Katalog ve broşür tasarlamak için en iyi ipuçları

Kataloğunuzun amacı nedir ? Sizin mi broşür Ver? Bir ürün mü sunuyorsunuz veya belirli bir hizmeti mi anlatıyorsunuz? Ya da başka bir deyişle, kataloğunuz veya broşür tasarımınızla ne tür müşterileri çekmek istiyorsunuz?

Yeni bir müşterinin  dikkatini çekmek için bir broşür oluşturuldu . Dikkat çekmek için haykıran bir reklam gibi bu tür katalog , müşterinin duyguları ile oynamak zorundadır. Sizin tasarım büyük bir başlık, görsel çarpıcı görüntüler ve net bir harekete çağrı içermelidir. Bu tür broşür tasarımı , ürün veya hizmetlerinize ilgi ve istek uyandırmak için çalışır .

Bu nedenle, bu iki açıkça farklılaştırılmış hedefe ulaşmak için iki farklı katalog oluşturmak en iyisidir . Bir yandan, ayrıntılı ürün bilgileri yeni bir müşteriyi aramaya ikna etmeyecek. Diğer yandan hafif bir işletme broşürü daha fazla bilgi talebini karşılamayacaktır. Kataloğun hedefini açıkça tanımlayın ve bu amaca ulaşmak için broşür tasarımını kullanın. Bu nedenle, farklı bir hedef kitleye hitap etmek istediğiniz her seferde, mesajı uyarlayar. Ve aynı zamanda broşürün tasarımını o hedef kitleye göre bu kurala uyulmalıdır.

Bunun için bir katalog, el ilanı, broşür veya triptik planlama ve tasarımıyla yüzleşmek için bir dizi ipucu vereceğiz:

Kataloğu ne için oluşturuyorsunuz?

Tasarım ve içerik oluşturma aşamasına başlamadan önce  ,  kendinize müşterilerinizin broşüre neye ihtiyacı olduğunu sorun ve oluşturacağınız katalog tarafından izlenecek hedefleri net bir şekilde tanımlayın. Bazen eski tasarım işe yaramadığı için yeni bir tasarım isteyen müşterilerle karşılaşıyoruz, ancak onlar aynı bilgiyi istiyorlar. Bir kataloğun yeniden tasarımıyla karşılaştığınızda, ne tür bir  kurumsal imaj  vermek istediğinizi ve hedef kitlenizin ne olduğunu hesaba katarak içeriği yeniden tasarlamayı da düşünün .

Bi Düşün Medya ve Ajans, Katalog Tasarım konusunda uzman hizmeti sunar. Tek yapmanız gereken bizleri aramak.

Kağıdı seçin

Kağıt bir izlenim yanı sıra katalog boyutunu yapmak için çok önemli bir parçasıdır. Her zaman işletmenizin imajını yansıtan bir kağıt kullanmaya çalışın ve yapabiliyorsanız, A4 veya A5 gibi geleneksel kağıt boyutlarına razı olmayın . Yenilik yapmaya çalışın ve müşterileriniz üzerinde harika bir izlenim bırakacağınızdan emin olun.

Müşterileriniz önce gelir

Nihai hedefi aklınızda tutun.  Daima yönlendirileceği insanları dikkate alarak tasarlayın.

Tasarıma başlayın

Geleneksel tasarımlarda kalmayın, yaratıcı ama işlevsel tasarımlarla kuralları yıkmaya çalışın  . At G-Tech Design, örneğin, ne yapmamız başlamak için çok temel çizimler yapma beyin fırtınası veya beyin fırtınası olduğunu. Ancak her zaman müşterinin fikrini dikkate alır. Yapmadığımız şey, müşterinin bize verdiği bilgileri okumak ve iki hafta sonra fikirlerimiz hakkında yorum yapmadan bazı eskizler sunmaktır. Bu, tasarım akışına hiçbir şekilde fayda sağlamayan bir şeydir, çünkü müşterinin katalog veya broşürü oluşturma ve tasarlama sürecine her zaman dahil olması gerekir.

 

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..