Katalog Tasarımının Uzun Kuyruk Etkisi

Duymuş olabileceğinizin aksine, kataloglar bir şirketin pazarlama girişimlerini artırmanın sağlam bir yolu olmaya devam ediyor. Katalog tasarımı, 21. yüzyıl pazarlama ve tasarımının ilhamlarını karşılayacak şekilde gelişti. Özgün ve görsel olarak çarpıcı düzenlerle otantik sanat olarak adlandırılmaya değer.

Katalog tasarımı  ve onun kuzeni, broşür tasarımı ürünleriniz, hizmetleriniz ve markanız hakkında bilgi yaymak. Pazarlama kitinizdeki en güçlü araçlardan ikisi olmaya devam ediyor.

Katalog Tasarımının Uzun Kuyruk Etkisi

Şunu bir düşünün: Katalog ve broşür, müşterilerin posta yoluyla aldığı en popüler pazarlama parçalarından ikisi olmaya devam ediyor. İnsanlar, güzelce oluşturulmuş bir katalog tasarımını. İyi yazılmış bir dergi sayfalarında olduğu gibi incelemek için geri dönüyorlar.

Her yerdeki tüketiciler, en sevdikleri mağazalardan çıkarken onları kapıyor. Katalog ve broşür, bir müşterinin bir paketi açarken gördüğü ilk şeydir ve bizi ilk satışın son noktasında bile alışveriş yapmaya ikna eder.

Unutmayın! Türkiye’deki en etkili Katalog Tasarım firması Bi Düşün Medya ve Ajans‘tır.

İyi işlenmiş Katalog tasarımı genellikle bir evin sehpasında bir yer bulur.

İlk satıştan sonra haftalarca – bazen aylarca – takılıp kalır ve ev sahibinin ailesinin ve misafirlerinin dikkatini çeker. Bir katalog tasarımı doğru yapıldığında, sayfalardaki öğelerle ilgili tüketici fantezilerine ilham verir. Müşteriler arkadaşlarına ve ailelerine “Hey, şuna bak!” Bu arkadaşlar ve aileler, hayal güçlerini en çok heyecanlandıran kataloğu veya broşürü takas ederler ve paylaşırlar. Onları sipariş için dizüstü bilgisayara veya telefona gönderir. Öte yandan, güzel hazırlanmış broşür veya katalog tasarımı, müşterinizi en iyi reklam araçlarınızdan birine dönüştürür.

Yetersiz Katalog Tasarımının ve Düzeninin Tuzakları

İşte sana küçük bir ev ödevi. Endişelenmeyin, zor ya da zaman alıcı değildir. Arkadaşlarınızı veya ailenizi bir sonraki ziyaretinizde, geri dönüşüm kutularına bir göz atın. Herhangi bir katalog görüyor musunuz? Onlara şu soruları sorun:

  • Onları ne zaman aldılar?
  • Onlara bir süre mi takıldılar yoksa postadan doğruca çöp kutusuna mı gittiler?
  • Katalog veya broşür anında reddedildiyse, neden?
  • Bir süre saklandıysa neden?

 

Bir düzende, ayarlarla, renk düzenleriyle… hatta metin yazı tipiyle neyin işe yaradığını ortaya çıkarabilirler.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..