Katalog Tasarımında En İyi Uygulamalar

Katalog Tasarımında En İyi Uygulamalar bulmak tüm tasarımcıların hayalidir. Bi Düşün Medya ve Ajans sizler için en etkili katalog tasarımını gerçekleştirir. Tek yapmanız gereken bizi aramak.

Kataloğunuzu umursayan birine gönderin Sıkı çalışmanızı doğrudan çöp sepetine atacak kişilere gönderirken neden aylarca katalog ayrıntıları için ızdırap çekip fotoğrafa para harcayasınız? Bu nedenle, bir sonraki tavsiyemiz:  Kataloğunuz yalnızca listeniz kadar başarılıdır. Listeler genellikle sitenizden satın alan, satın almak için aranan veya bir formda postalanan kişilerden oluşturulur. Önceki alıcıların peşinden gitmek mantıklı. Ancak, kataloğunuzu göndermek için kullandığınız liste güncel olmalı ve sattığınız şeyle ilgilenenleri hedeflemelidir. Listelerin kopyalarını kaldırdığınızdan ve adres veritabanları değişikliği kullandığınızdan emin olun. Birden fazla çevrimiçi kayıt formu aracılığıyla yeni potansiyel müşterileri yakalayın. Saygın bir kaynaktan bir liste satın almak da gitmenin bir yoludur. Bugünün pazarlama teknolojisi, hedef alıcınızla, konuma, gelir düzeyine, ilişki durumuna ve satın alma tercihlerine kadar çok spesifik olmanızı sağlar.

Listenin yanı sıra, daha fazla müşteriye ulaşmak ve dönüştürmek için niş hedefli katalogları düşünün. Müşterilerinizi türe ve alıcı davranışına göre segmentlere ayırarak, nişleri ve dikeyleri belirleyebilir ve bu belirli arzuları karşılayan ürün katalogları oluşturabilirsiniz. Bu, alıcılarda daha yüksek düzeyde yankı uyandıran daha küçük, daha hedefli ürün listeleri oluşturmanıza yardımcı olabilir.

Dijital pazarlama akışınızı genişletin

Daha önce bir katalog içinde çapraz satıştan bahsetmiştik. Şimdi sizi çapraz medya ticaretini unutmamanızı tavsiye ediyoruz. Web sitenizi kataloğunuzda ve kataloğunuzu web sitenizde tanıtmak, birlikte çalışırken daha büyük bir etkiye sahip olacaktır. Günümüzde basılı bir katalog, ilgili bir web sitesi veya dijital katalog ile birlikte bulunmalıdır. Neden? Çünkü müşteriler ikisini de talep ediyor! Kendi sorumluluğunuzda İnternetin gücünü görmezden gelin. İlk iletişim ortamı basılı bir katalog olabilir, ancak web sitesi tercih edilen sipariş mekanizmasıdır. Ek olarak, arama motorları artık katalogların elektronik sürümleri de dahil olmak üzere PDF’leri dizine ekliyor, böylece PDF’ler arama sonuçlarında sıralanabilir. Organik arama, arama motorları aracılığıyla geniş bir potansiyel müşteri ağı oluşturur ve ücretli arama, anında web sitesi trafiği sağlayabilir. Sosyal medya ayrıca arama sonuçlarında üst sıralarda yer alabilir ve çevrimiçi kataloğa veya e-ticaret web sitesine trafik çekebilir. Son olarak, yeni kataloğunuzu duyuran bir e-posta kampanyası, web sitesi trafiğini artırmada basılı katalog kadar etkili olabilir. Günümüz pazarlama ve teknoloji trendlerini göz önüne aldığımızda, hedef kitlenize bağlı olarak baskı maliyetlerini düşürmenin ve sadece çevrimiçi kanallar aracılığıyla pazarladığınız dijital bir katalog oluşturmanın daha iyi olabileceğini bile söyleyebiliriz.

Katalog Tasarımda Boyut

Katalog Tasarımda Boyut önemlidir Kataloğunuzu tasarlarken, ekonomik olacak bir boyut seçmek ve ayrıca katalogdaki ürünleri en uygun şekilde sergilemek önemlidir. Tam imza sayfa sayılarındaki standart tam boyutlu, ince veya özet boyut gibi biçimler, yazdırmak ve postalamak için en ekonomik biçimdir. Bunlar, çoğu ihtiyaca uyan, yaygın olarak tanınan formatlardır, ancak standart bir format, istediğiniz bildirimi almayarak sade ve sıkıcı gelebilir. Doğru bedeni seçmenin anahtarı, kataloğun ne kadar bilgi içermesi gerektiğini bilmektir. Yüzlerce resim ve açıklama sergilemeyi düşünüyorsanız, sayfa tıkanıklığını önlemek için daha büyük bir boyut seçin.

Sayfa boyutuna ek olarak, yükleme adı verilen bir işlem (https://en.wikipedia.org/wiki/Imposition’a bağlantılar) kullanılarak tek bir yaprağın her iki tarafına yazdırılan bir sayfa grubu olan sayfa imzalarını da göz önünde bulundurun. ). Katlandıktan ve kırpıldıktan sonra, bu sayfalar tipik bir sayfa sırasını izler ve katalog içinde belirli bir sayfa grubu haline gelir. 16, 32, 48, 64 vb. Gibi çift imza sayfa miktarlarında yazdırmak, dolar karşılığında en fazla sayfayı sağlayacaktır. 16’lık artışlara ulaşamazsanız, sonraki en iyi seçenek 8 sayfalık imzalardır.

Bi Düşün Medya ve Ajans olarak sizlerden gelecek telefonları bekliyoruz. Unutmayın en etkili katalog tasarımını, Bi Düşün Medya ve Ajans yapar.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..