Bi Düşün Medya ve Ajans, katalog tasarımı, üretimi ve baskısında derin deneyime sahip, eksiksiz hizmet veren bir tasarım, pazarlama ve dijital ajanstır. Bi Düşün Medya ve Ajans, perakende ve tüketici katalogları, iş ve teknik kataloglar konusunda uzmanlığa sahiptir. Hiçbir katalog projesi çok büyük veya çok küçük.
Değerine değer herhangi bir Hizmet Kataloğu Atölyesi gibi bizimki de her kullanıcı demografisine sahip bir dizi odak grubu içerir. Odak grupları bilgi toplamanın harika bir yoludur, çünkü grup ortamı diyalog ve (umarım) sağlıklı tartışma başlatma eğilimindedir. Onları şiddetle tavsiye ediyoruz.
Okullar için tasarım yaparken bu odak gruplarına dahil edilmesi gereken önemli bir demografi elbette öğrencilerdir. Geçtiğimiz birkaç yıl içinde Türkiye’deki büyük üniversitelerde bir dizi öğrenci odak grubu düzenledik ve sonuç olarak, öncelikleri ve tercihleri hakkında bazı büyüleyici şeyler öğrendik. Kendimizi bir kereden fazla şaşırmış bulduk. Bakalım sen de öylesin. İşte aldığımız birkaç şeye bir göz atın.
Öğrencilerin BT ile etkileşimde bulunma nedenlerini aydınlatmaya yardımcı olduğu için bu, odak grubunda sorduğunuz ilk sorulardan biri olmalıdır. İşte bundan öğrendiklerimiz. Öğrenciler genellikle ihtiyaç duyduklarında / sahip olduklarında BT ile iletişime geçer:
Bu, beni şaşırtacak şekilde, çoğu zaman öğrencilerin en büyük endişelerinden biridir. Çoğu öğrenci, bir BT Hizmet Kataloğuna sahip olmanın harika bir fikir olduğu konusunda hemfikirdir, ancak bilgilerin dağıtılmasıyla ilgili endişeleri vardır. Hizmet Kataloğunuzu oluşturmak, geliştirmek ve yayınlamak için tüm zor işi yapmak, kimseye bahsetmezseniz fark edilmeyecektir. En başarılı eğitim kurumları iyi pazarlama ve farkındalık kampanyaları yürütmüştür, bu nedenle müşterileri Hizmet Kataloğunun var olduğunu ve onu nerede bulacaklarını bilirler. Sözü yaymak için aşağıdaki fikirler doğrudan üniversite öğrencilerinden gelmektedir:
Sözü yaymadan, tüm çabalarınız boşa gidecek! Bu hiç kimse için eğlenceli değil.