinizi düşünün. küçük. Ne de olsa, Millennials’ın şekersiz gazlı içecekler, latte ve beyaz şarapları üzerine basılan parlak resimleri sevdiğini biliyoruz.
Her türden görselin çözünürlüğü en az 300 DPI olmalıdır. Ayrıca, PDF yazdırma ile ekranda nasıl göründüğü arasındaki farkı da göz önünde bulundurun.
Ekran renkleri RGB tabanlı pikselleri kullanırken, baskı inç başına CMYK nokta kullanır. Aradaki fark ışığı (noktalar) yansıtan ışık (pikseller) ile yansıtır, bu nedenle siyahlar ve beyazlar aynı şekilde üretilmez.
Postmodern yaşamın ironilerinden biri, kendini hayal etmenin bir parçası olarak ürün kataloğunun evrimidir. Kataloglar, hayatımızdan aldığımız zevki artıracak ve olmak istediğimiz benlik haline gelmemize yardımcı olacak mükemmel, her zamankinden daha zor bir yaşam tarzı değişikliği için alışveriş yapmamızı sağlar. Basitçe ifade etmek gerekirse, insanlar katalogları her şeyden önce yaşam tarzını iyileştirmenin bir yolu olarak satın alırlar ve yalnızca tesadüfen orijinal hayali ihtiyacı karşılamaya odaklanırlar.Streng’e göre , alışveriş yapanların yaklaşık% 70’i basılı kataloğun kendisinin çevrimiçi alışverişlerini teşvik ettiğini düşünüyor. Basılı kataloglar, rüya görme süreci doruğa ulaştıktan sonra genellikle son kullanıcıyı satış için çevrimiçi olarak işaret eder. Öyleyse, kataloğunuz olasılıkla bu hayalin gerçekleşmesini sağlayacak marka vizyonunu içermelidir. Bu, potansiyel müşterinizin hayal gücüyle bağlantı kurmak için yenilikçi bir yaklaşım gerektirir. Amaç sadece yaratıcı tasarım değil, aynı zamanda yukarı doğru hareket eden, kaygısız yaşam tarzına dair vizyoner bakış açısıdır.