Kurumsal kimliğin önemli özellikleri

Kurumsal Kimlik firmanızın ve sizlerin dışarıdaki yüzüdür. Kurumsal Kimlik konusunda kaliteli ve güvenilir bir hizmet almak için Bi Düşün Medya ve Ajans ile iletişime geçin.  En iyi kurumsal kimlik örneklerine bakalım ve onları bu kadar önemli kılan şeyin ne olduğunu bulalım.

Ayrıcalıklılık: Apple farklı düşünmeyi ister

Apple’ın kurumsal kimliğinin temel unsuru münhasırlıktır. Oldukça rekabetçi pazar, şirketlerin açık farklılaşmalarını veya var olma nedenlerini göstermelerini gerektirir. Son derece basit ve tanınabilir logodan ünlü slogana kadar Apple, benzersizliğini ve ayrılığını vurguluyor. Şirket, “Biliyorum – istiyorum – öderim” formülünü başarıyla kullanıyor. Müşterileri Apple gibi olmak istiyor. Benzersiz olmak.

Apple, ürünlerinin dünyayı biraz farklı görmeye dayalı olmasını sağlar. Ve müşterilere de aynısını yapma konusunda ilham veriyor.

Alaka düzeyi: Starbucks müşterilerin isteklerini anlıyor

Dünyanın her yerinden insanlar güzel bir atmosferde kaliteli, lezzetli kahve içmek ister. Starbucks, herkesin rahatlayabileceği ve en sevdiği bir içkinin tadını çıkarabileceği ev ile iş arasında üçüncü yer konseptini yaratarak bu ihtiyacı karşılar. Yuvarlak masalar, insanları daha az yalnız hissettirmek ve yaratıcı logo, kahvenin baştan çıkarıcı gücünü temsil etmek için özel olarak oluşturuldu.

Hedef kitlesi mükemmel hizmet, mükemmel içecekler ve konfor arar. Starbucks, halkın talebini dikkate alarak ve konuma bağlı olarak bazı sezonluk teklifler sunarak mümkün olduğunca alakalı olmaya çalışıyor.

Tutarlılık: Nike net mesaj verir

Köklü bağlantılar ve profesyonel pazarlama sayesinde Nike, spor endüstrisinde güçlü bir varlığa sahiptir. Şirketin mesajı açık ve motive edicidir: “Sadece yap!”. Nike, daha fazlasını başarmak isteyen herkese yardımcı olacak ürünler yaratmayı vaat ediyor. Müşterilerle ilham verici bir tonda konuşuyor ve tüm tanıtım içeriği bu yolu takip ediyor.

Şık logo, 1971’den itibaren motivasyonu, hızı ve özgürlüğü temsil ediyor. Günümüzde Nike reklamcılığı eşitlik fikrini, spor başarılarını ve basmakalıplara karşı mücadeleyi destekliyor.

Saygı: Chanel mükemmel itibarı önemsiyor

Marka takım elbiseleri, zamansız tasarımları ve efsanevi siyah elbiseleri ile Chanel, lüks moda markalarının pazarını fethetti. Münhasırlığı ve lekesiz itibarı korumak, güçlü rakipler arasında lider konumda kalmasına yardımcı olur.

Chanel, hem iç hem de dış kitlesi tarafından değer verilen en etkili lüks markadır. Beklenen ve teslim edilen kalite dengesi sayesinde yüksek itibara ulaşılır.

Yaygın hata

1. Hedef kitlenin

belirsiz imajı Müşterinizi net bir şekilde anlamadan, kiminle konuştuğunuzu bilemezsiniz. Hedef kitle, logo, kurumsal kimlik, marka ve tüm pazarlama stratejisinin oluşturulması için bir başlangıç ​​noktasıdır. Atlamayın.

2. Yeni işin kurumsal kimliğe ihtiyacı olmadığını düşünün

İş geliştirmenin başlangıcında fikrinizi ne kadar iyi açıklarsanız, başarı kazanmak o kadar kolay olacaktır. Kurumsal kimlik, şirketinizle ilgilenen herkes için ilgi çekicidir. Ekibinizde, müşterilerinizle veya paydaşlarınızla ilişkilerinizde bir atmosfer yaratır.

3. Terimleri karıştırın ve özünü atlayın

Markalaşma, şirketin adı, logosu ve sloganıyla sınırlı değildir. Bu sadece renkler, yazı tipleri ve dekorla ilgili değil. Müşterilerinizle paylaşacağınız değerleri, tercihleri, yaşam tarzlarını düşünün ve onlara gösterin.

4. Global düşünmeyin

Modern dijitalleşme, e-ticaret ve çevrimiçi pazarlama çağı, daha geniş düşünmenizi gerektirir. Yalnızca yerel alana odaklanmayın, işinizi dünya çapında alakalı hale getirin. Günümüzde bir şeyi önemli hale getirmek daha kolay.

5. İş özelliklerini görmezden gelin

Şirketlerin farklı gelişim aşamalarında çeşitli öncelikleri vardır. Sadece fikrinizi test ediyorsanız, markalaşmaya binlerce dolar yatırım yapmanız gerekmez. Ancak hedef pazarı zaten bildiğinizde, profesyonel bir tasarımcı, pazarlamacı vb. İşe alma zamanı.

6. Etkili pazarlama kanallarını ihmal edin

Çevrimiçi varlığınızın, fiziksel konumunuzun ve promosyon içeriğinizin aynı kurumsal tarzda oluşturulduğundan emin olun. Hedef kitlenize ulaşmak için maksimum kanalı kullanın. E-posta ile pazarlama, SMM veya geleneksel reklamcılık olabilir.

7. Güncel eğilimleri körü körüne takip edin

Popüler hileleri kullanmadan önce, bunların kurumsal kimliğinizle eşleşip eşleşmediğini kontrol edin. Belki de modaya uygun renk logonuzla çirkin görünüyor veya müşterilerinizin ana akım bir şakayla hoş olmayan ilişkileri var. Trendlere dikkat edin. Kurumsal rehberlik oluşturmak, bu tür hatalardan kaçınmanıza yardımcı olacaktır. Şunları içerir: ses tonu, yazı tipleri, tipografi, renkler ve simgeler, logo çeşitleri ve sloganlar. 

Artık halkı nasıl ikna edeceğinizi ve projenizin fark yarattığını nasıl kanıtlayacağınızı biliyorsunuz. Hem yeni hem de yerleşik şirketler, uygun şekilde planlanmış bir iş kimliği uygulayarak karlarını artırabilirler. 

Unutmayın Bi Düşün Medya ve Ajans sizlere ve firmalarınıza en etkili ve piyasada öne çıkacak Kurumsal Kimlik çalışmaları yapar.

Kreatif ve İnovatif Hizmetler Sunuyoruz

Hayal ve estetiği merkezine alan, tasarımların kreatif fikirlerle buluştuğu noktada olan Bir Ajans Düşünün..